Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KONSUMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000112649
Tytuł oryginału: Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'
Tytuł w wersji polskiej: Motywy kontrowersyjne w reklamie - manipulowanie emocjami odbiorcy i przesuwanie granic społecznego tabu
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/8
Nr opisu: 0000104943
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jako¶ci ¶wiadczonych usług
Autorzy: Agnieszka* Hyla.
¬ródło: -Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42
p-ISSN: 1896-0677
Słowa kluczowe polskie: cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jako¶ć produktu ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/8
Nr opisu: 0000097690
Tytuł oryginału: Wiedza konsumentek na temat informacji umieszczanych na kosmetykach
Tytuł w wersji angielskiej: The consumers' knowledge about information placed on cosmetics
Autorzy: Radosław Wolniak, A. Moskaluk-Grochowicz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 279-290, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: ¶wiadomo¶ć ; kosmetyki ; konsument ; informacja ; znakowanie
Słowa kluczowe angielskie: consciousness ; cosmetics ; consumer ; information ; labelling
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/8
Nr opisu: 0000088459
Tytuł oryginału: Brand identity and its role in an organization's image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć marki ; wizerunek firmy ; konsument
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; company image ; consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/8
Nr opisu: 0000086779
Tytuł oryginału: Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek
Tytuł w wersji angielskiej: Effect of packaging for consumer product selection based on toys
Autorzy: Radosław Wolniak, M. Zadura.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 111-124, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: opakowanie ; konsument ; marketing ; preferencje konsumenta ; funkcja opakowania
Słowa kluczowe angielskie: package ; consumer ; marketing ; consumer preferences ; function of package
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


6/8
Nr opisu: 0000029692
Tytuł oryginału: Weryfikacja modelu zachowań konsumentów opartego na modelu Axelroda
Tytuł w wersji angielskiej: Verification of consumers' behaviour model based on Axelord's model
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 38, s. 127-133, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: konsument ; model Axelroda ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: consumer ; Axelrod model ; consumer behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


7/8
Nr opisu: 0000012580
Tytuł oryginału: Attitudes of Euro-consumers to domestic and foreign products.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: EU's ability to compete in global world before and after enlargement. Proceedings of the international conference, Bratislava, Slovak Republic, June 16, 2005. Eds: L. Fabova [i in.]. Department of Economics and Management. Faculty of Electrical Engineering and Information Technology. Slovak University of Technology. [B.m.] : [b.w.], 2005, s. 149-157
Słowa kluczowe polskie: konsument ; eurokonsument ; cechy zwi±zane z krajem pochodzenia
Słowa kluczowe angielskie: consumer ; Euroconsumer ; country of origin effects
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/8
Nr opisu: 0000011059
Tytuł oryginału: Wykorzystanie automatów komórkowych do symulacji zachowań konsumentów na rynku
Tytuł w wersji angielskiej: Application of cellural automata to simulate customer's behaviour on the market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 85-91, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: automat komórkowy ; konsument ; strategia marketingowa ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: cellular automata ; consumer ; marketing strategy ; market segmentation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie