Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING BEZPOŚREDNI
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000073657
Tytuł oryginału: Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi
Tytuł w wersji angielskiej: Direct marketing in furniture sector production plant - the evaluation of quality of applied tools
Autorzy: Radosław Wolniak, K. Malicka.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1895-3794
Słowa kluczowe polskie: marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe
Słowa kluczowe angielskie: direct marketing ; marketing quality ; marketing tools
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000071499
Tytuł oryginału: Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi
Tytuł w wersji angielskiej: Direct marketing in furniture sector production plant The evaluation of quality of applied tools
Autorzy: Radosław Wolniak, K. Malicka.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1895-3794
Słowa kluczowe polskie: marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe ; branża meblarska
Słowa kluczowe angielskie: direct marketing ; marketing quality ; marketing tools ; furniture branch
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000022167
Tytuł oryginału: Przewidywane kierunki rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce i na świecie.
Tytuł w wersji angielskiej: Directions of development in direct marketing in Poland and in the world
Autorzy: Krzysztof Skowron.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 129-136 bibliogr. 13 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: marketing bezpośredni ; nowoczesne technologie ; telemarketing ; multimedia
Słowa kluczowe angielskie: direct marketing ; new technologies ; telemarketing ; multimedia
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


stosując format:
Nowe wyszukiwanie