Wynik wyszukiwania
Zapytanie: METODA SERVQUAL
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000123107
Tytuł oryginału: Customer satisfaction study using the Servqual method
Autorzy: Aneta Kania, K. Plasczyk.
¬ródło: -J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2018 vol. 86 iss. 2, s. 78-84, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 1734-8412
DOI:
Słowa kluczowe polskie: badanie satysfakcji klienta ; metoda Servqual ; jako¶ć
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction surveys ; Servqual method ; quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/15
Nr opisu: 0000127380
Tytuł oryginału: Evaluation of transport processes quality with servqual and TUL methods
Autorzy: Aleksander Sładkowski, Maria Cie¶la, Bartosz Krupa.
¬ródło: -LOGI 2018 vol. 9 no. 2, s. 61-72, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
p-ISSN: 1804-3216
e-ISSN: 2336-3037
DOI:
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; ocena procesu transportu ; jako¶ć procesu transportu
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; transport process evaluation ; transport process quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/15
Nr opisu: 0000121505
Tytuł oryginału: Improving the service with the Servqual method
Autorzy: Katarzyna Midor, M. Kucera.
¬ródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2018 vol. 26 iss. 1, s. 60-65, bibliogr. 9 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
e-ISSN: 2450-5781
DOI:
Słowa kluczowe polskie: doskonalenie ; usługi ; jako¶ć ; metoda Servqual ; hurtownia farmaceutyczna
Słowa kluczowe angielskie: improvement ; service ; quality ; Servqual method ; pharmaceutical wholesaler
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/15
Nr opisu: 0000118675
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do doskonalenia usługi - studium przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Utilizing Servqual to improve service - case study
Autorzy: Katarzyna Midor.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 191-201, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Jako¶ć, bezpieczeństwo, ¶rodowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; doskonalenie ; jako¶ć ; hurtownia farmaceutyczna ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; improvement ; quality ; pharmaceutical wholesaler ; services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/15
Nr opisu: 0000107483
Tytuł oryginału: Model profilu czynników wpływaj±cych na poziom jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego.
Tytuł w wersji angielskiej: The model of the profile of factors' affecting the level of customers with disability service
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2016
Opis fizyczny: , 199 s., bibliogr. 160 poz.
ISBN: 978-83-7880-380-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 603)
Liczba arkuszy wydawniczych: 15
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; obsługa klienta ; jako¶ć obsługi ; administracja samorz±dowa ; województwo ¶l±skie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/15
Nr opisu: 0000072084
Tytuł oryginału: Czynniki jako¶ci usług ¶wiadczonych przez przychodnie medyczne
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors of services provided by medical clinics
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


7/15
Nr opisu: 0000068743
Tytuł oryginału: Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawno¶ci±. Analiza poziomu jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawno¶ci±. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; jako¶ć usług ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; quality of service ; Servqual method
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133871


8/15
Nr opisu: 0000057445
Tytuł oryginału: Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jako¶ci w usługach medycznych
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jako¶ć usług ; zarz±dzanie jako¶ci± ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


9/15
Nr opisu: 0000058619
Tytuł oryginału: Pomiar postrzeganej i oczekiwanej jako¶ci na przykładzie wybranej usługi motoryzacyjnej.
Autorzy: Michał Zasadzień, M. Kolak.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach zarz±dzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: badanie satysfakcji klienta ; myjnia samochodowa ; warsztat wulanizacyjny ; metoda Servqual ; potrzeby klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction need ; car wash ; vulcanizing shop ; Servqual method ; customer needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 129381


10/15
Nr opisu: 0000049247
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do badania jako¶ci usług w administracji samorz±dowej.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009
Opis fizyczny: , 122 s., bibliogr. 67 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 208)
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; jako¶ć usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp BCP¦:


11/15
Nr opisu: 0000073616
Tytuł oryginału: Mierzenie jako¶ci usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; metoda Servqual ; pomiar jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual method ; quality measurement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/15
Nr opisu: 0000025597
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jako¶ci usług ¶wiadczonych przez szkołę
Tytuł w wersji angielskiej: The usage of servqual method to evaluate the level of quality in school
Autorzy: Radosław Wolniak, W. Wa¶ka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 55-78, bibliogr. 36 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; szkoła ; jako¶ć usług ; jako¶ć kształcenia
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; school ; quality of services ; level of education
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


13/15
Nr opisu: 0000025755
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu
Tytuł w wersji angielskiej: The usage of servqual method to evaluate the level of quality in school
Autorzy: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; administracja publiczna ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; public administration ; quality of services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


14/15
Nr opisu: 0000010588
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody SERVQUAL
Autorzy: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: stacja paliw ; jako¶ć usług ; metoda Servqual ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


15/15
Nr opisu: 0000011556
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jako¶ci usług bankowych
Tytuł w wersji angielskiej: Uses Servqual method for assessment banking service quality
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie