Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING TERYTORIALNY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000101289
Tytuł oryginału: Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarządzaniu jego przestrzenią - studium na przykładzie miasta Zabrze
Tytuł w wersji angielskiej: The importance of naming of urban space elements in the creation of city marketing strategy and managing its space - case study of Zabrze city
Autorzy: Marek* Synowiec, Adam Szromek.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 273-288, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing terytorialny ; tożsamość przestrzenna ; Zabrze
Słowa kluczowe angielskie: territorial marketing ; spatial identity ; Zabrze
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000080498
Tytuł oryginału: Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej regionów.
Autorzy: Danuta Szwajca, Grażyna** Storoniak-Palczak.
Źródło: W: Rozwój regionalny w perspektywie integracji europejskiej. Red. A. Zagórowskiej, K. Malika, M. Miszewskiego. Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2001, s. 97-107
Słowa kluczowe polskie: marketing terytorialny ; konkurencyjność ; polityka regionalna
Słowa kluczowe angielskie: territorial marketing ; competitiveness ; regional policy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.O2 109338


stosując format:
Nowe wyszukiwanie