Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING SZEPTANY
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000110573
Tytuł oryginału: From consumer decision to market share - unanimity of majority?
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
¬ródło: -JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.
Impact Factor: 0.992
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1460-7425
DOI:
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/8
Nr opisu: 0000096726
Tytuł oryginału: Podej¶cie agentowe w modelowaniu dyfuzji innowacji
Tytuł w wersji angielskiej: The agents approach in the modeling diffusion of innovation
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 547-555, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dyfuzja innowacji ; marketing szeptany ; zachowania konsumentów ; model agentowy ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: diffusion of innovation ; word of mouth marketing ; consumer behaviour ; agent-based model ; cellular automaton
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/8
Nr opisu: 0000091728
Tytuł oryginału: Podej¶cie agentowe w modelowaniu zachowań konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: The agents approach in the consumer behavior modeling in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 199-207, bibliogr. 41 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automaton ; consumer behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/8
Nr opisu: 0000091677
Tytuł oryginału: The study of properties of the word of mouth marketing using cellular automata
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Found. Comput. Decis. Sci. 2014 vol. 39 no. 1, s. 27-37, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0867-6356
e-ISSN: 2300-3405
DOI:
Słowa kluczowe polskie: marketing szeptany ; automat komórkowy ; modelowanie agentowe
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth marketing ; cellular automata ; agent based modeling
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.3894
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


5/8
Nr opisu: 0000089152
Tytuł oryginału: The impact of a word of mouth mechanism on an adoption of changes in the industrial organization.
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: W: First Annual International Conference on Industrial, Systems and Design Engineering, Athens, Greece, 24-27 June 2013. Ed. by Gregory T. Papanikos. Athens : Athens Institute for Education and Research, 2013, s. 29
ISBN: 978-618-5065-04-1
Słowa kluczowe polskie: zmiany w organizacji ; otwarto¶ć na zmiany ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; eksperyment symulacyjny
Słowa kluczowe angielskie: changes in organization ; openness to change ; word of mouth marketing ; cellular automata ; simulation experiment
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


6/8
Nr opisu: 0000097289
Tytuł oryginału: The impact of a word of mouth mechanism on an adoption of changes in the industrial organization
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Atiner's Conf. Pap. Ser. [online] 2013 no. IND2013-0709, s. 1-13, bibliogr. 17 poz.
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://www.atiner.gr/papers/IND2013-0709.pdf [dostęp 13 stycznia 2014]
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
p-ISSN: 2241-2891
Słowa kluczowe polskie: zmiany w organizacji ; otwarto¶ć na zmiany ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; eksperyment symulacyjny
Słowa kluczowe angielskie: changes in organization ; openness to change ; word of mouth marketing ; cellular automata ; simulation experiment
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/8
Nr opisu: 0000088519
Tytuł oryginału: Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: Impact of word of mouth marketing on consumer behavior in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


8/8
Nr opisu: 0000077516
Tytuł oryginału: Access to information in word of mouth marketing within a cellular automata model
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
¬ródło: -Adv. Complex Sys. 2012 vol. 15 iss. 8, s. 1-
Impact Factor: 0.647
Punktacja MNiSW: 30.000
e-ISSN: 0219-5259
DOI:
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; automat komórkowy ; marketing szeptany
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; cellular automaton ; mouth marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie