Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KLIENT WEWNĘTRZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000104963
Tytuł oryginału: Badanie roli systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie świadczącym usługi dla górnictwa - perspektywa klienta wewnętrznego.
Autorzy: D. Książek, Mariusz Ligarski.
Źródło: W: Górnictwo węgla kamiennego. Inteligentne rozwiązania. Monografia. Red. Katarzyna Midor, Krzysztof Michalski. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2015, s. 74-80, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-83-65265-02-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,50
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo usługowe ; klient wewnętrzny ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; górnictwo
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service enterprise ; internal customer ; enterprises competitiveness ; mining
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/9
Nr opisu: 0000077306
Tytuł oryginału: Concept of supportive spreadsheet application in the survey of production departments' satisfaction with services of maintenance departments
Autorzy: Bartosz Szczęśniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 91-96, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: arkusz kalkulacyjny ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu
Słowa kluczowe angielskie: spreadsheet ; internal customer ; maintenance
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Dostęp on-line:


3/9
Nr opisu: 0000073494
Tytuł oryginału: Measurement and analysis of internal customer satisfaction on the example of production department and maintenance unit.
Autorzy: Michał Zasadzień.
Źródło: W: Innovations in management and production engineering. Ed. Ryszard Knosala. Katowice : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2012, s. 493-504, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: utrzymanie ruchu ; klient wewnętrzny ; jakość pracy ; TPM
Słowa kluczowe angielskie: maintenance ; internal customer ; work quality ; TPM
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


4/9
Nr opisu: 0000074372
Tytuł oryginału: Prawa pacjenta na gruncie wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
Tytuł w wersji angielskiej: Patient's rights on the basis of the quality management system implementation
Autorzy: Małgorzata Nadziakiewicz.
Źródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. 4. Pod red. Aleksandry Kuzior. Sosnowiec : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, 2012, s. 151-161, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe polskie: prawa pacjenta ; globalizacja ; zarządzanie jakością ; opieka zdrowotna ; pacjent ; klient ; prawa człowieka ; ISO ; klient wewnętrzny ; klient zewnętrzny
Słowa kluczowe angielskie: patient rights ; globalization ; quality management ; health care ; patient ; customer ; human rights ; ISO ; internal customer ; external customer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/9
Nr opisu: 0000067987
Tytuł oryginału: Ocena postrzeganej jakości pracy służb utrzymania ruchu w ujęciu dostawca-klient wewnętrzny
Tytuł w wersji angielskiej: An evaluation of the perceived quality of maintenance teams' work from the supplier-internal customer perspective
Autorzy: Michał Zasadzień.
Źródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 359-370, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; internal customer ; maintenance ; services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


6/9
Nr opisu: 0000067979
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością w zakresie analizy niezgodności wyrobu w przedsiębiorstwie przemysłowym
Tytuł w wersji angielskiej: The use of quality management tools within the scope of a product non-conformity analysis in an industrial enterprise
Autorzy: Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 251-259, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; internal customer ; maintenance ; services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


7/9
Nr opisu: 0000071435
Tytuł oryginału: Analysis of the internal customers' requirements from the perspective of process management
Tytuł w wersji polskiej: Badanie wymagań klientów wewnętrznych w aspekcie zarządzania procesami
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Bartosz Szczęśniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 23, s. 40-44, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie procesami ; klient wewnętrzny ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: process management ; internal customer ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


8/9
Nr opisu: 0000071459
Tytuł oryginału: The methods of studying the satisfaction of production department with traffic maintenance department's work - the outline of research method
Tytuł w wersji polskiej: Metoda badania satysfakcji wydziałów produkcyjnych z pracy działu utrzymania ruchu - zarys metody badawczej
Autorzy: Katarzyna Midor, Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień.
Źródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 24, s. 53-58, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: ocena pracy ; służba utrzymania ruchu ; wydział produkcji ; klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: work assessment ; maintenance staff ; production department ; inside client ; client's satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


9/9
Nr opisu: 0000032476
Tytuł oryginału: Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
Autorzy: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
Źródło: W: Nowoczesność przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 119587


stosując format:
Nowe wyszukiwanie