Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/17
Nr opisu: 0000111529
Tytuł oryginału: Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie reputacj± ; komunikacja marketingowa ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/17
Nr opisu: 0000108764
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa a komercjalizacja nowych technologii i produktów
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing communications a commercialization of new technologies and products
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 251-260, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; proces innowacyjny ; nowy produkt ; komercjalizacja ; nowe technologie
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; innovation process ; new product ; commercialization ; new technologies
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/17
Nr opisu: 0000112645
Tytuł oryginału: Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media
Tytuł w wersji polskiej: Public relations i marketing relacji uczelni wyższych w dobie nowych mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/17
Nr opisu: 0000113194
Tytuł oryginału: Management of the image of higher education institution in times of web 2.0 and media convergence.
Tytuł w wersji polskiej: Zarz±dzanie wizerunkiem uczelni wyższych w erze web 2.0 i konwergencji mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Perspectives of business and entrepreneurship development. Economic, management, finance and system engineering from the academic and practioners views. 15th International Scientific Conference, Brno, May 28-29, 2015. Eds.: Iveta Simberova, Alena Kocmanova. Brno : Brno University of Technology Faculty of Business and Management, 2015, s. 376-384, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-80-214-5227-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Słowa kluczowe polskie: wizerunek uczelni ; media społeczno¶ciowe ; konwergencja mediów ; prosument ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: image of university ; social media ; media convergence ; prosument ; marketing communication
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


5/17
Nr opisu: 0000089475
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze otoczenie.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 108-118, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: otoczenie przedsiębiorstwa ; analiza SWOT ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: business environment ; SWOT analysis ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/17
Nr opisu: 0000089477
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze procesy.
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


7/17
Nr opisu: 0000087916
Tytuł oryginału: Wykorzystywanie narzędzi komunikacji marketingowej w procesach dialogu z klientami rozwi±zań odnawialnych Ľródeł energii.
Tytuł w wersji angielskiej: Using tools of the marketing communication in the dialogue with renewable energy sources customers
Autorzy: Marta Macełko.
¬ródło: W: Odnawialne Ľródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2013, s. 101-126, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 477)
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,3
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; energia odnawialna ; ¶wiadomo¶ć społeczna ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; prosument
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; renewable energy ; social consciousness ; Integrated Marketing Communications ; prosumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/17
Nr opisu: 0000075936
Tytuł oryginału: Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych
Tytuł w wersji angielskiej: Creating affective reactions of users' websites
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje
Słowa kluczowe angielskie: client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


9/17
Nr opisu: 0000059011
Tytuł oryginału: Hierarchia reakcji użytkownika stron internetowych.
Autorzy: Iwona Zdonek.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2010
Opis fizyczny: , 131 s., bibliogr. 99 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 259)
Słowa kluczowe polskie: internet ; strona internetowa ; e-marketing ; komunikacja marketingowa ; użytkownik internetu
Słowa kluczowe angielskie: internet ; website ; e-marketing ; marketing communication ; internet user
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


10/17
Nr opisu: 0000074817
Tytuł oryginału: The chatterbot, a new relation marketing client communication chanel.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: W: Innovation in management. Cooperating globally, Poznań, Poland, May 21-22, 2009. Proceedings. Ed. by Charles Wankel [et al.]. Poznań Uniwersity College of Business and Foreign Languages. Poznań : Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu i Języków Obcych Publishers, 2009, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; komunikacja marketingowa ; chatterbot
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; marketing communication ; chatterbot
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/17
Nr opisu: 0000074146
Tytuł oryginału: Koncepcja IMC w działalno¶ci zakładów opieki zdrowotnej w ¶wietle wyników badań empirycznych
Tytuł w wersji angielskiej: IMC conception in the performance of health care institutions in the light of the results of empirical investigations
Autorzy: Karolina* Tabin.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 169-183, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zakład opieki zdrowotnej ; komunikacja marketingowa ; IMC ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: health care organization ; marketing communication ; IMC ; Integrated Marketing Communications ; marketing promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


12/17
Nr opisu: 0000041241
Tytuł oryginału: Polityczna reklama telewizyjna
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 43, s. 19-31, bibliogr. 21 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklama polityczna ; reklama telewizyjna ; kampania polityczna ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: political publicity ; television advertising ; political campaign ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


13/17
Nr opisu: 0000074141
Tytuł oryginału: Public relations czy reklama? O komunikacji XXI wieku
Tytuł w wersji angielskiej: Public relations or advertising ? Marketing communication of 21st century
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


14/17
Nr opisu: 0000022169
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w obliczu społeczeństwa informacyjnego.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing communication in the information age
Autorzy: Karolina* Tabin, Joanna* Kałuża.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 187-198 bibliogr. 23 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1723 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; społeczeństwo informacyjne ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; zarz±dzanie wiedz±
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; information society ; Integrated Marketing Communications ; knowledge management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


15/17
Nr opisu: 0000020577
Tytuł oryginału: Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa - wyniki badań
Tytuł w wersji angielskiej: Usage of internet in marketing communication of the companies : findings of the researches
Autorzy: Sławomir Olko, J. Kapłon, B. Kordecki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 169-180, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: internet ; komunikacja marketingowa ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: internet ; marketing communication ; promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


16/17
Nr opisu: 0000073485
Tytuł oryginału: Kierunki doskonalenia promocji w przedsiębiorstwach usługowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Directions of promotion improvement in service enterprise's
Autorzy: Jolanta* Staszewska, M. Stolarczyk.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s.306-318, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo usługowe ; promocja marketingowa ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: service enterprise ; marketing promotion ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


17/17
Nr opisu: 0000078194
Tytuł oryginału: Metody eliminacji zjawiska znużenia stron± www.
Tytuł w wersji angielskiej: Methods of elimination of habituation to the website
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: W: Systemy wspomagania organizacji. SWO'2004. [Konferencja]. Praca zbiorowa. Pod red. T. Porębskiej-Mi±c, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2004, s. 247-253, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: strona internetowa ; komunikacja marketingowa ; habituacja ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: website ; marketing communication ; habituation ; advertisement
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie