Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KREOWANIE WIZERUNKU
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000124953
Tytuł oryginału: Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
¬ródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-617-7706-74-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek
Słowa kluczowe angielskie: image ; image creation ; public relations ; market
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/5
Nr opisu: 0000115311
Tytuł oryginału: Kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu społecznym.
Tytuł w wersji angielskiej: Creating a positive image of the organization in the social environment
Autorzy: Józef Piotr Ober, J. Karwot.
¬ródło: W: Wymiary odpowiedzialno¶ci i zrównoważonego rozwoju. Pod red. Aleksandry Kuzior. ¦l±skie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : ¦l±skie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 61-69, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-61975-50-2
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 4 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wizerunku ; public relations ; otoczenie społeczne ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu ; CSR
Słowa kluczowe angielskie: image creation ; public relations ; social environment ; corporate social responsibility ; CSR
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/5
Nr opisu: 0000098782
Tytuł oryginału: Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym ¶wiecie. Red. Katarzyna Walotek-¦ciańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-63705-68-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000080304
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Marka.
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 117-136
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie mark± ; promotion-mix ; kreowanie wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: brand management ; promotion-mix ; image creation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/5
Nr opisu: 0000010210
Tytuł oryginału: Kreowanie wizerunku uczelni wyższych.
Tytuł w wersji angielskiej: The creation of the university image
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 229-236, bibliogr. 7 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: uczelnia wyższa ; kreowanie wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: university ; image creation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie