Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKA NARODOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000127123
Tytuł oryginału: Reputacja kraju jako determinanta rozwoju regionalnego
Tytuł w wersji angielskiej: Country reputation as a determinant of regional development
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 120, s. 207-218, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja kraju ; wizerunek kraju ; rozwój regionalny ; marka narodowa
Słowa kluczowe angielskie: country reputation ; country image ; regional development ; country brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000120210
Tytuł oryginału: The importance of reputation of a country in the process of building its competitive advantage on the global market
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Sci. J. Bielsko-Biała Sch. Financ. Law 2017 no. 1, s. 99-114, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2084-1809
e-ISSN: 2543-411X
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja kraju ; obraz kraju ; marka narodowa ; wskaźnik reputacji
Słowa kluczowe angielskie: country reputation ; country image ; national brand ; reputation indicator
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie