Wynik wyszukiwania
Zapytanie: LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 22



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/22
Nr opisu: 0000127277
Tytuł oryginału: Strategia dyferencjacji w kanałach dystrybucji produktów hutniczych - skuteczno¶ć flagowego dystrybutora
Tytuł w wersji angielskiej: Differentiation strategy in distribution channel of steel products - effectiveness of the flag distributor
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 237-255, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dyferencjacja produktów ; sieć dystrybucji ; przedsiębiorstwo flagowe ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: product differentiation ; distribution network ; flag enterprise ; logistics customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/22
Nr opisu: 0000122454
Tytuł oryginału: Assessment of customer satisfaction in logistic operators
Autorzy: Marzena Kramarz, M. Slupina.
¬ródło: -Logist. Transp. 2017 vol. 35 no. 3, s. 13-20, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1734-2015
Słowa kluczowe polskie: indeks satysfakcji klienta ; CSI ; mapy jako¶ci ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: Customer Satisfaction Index ; CSI ; quality maps ; logistics customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/22
Nr opisu: 0000111932
Tytuł oryginału: Logistics customer service in building reputation of company-participant in the supply chain
Tytuł w wersji polskiej: Logistyczna obsługa klienta w budowaniu reputacji przedsiębiorstwa-uczestnika łańcucha dostaw
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Logistyka 2016 nr 6, s. 2-5, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: logistyczna obsługa klienta ; zrównoważony łańcuch dostaw ; koszt cyklu życia ; ¶rodowiskowe koszty cyklu życia
Słowa kluczowe angielskie: logistic customer service ; sustainable supply chain ; life cycle cost ; environmental life cycle cost
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577


4/22
Nr opisu: 0000103471
Tytuł oryginału: Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym
Tytuł w wersji angielskiej: Level measurement of customer service using the Customer Satisfaction Index in the transport company
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
¬ródło: -Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


5/22
Nr opisu: 0000102068
Tytuł oryginału: Strategie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstw flagowych
Tytuł w wersji angielskiej: Strategies of the logistic customer service from the perspective of flag enterprises
Autorzy: Marzena Kramarz, Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 323-334, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo flagowe ; logistyczna obsługa klienta ; kompetencje relacyjne ; sieć dostaw
Słowa kluczowe angielskie: flag enterprise ; logistic customer service ; relational competence ; supply network
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


6/22
Nr opisu: 0000086259
Tytuł oryginału: Analiza procesów logistycznych w obsłudze klienta na przykładzie przedsiębiorstwa energetycznego.
Autorzy: M. Kurpet, Grażyna** Hat-Garncarz.
¬ródło: W: XI Studencka Sesja Naukowa, Katowice, 7.06.2013. [Dokument elektroniczny]. Red. Jan Warczek. Politechnika ¦l±ska. Wydział Transportu. Katowice : [b.w.], 2013, dysk optyczny (CD-ROM) s. 95
Słowa kluczowe polskie: proces logistyczny ; logistyczna obsługa klienta ; przedsiębiorstwo energetyczne
Słowa kluczowe angielskie: logistics process ; logistic customer service ; energetic enterprise
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/22
Nr opisu: 0000074614
Tytuł oryginału: Strategie adaptacyjne przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji z odroczon± produkcj±. Dystrybucja wyrobów hutniczych.
Autorzy: Marzena Kramarz.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2012
Opis fizyczny: , 316 s., bibliogr. 267 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 394)
Uwagi: Rozprawa habilitacyjna
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo flagowe ; sieć dystrybucji ; strategia adaptacyjna ; wyroby hutnicze ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: flag enterprise ; distribution network ; adaptive strategy ; metallurgical product ; logistic customer service
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp BCP¦:


8/22
Nr opisu: 0000063158
Tytuł oryginału: Analiza cyklu realizacji zamówienia klienta w przedsiębiorstwie branży motoryzacyjnej.
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Modele, metody i narzędzia zarz±dzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 466-481, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe polskie: branża motoryzacyjna ; logistyczna obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; realizacja zamówienia
Słowa kluczowe angielskie: automotive branch ; logistic customer service ; supply chain ; order fulfilment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 131374


9/22
Nr opisu: 0000070328
Tytuł oryginału: Elastyczno¶ć w sieci dostaw - dyskusja na przykładzie wybranej branży
Tytuł w wersji angielskiej: Flexibility in supply network - discussion on the example of the chosen industry
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Logistyka 2010 nr 2, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-11, bibliogr. 15 poz.
Uwagi: dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny]
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: logistyczna obsługa klienta ; elastyczno¶ć ; analiza CSI ; sieć dostaw
Słowa kluczowe angielskie: logistic customer service ; flexibility ; CSI analysis ; supply network
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Dostęp on-line:


10/22
Nr opisu: 0000069906
Tytuł oryginału: Logistyczne uwarunkowania strategii różnicowania produktu w sieci dystrybucji
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. SGH, Stud. Pr. Kol. Zarz. Finans. 2010 z. 100, s. 74-84, bibliogr. 26 poz.
p-ISSN: 1234-8872
Słowa kluczowe polskie: logistyczna obsługa klienta ; analiza CSI ; sieć dostaw ; elastyczno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: logistic customer service ; CSI analysis ; supply network ; flexibility
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/22
Nr opisu: 0000071084
Tytuł oryginału: The nature and types of network relations in distribution of metallurgical products
Tytuł w wersji polskiej: Istota i typy zależno¶ci sieciowych w dystrybucji produktów metalurgicznych
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -LogForum 2010 vol. 6 iss. 4, s. 57-66, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1895-2038
e-ISSN: 1734-459X
Słowa kluczowe polskie: łańcuch dostaw ; logistyczna obsługa klienta ; zależno¶ci sieciowe ; powi±zania międzyorganizacyjne
Słowa kluczowe angielskie: supply chain ; logistic customer service ; network relations ; inter-organizational bonds
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


12/22
Nr opisu: 0000049220
Tytuł oryginału: Cykl realizacji zamówienia w sieciach i łańcuchach dostaw.
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: W: Wybrane zagadnienia zarz±dzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 35-47, bibliogr. 11 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 213)
Słowa kluczowe polskie: łańcuch dostaw ; sieć dostaw ; logistyczna obsługa klienta ; zarz±dzanie logistyczne
Słowa kluczowe angielskie: supply chain ; supply network ; logistic customer service ; logistic management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/22
Nr opisu: 0000054677
Tytuł oryginału: Kompleksowo¶ć obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7
p-ISSN: 1231-2037
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.488


14/22
Nr opisu: 0000051668
Tytuł oryginału: Systemy zarz±dzania dokumentami jako elementy doskonalenia logistyki usług.
Autorzy: Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: W: Systemy logistyczne. Teoria i praktyka. IV Międzynarodowa konferencja naukowo-techniczna, Rawa Mazowiecka, 9-11 wrze¶nia 2009 r. [Dokument elektroniczny]. Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2009, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-12, bibliogr. 9 poz.
Organizator: Politechnika Warszawska. Wydział Transportu
Seria: (Logistyka ; nr 4, dod.: Logistyka - nauka 1734-2015)
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie dokumentami ; logistyczna obsługa klienta ; mapa procesów
Słowa kluczowe angielskie: document management ; logistic customer service ; process map
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577


15/22
Nr opisu: 0000055126
Tytuł oryginału: The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
Tytuł w wersji polskiej: Jako¶ć usługi przewozowej w transporcie lotniczym w znaczeniu logistycznym
Autorzy: Rafał Burdzik.
¬ródło: W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz.
Seria: (Monograph ; [Politechnika ¦l±ska] nr 239)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; air transport ; logistic customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


16/22
Nr opisu: 0000073588
Tytuł oryginału: Klasyfikacja relacji sieciowych w dystrybucji wyrobów hutniczych.
Tytuł w wersji angielskiej: Classification of network relations in the distribution of metallurgical products
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Relacje i warto¶ć w strategiach zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 292-302, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: wyroby hutnicze ; sieć dystrybucji ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical product ; distribution network ; logistic customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


17/22
Nr opisu: 0000077120
Tytuł oryginału: Logistyczna obsługa klienta w wybranym ogniwie łańcucha dostaw branży motoryzacyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: Logistic customer service in an element of supply chain in the motor industry
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. MWSLiT Wroc. Logist. Transp. 2008 vol. 7 nr 2, s. 41-51, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1734-2015
Słowa kluczowe polskie: łańcuch dostaw ; logistyczna obsługa klienta ; przemysł motoryzacyjny
Słowa kluczowe angielskie: supply chain ; logistic customer service ; automotive industry
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


18/22
Nr opisu: 0000020607
Tytuł oryginału: Analiza procesu zarz±dzania innowacjami i rozwojem nowych produktów
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation management process and new products development analysis
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 34, s. 265-281, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie innowacjami ; nowy produkt ; innowacja produktowa ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: innovation management ; new product ; product innovation ; logistic customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


19/22
Nr opisu: 0000073414
Tytuł oryginału: Strategie obsługi klienta. Wyniki badań.
Tytuł w wersji angielskiej: Costumer Service strategies Survey results
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Doskonalenie zarz±dzania jako Ľródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 252-260
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; logistyka dystrybucji
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; distribution logistics
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


20/22
Nr opisu: 0000047792
Tytuł oryginału: Elementy Logistycznej Obsługi Klienta jako czynniki kształtuj±ce sprawno¶ć kanałów dystrybucji.
Tytuł w wersji angielskiej: Elements of the Logistic Customer's Service as factors of the distribution channels efficiency
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 459-470, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyczna obsługa klienta ; kanał dystrybucji ; obsługa klienta ; branża hutnicza
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing enterprise ; logistic customer service ; distribution channel ; customer service ; steel industry branch
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


21/22
Nr opisu: 0000047793
Tytuł oryginału: Realizacja wymogów logistycznej obsługi klienta w łańcuchach dostaw przemysłu odzieżowego.
Autorzy: Mariusz* Kruczek.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 471-480, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: logistyczna obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; standardy
Słowa kluczowe angielskie: logistic customer service ; supply chain ; standards
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


22/22
Nr opisu: 0000085290
Tytuł oryginału: Wybrane metody ustalania wymaganego poziomu obsługi klienta.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Przedsiębiorstwo w okresie transformacji systemowej - wybrane problemy. Pod red. Danuty Szwajcy i Wiesławy Caputy. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 1997, s. 20-33, bibliogr. 19 poz.
Słowa kluczowe polskie: logistyczna obsługa klienta ; dom jako¶ci ; benchmarking
Słowa kluczowe angielskie: logistic customer service ; house of quality ; benchmarking
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie