Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING EKOLOGICZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000111492
Tytuł oryginału: Stopień przydatności odpadów jako kryterium projektowe ekoproduktu
Tytuł w wersji angielskiej: Degree of waste suitability as an eco-product design criterion
Autorzy: Małgorzata Hordyńska.
Źródło: -Przeds. Zarz. 2016 t. 17 z. 7, cz. 3, s. 275-288, bibliogr. 21 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Nowe trendy w zarządzaniu - wybrane uwarunkowania innowacyjności i konkurencyjności. Red.: Wiesław T. Popławski, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1733-2486
Słowa kluczowe polskie: ekoprojektowanie ; Czystsza Produkcja ; LCA ; marketing ekologiczny ; skuteczność ochrony środowiska
Słowa kluczowe angielskie: eco-design ; Cleaner Production ; LCA ; ecological marketing ; environmental effectiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER


2/2
Nr opisu: 0000097850
Tytuł oryginału: Rola marketingu w kształtowaniu postępowania konsumentów w dojrzałej gospodarce rynkowej
Tytuł w wersji angielskiej: The role of marketing in shaping consumer behaviour in a mature market economy
Autorzy: Małgorzata Hordyńska.
Źródło: -Handel Wewn. 2013 nr 3, s. 22-29, bibliogr. 9 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, t. 1
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: ochrona środowiska ; zarządzanie środowiskiem ; marketing ekologiczny ; zrównoważona konsumpcja ; etyka ekologiczna
Słowa kluczowe angielskie: environmental protection ; environment management ; ecomarketing ; sustainable consumption ; ecological ethics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie