Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KWESTIONARIUSZ ANKIETY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000132150
Tytuł oryginału: New technologies and quality of customer service - case study.
Autorzy: Katarzyna Midor.
¬ródło: W: Multidisciplinary aspects of production engineering. Monograph. Social sciences. Pt. 2. Ed. Patrycja H±bek. Warszawa : Sciendo, 2019, s. 163-173, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-3-11-067482-8978-3-11-067483-5
Seria: (Multidisciplinary Aspects of Production Engineering ; vol. 2, iss. 1 2545-2827)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nowe technologie ; klient ; jako¶ć usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 150829
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_AUTHOR open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: PUBLISHER_WEBSITE
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000121708
Tytuł oryginału: Customer satisfaction survey and a possibility of using QFD method for satisfaction improvement - the analysis of the case.
Tytuł w wersji polskiej: Badanie satysfakcji klienta i możliwo¶ć zastosowania metody QFD do poprawy tego zadowolenia - analiza przypadku
Autorzy: Sara Gruszka, Mariusz Ligarski.
¬ródło: W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 50-57, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-80-248-4136-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; badanie satysfakcji klienta ; badanie ankietowe ; kwestionariusz ankiety ; metoda QFD
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; customer satisfaction surveys ; questionnaire survey ; QFD method
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/5
Nr opisu: 0000112353
Tytuł oryginału: Potencjał pracownika naukowego - wstęp do badań ankietowych, dobór zmiennych
Tytuł w wersji angielskiej: The potential of researcher - introduction to survey, selection of variables
Autorzy: Iwona Zdonek, Maciej Wolny, Beata Hysa, Dariusz Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 535-548, bibliogr. 23 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: potencjał pracowników ; kwestionariusz ankiety ; aspiracje zawodowe ; pracownik naukowo-dydaktyczny
Słowa kluczowe angielskie: potential of employees ; survey questionnaire ; professional aspirations ; scientific and educational staff
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000041505
Tytuł oryginału: Specyfika przeprowadzania badań kwestionariuszowych w sektorze małych i ¶rednich przedsiębiorstw
Autorzy: Anna Michna.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 83-93, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; badania empiryczne ; kwestionariusz ankiety
Słowa kluczowe angielskie: small and medium enterprises ; empirical research ; survey questionnaire
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


5/5
Nr opisu: 0000011556
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jako¶ci usług bankowych
Tytuł w wersji angielskiej: Uses Servqual method for assessment banking service quality
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie