Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KREOWANIE WIEDZY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000091669
Tytuł oryginału: Kształtowanie zaufania na potrzeby tworzenia i dystrybucji wiedzy w organizacji sieciowej
Tytuł w wersji angielskiej: Developing trust for knowledge creation and diffusion in network organization
Autorzy: Jacek Bendkowski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 69, s. 39-52, bibliogr. 9 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: organizacja sieciowa ; zaufanie ; wspólnota działań ; kreowanie wiedzy ; dyfuzja wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: network organization ; trust ; community of practice ; knowledge creation ; knowledge diffusion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000088558
Tytuł oryginału: Technologiczne czynniki kreowania i dyfuzji wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym
Tytuł w wersji angielskiej: Technological factors influencing knowledge creation and diffusion in network organization
Autorzy: Jacek Bendkowski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 517-530, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wiedzy ; dyfuzja wiedzy ; organizacja sieciowa ; wspólnota działań
Słowa kluczowe angielskie: knowledge creation ; knowledge diffusion ; network organization ; community of practice
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/5
Nr opisu: 0000076252
Tytuł oryginału: Zachowania komunikacyjne głównych aktorów wirtualnych sieci wiedzy
Tytuł w wersji angielskiej: Communication behavior of core members of virtual knowledge networks
Autorzy: Jacek Bendkowski.
¬ródło: -Organ. i Kier. 2012 nr 2, s. 63-77, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0137-5466
Słowa kluczowe polskie: sieć wiedzy ; wirtualna wspólnota działań ; kreowanie wiedzy ; dyfuzja wiedzy ; zachowania komunikacyjne ; grupowe uczenie się
Słowa kluczowe angielskie: knowledge network ; virtual community of practice ; knowledge creation ; knowledge diffusion ; communication behavior ; group learning
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.3920


4/5
Nr opisu: 0000023967
Tytuł oryginału: Modele procesów rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Geneza, praktyczna użyteczno¶ć.
Tytuł w wersji angielskiej: Models of development procesess of contemporary enterprise The origin, practical utility
Autorzy: Jan** Stachowicz.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 9-20, bibliogr. 18 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1724 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: konkurencyjno¶ć przedsiębiorstw ; strategia przedsiębiorstwa ; kreowanie wiedzy ; warto¶ć dodana
Słowa kluczowe angielskie: enterprises competitiveness ; enterprise strategy ; knowledge creation ; added value
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


5/5
Nr opisu: 0000010146
Tytuł oryginału: Umiejętno¶ci kierownicze a proces kreowania wiedzy w organizacji.
Tytuł w wersji angielskiej: Managers and the process of organizational knowledge creation
Autorzy: Jacek Bendkowski.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 9-17, bibliogr. 11 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: organizacja ; kreowanie wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: organization ; knowledge creation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie