Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KREOWANIE WARTOŚCI
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000065713
Tytuł oryginału: Wykorzystanie procesu kaizen w budowaniu kapitału klientów
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 55, s. 35-49, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: strategia kaizen ; kapitał klientów ; kreowanie wartości
Słowa kluczowe angielskie: kaizen strategy ; customers capital ; value creating
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000070853
Tytuł oryginału: Niematerialne czynniki kreujące wartość przedsiębiorstwa górniczego.
Tytuł w wersji angielskiej: Immaterial factors creating mining enterprise value
Autorzy: Henryk** Przybyła, Ewelina Włodarczyk-Komenda.
Źródło: W: Górnictwo zrównoważonego rozwoju 2009. [Konferencja naukowa, 2009]. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2009, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo górnicze ; wartość przedsiębiorstwa ; kreowanie wartości
Słowa kluczowe angielskie: mining company ; enterprise value ; value creating
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. Cz.01 sygn. E-176


3/4
Nr opisu: 0000051319
Tytuł oryginału: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego wartości.
Tytuł w wersji angielskiej: Image and reputation in creation of the company value
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie wartości ; wartość przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/4
Nr opisu: 0000076810
Tytuł oryginału: Wybrane metody pomiaru kapitału intelektualnego.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości. Red. Wiesława Caputa, Danuta Szwajca. Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2008, s. 177-189, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: kapitał intelektualny ; wartość przedsiębiorstwa ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; kreowanie wartości
Słowa kluczowe angielskie: intellectual capital ; enterprise value ; enterprises competitiveness ; value creating
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 124092


stosując format:
Nowe wyszukiwanie