Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING RELACJI
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000112645
Tytuł oryginału: Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media
Tytuł w wersji polskiej: Public relations i marketing relacji uczelni wyższych w dobie nowych mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/8
Nr opisu: 0000089474
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze klient.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/8
Nr opisu: 0000077863
Tytuł oryginału: Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji.
Autorzy: Wiesława* Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca.
Adres wydawniczy: Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2011
Opis fizyczny: , 157 s., bibliogr.
Słowa kluczowe polskie: rynek finansowy ; giełda papierów warto¶ciowych ; globalizacja rynku ; bank ; marketing relacji ; kapitał klientów
Słowa kluczowe angielskie: financial market ; stock exchange ; market globalisation ; bank ; relationship marketing ; customers capital
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 135829, Mg 135830


4/8
Nr opisu: 0000077594
Tytuł oryginału: Koncepcja programów motywacyjnych skierowanych do po¶redników w handlu węglem.
Tytuł w wersji angielskiej: Concept of motivation programes for the authorized sellers in the coal trade
Autorzy: Anna Bluszcz, Anna Manowska.
¬ródło: W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. VIII Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 12-14 maja 2008 r.. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2008, s. 35-43, bibliogr. 12 poz.
Seria: (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 122 Seria: Konferencje ; nr 51 0324-9670)
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja węgla ; marketing relacji
Słowa kluczowe angielskie: coal distribution ; relationship marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/8
Nr opisu: 0000041503
Tytuł oryginału: Marketing relacji w procesie kształtowania efektywno¶ci działalno¶ci przedsiębiorstw różnych branż
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 45-66, bibliogr. 24 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; zarz±dzanie relacjami ; efektywno¶ć przedsiębiorstwa ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; relationship management ; efficiency of enterprise ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


6/8
Nr opisu: 0000038861
Tytuł oryginału: Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Izabela* Grzanka.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2007
Opis fizyczny: , 358 k., bibliogr. 416 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4426
Dostęp BCP¦:


7/8
Nr opisu: 0000022145
Tytuł oryginału: Taksonomiczna mapa wiedzy jako narzędzie marketingowe pogłębiania relacji.
Tytuł w wersji angielskiej: Taxonomic knowledge map as a marketing tool of developing relations
Autorzy: Artur* Mazurkiewicz.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 65-83 bibliogr. 24 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1723 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: metoda taksonomiczna ; narzędzia marketingowe ; marketing relacji ; mapa wiedzy ; proces informacyjny
Słowa kluczowe angielskie: taxonomic method ; marketing tools ; relationship marketing ; knowledge map ; information process
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


8/8
Nr opisu: 0000020557
Tytuł oryginału: Marketingowe więzi przedsiębiorstwa hutniczego z kluczowymi klientami - wybrane aspekty.
Tytuł w wersji angielskiej: Relationship marketing of steel company with key clients - some aspects
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: W: Nowe technologie i materiały w metalurgii i inżynierii materiałowej. Materiały XIII seminarium naukowego, Katowice, 13 maja 2005. [Katowice] : [Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki ¦l±skiej], 2005, s. 235-238, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 83-89776-13-8
Organizator: Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki ¦l±skiej
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; steel enterprise
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 116282


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie