Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKO¦Ć USŁUG
Liczba odnalezionych rekordów: 83



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/83
Nr opisu: 0000131774
Tytuł oryginału: New technologies and quality of customer service - case study
Autorzy: Katarzyna Midor.
¬ródło: -MAPE Multidiscipl. Asp. Eng. Prod. 2019 vol. 2 iss. 1, s. 548-558, bibliogr. 16 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 2545-2827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nowe technologie ; klient ; jako¶ć usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/83
Nr opisu: 0000129417
Tytuł oryginału: Badanie oddziaływania rozwiniętego systemu zarz±dzania jako¶ci± na doskonalenie wyrobu/usługi i procesu powstawania wyrobu/usługi w¶ród wybranych organizacji. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Dorota Ksi±żek.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2018
Opis fizyczny: , 205 k., bibliogr. 237 poz. + zał.: 102 k.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. inż. Mariusz Ligarski, dr inż. Michał Molenda
Słowa kluczowe polskie: system zarz±dzania jako¶ci± ; zarz±dzanie jako¶ci± ; TQM ; ISO ; inżynieria produkcji ; zarz±dzanie produkcj± ; doskonalenie jako¶ci ; jako¶ć usług ; jako¶ć produktu ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: quality management system ; quality management ; TQM ; ISO ; production engineering ; production management ; quality improvement ; service quality ; product quality ; improvement
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. R-5561+CD, R-5562
Dostęp BCP¦:


3/83
Nr opisu: 0000126999
Tytuł oryginału: Jako¶ć funkcjonowania oddziałów prewencji
Tytuł w wersji angielskiej: Functioning quality of prevention departments
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 715-723, bibliogr. 23 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; skuteczno¶ć ; policja ; oddziały prewencji policji
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; effectiveness ; police ; police prevention departments
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/83
Nr opisu: 0000128918
Tytuł oryginału: Ocena poziomu jako¶ci usług ¶wiadczonych przez port lotniczy w Pyrzowicach
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment of the level of quality of services provided by the airport in Pyrzowice
Autorzy: Aleksandra Wolny, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 131, s. 595-609, bibliogr. 34 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; ocena jako¶ci ; obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; quality assessment ; customer service ; client slowness ; services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/83
Nr opisu: 0000125725
Tytuł oryginału: Raporty NIK o stanie infrastruktury wodoci±gowej i jako¶ci ¶wiadczonych usług dostaw wody
Autorzy: Izabela Zimoch, B. Mulik.
¬ródło: -Technol. Wody 2018 R. 10 nr 5, s. 60-65
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-1467
Słowa kluczowe polskie: sieć wodoci±gowa ; jako¶ć usług ; kontrola jako¶ci ; Najwyższa Izba Kontroli
Słowa kluczowe angielskie: water network ; service quality ; quality control ; Supreme Audit Office
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/83
Nr opisu: 0000124543
Tytuł oryginału: The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
¬ródło: W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.
ISBN: 978-80-7509-555-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; level of service ; Servqual ; public administration
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/83
Nr opisu: 0000118626
Tytuł oryginału: Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach
Tytuł w wersji angielskiej: Advantages of using e-government from the point of view of the disabled on the example of the Katowice municipal office
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan KaĽmierczak
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; administracja publiczna ; komunikacja ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: disability ; public administration ; communication ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/83
Nr opisu: 0000113113
Tytuł oryginału: Evaluation of architectural barriers with a division into types of disability and the age of disabled people.
Tytuł w wersji polskiej: Ewaluacja barier architektonicznych z podziałem na rodzaje niepełnosprawno¶ci i wiek ludzi niepełnosprawnych
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
¬ródło: W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 471-478, bibliogr. 8 poz.
ISBN: 978-619-7105-71-1
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: ewaluacja ; urz±d miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo ¶l±skie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/83
Nr opisu: 0000113116
Tytuł oryginału: Evaluation of the level of quality with regard to architectural barriers according to the degree of disability.
Tytuł w wersji polskiej: Ocena poziomu jako¶ci w odniesieniu do barier architektonicznych z punktu widzenia stopnia niepełnosprawno¶ci
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
¬ródło: W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 499-506, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-619-7105-71-1
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: ewaluacja ; urz±d miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo ¶l±skie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/83
Nr opisu: 0000108530
Tytuł oryginału: Jako¶ć oczekiwana a jako¶ć postrzegana barier architektonicznych w urzędach miejskich w ocenie klienta niepełnosprawnego
Tytuł w wersji angielskiej: The expected and perceived quality of architectural barriers in municipal offices in the assessment of client's disabled
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 382-391, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; jako¶ć usług ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna ; jako¶ć oczekiwana ; jako¶ć postrzegana
Słowa kluczowe angielskie: disability ; quality of services ; public administration ; architectural barrier ; quality expected ; perceived quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


11/83
Nr opisu: 0000112338
Tytuł oryginału: Ocena jako¶ci usług hotelarskich
Tytuł w wersji angielskiej: Quality evaluation based on hotel services
Autorzy: Dorota Gawrońska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 259-277, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; jako¶ć usług ; niepewno¶ć ; liczby rozmyte
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; quality of services ; uncertainty ; fuzzy numbers
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


12/83
Nr opisu: 0000105938
Tytuł oryginału: OPNET Modeler simulations of performance for multi nodes wireless systems
Tytuł w wersji polskiej: Symulacje działania wielowęzłowych sieci bezprzewodowych w ¶rodowisku OPNET Modeler
Autorzy: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
¬ródło: -Int. J. Metrol. Qual. Eng. 2016 vol. 7 nr 1, art. nr 105, s. 1-5, bibliogr. 9
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2107-6839
e-ISSN: 2107-6847
DOI:
Słowa kluczowe polskie: opóĽnienie ; WiFi ; OPNET ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


13/83
Nr opisu: 0000112182
Tytuł oryginału: Study of passenger streams and service quality of an urban transport company
Autorzy: Katarzyna Markowska.
¬ródło: -J. Kones, Powertrain Transp. 2016 vol. 23 no. 4, s. 335-338, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1231-4005
e-ISSN: 2354-0133
Słowa kluczowe polskie: potok pasażerski ; jako¶ć usług ; przedsiębiorstwo transportowe
Słowa kluczowe angielskie: passenger stream ; quality of service ; transport company
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER


14/83
Nr opisu: 0000106074
Tytuł oryginału: The analysis of architectural barriers in Pszczyna Municipial Office from disable person point of view
Tytuł w wersji polskiej: Analiza barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Pszczynie z punktu widzenia klient niepełnosprawnego
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 87, s. 429-441, bibliogr. 46 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; bariera architektoniczna ; postrzegana jako¶ć ; jako¶ć usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: disability ; architectural barrier ; perceived quality ; quality of service ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


15/83
Nr opisu: 0000120274
Tytuł oryginału: The perception of the problems of disabled people by employees of municipal offices in the Silesian Province
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
¬ródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2016 vol. 10, s. 77-90, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1842-9327
e-ISSN: 2458-102x
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


16/83
Nr opisu: 0000108798
Tytuł oryginału: Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji
Tytuł w wersji angielskiej: The impact of prefered form of comunication on the customer's with disability satisfaction in the case of e-administration
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


17/83
Nr opisu: 0000110562
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty postrzegania potrzeb osób niepełnosprawnych przez pracowników urzędów miejskich w województwie ¶l±skim
Tytuł w wersji angielskiej: Some aspects of perceived needs of disabled persons by staff in municipial offices in the Silesian Province
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 421-441, bibliogr. 45 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


18/83
Nr opisu: 0000101559
Tytuł oryginału: A simulations of performance algorithms used in multi-nodes wireless systems.
Tytuł w wersji polskiej: Symulacje wydajno¶ci algorytmów transmisji w bezprzewodowych sieciach wielowęzłowych
Autorzy: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
¬ródło: W: XXI IMEKO World Congress "Measurement in research and industry", August 30 - September 4, 2015, Prague, Czech Republic. Full papers [online]. Ed. Jan Holub. Prague : Czech Technical University. Faculty of Electrical Engineering. Department of Measurement, 2015, (plik pdf) s. 1-4, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-80-01-057993-3
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://www.imeko.org/publications/wc-2015/IMEKO-WC-2015-TC21-401.pdf [dostęp 18 wrze¶nia 2015]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Scopus
Słowa kluczowe polskie: opóĽnienie ; WiFi ; OPNET ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of services
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


19/83
Nr opisu: 0000115606
Tytuł oryginału: An analysis of the quality of services provided by Sosnowiec Municipial office from the point of view of disabled clients
Tytuł w wersji polskiej: Analiza jako¶ci usług ¶wiadczonych przez Urz±d Miejski w Sosnowcu dla klientów niepełnosprawnych
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
¬ródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2015 vol. 9, s. 107-118, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1842-9327
e-ISSN: 2458-102x
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


20/83
Nr opisu: 0000097688
Tytuł oryginału: Bariery architektoniczne w urzędzie miejskim - postrzeganie przez klienta niepełnosprawnego na przykładzie D±browy Górniczej
Tytuł w wersji angielskiej: Architectural barriers in the city office - perceived by the customer disabled on the example of D±browa Górnicza
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 265-278, bibliogr. 44 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


21/83
Nr opisu: 0000100034
Tytuł oryginału: Doskonalenie zarz±dzania jako¶ci± usług
Tytuł w wersji angielskiej: Improving the quality management services
Autorzy: Joanna Michalska-Ćwiek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; ci±głe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


22/83
Nr opisu: 0000101341
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie e-administracji z perspektywy osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Gliwicach
Tytuł w wersji angielskiej: The functioning of e-government from the perspective of people with disabilities on the example of the city council in Gliwice
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 359-368, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


23/83
Nr opisu: 0000101440
Tytuł oryginału: Ocena funkcjonowania e-administracji w Bytomiu z punktu widzenia osób niepełnosprawnych
Tytuł w wersji angielskiej: Evaluation of the functioning of e-government in Bytom from the viewpoint of handicapped
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 3 (12), s. 162-171, bibliogr. 5 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Jako¶ć i bezpieczeństwo. Red. Michał Molenda, Patrycja H±bek
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; jako¶ć usług ; administracja publiczna ; e-usługi ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: disability ; quality of services ; public administration ; e-services ; e-administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


24/83
Nr opisu: 0000101342
Tytuł oryginału: Ocena funkcjonowania e-administracji w D±browie Górniczej z punktu widzenia osób niepełnosprawnych
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment of the functioning of e-government in the D±browa Górnicza municipal office from the person with disabilities point of view
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 369-383, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


25/83
Nr opisu: 0000115707
Tytuł oryginału: Ocena jako¶ci usług medycznych przez pacjenta - satysfakcja z opieki medycznej i rehabilitacji. Badanie ankietowe.
Autorzy: B. Łabuz-Roszak, Ł. Kozarski, A. Pisz, M. Kozarska, Marek Roszak.
¬ródło: W: Wpływ jako¶ci na zarz±dzanie organizacj± w warunkach zmian otoczenia. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek, Mariusza Hofmana, Grzegorza Greli. Lublin : Katedra Zarz±dzania Jako¶ci± i Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2015, s. 147-157
ISBN: 978-83-62785-04-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; opieka medyczna ; rehabilitacja ; badanie ankietowe
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; medical care ; rehabilitation ; survey
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


26/83
Nr opisu: 0000115610
Tytuł oryginału: Procesy szkolenia i doskonalenia pracowników w ochronie zdrowia
Tytuł w wersji angielskiej: Staff training and development in health care
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2015 nr 17, s. 163-176, bibliogr. 29 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku w sieci powi±zań - oblicza i perspektywy. Red. Krzysztof Koj, Jarosław Szostak
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1642-9605
Słowa kluczowe polskie: ochrona zdrowia ; szkolenie ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: health care ; training ; human resources management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


27/83
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jako¶ć usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


28/83
Nr opisu: 0000102139
Tytuł oryginału: Satysfakcja osób niepełnosprawnych z usług publicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Bytomiu
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of persons with disabilities from services in public office on the example of Municipial Office in Bytom
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 715-724, bibliogr. 31 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; jako¶ć usług ; urz±d miejski ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; public administration ; quality of services ; city office ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


29/83
Nr opisu: 0000103116
Tytuł oryginału: The problems of e-goverment functioning in municipial office in D±browa Górnicza from persons with disability point of view
Tytuł w wersji polskiej: Problemy dotycz±ce funkcjonowania e-administracji w urzędzie miejskim w D±browie Górniczej z perspektywy osób niepełnosprawnych
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 3, s. 175-186, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1899-8658
e-ISSN: 1644-9134
DOI:
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; społeczeństwo elektroniczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; electronic society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


30/83
Nr opisu: 0000100087
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of customer with disability from services rendered on the example of the Municipal Office of the city Rybnik
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


31/83
Nr opisu: 0000093389
Tytuł oryginału: Analiza postrzegania przez klienta niepełnosprawnego barier architektonicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Siemianowicach ¦l±skich
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of perceived by the disabled customers architectural barriers on the example of municipal office in Siemianowice ¦l±skie
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 71, s. 327-343, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


32/83
Nr opisu: 0000096002
Tytuł oryginału: Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Jako¶ć jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarz±dzania Jako¶ci± i Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.
ISBN: 978-83-62785-72-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; urz±d miejski ; jako¶ć usług ; Łaziska Górne
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


33/83
Nr opisu: 0000097381
Tytuł oryginału: Czynniki jako¶ci zwi±zane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach ¦l±skich
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors associated with architectural barriers disabled customer service city office in Siemianowice ¦l±skie
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2014 nr 2, s. 289-306, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1899-8658
e-ISSN: 1644-9134
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


34/83
Nr opisu: 0000095995
Tytuł oryginału: Factors related to architectural barriers quality of customer with disability service in Siemianowice city offices
Tytuł w wersji polskiej: Czynniki zwi±zane z barierami architektonicznymi w zwi±zku z jako¶ci± dla klienta niepełnosprawnego na przykładzie Urzędu Miejskiego w Siemianowicach ¦l±skich
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2014 vol. 8 nr 1, s. 35-46, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1842-9327
e-ISSN: 2458-102x
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


35/83
Nr opisu: 0000096020
Tytuł oryginału: Performance of HTTP video streaming under different network conditions
Autorzy: Arkadiusz Biernacki, K. Tutschku.
¬ródło: -Multimedia Tools Appl. 2014 vol. 72 iss. 2, s. 1143-1166, bibliogr. 32 poz.
Impact Factor: 1.346
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1380-7501
e-ISSN: 1573-7721
DOI:
Słowa kluczowe polskie: komunikacja multimedialna ; pomiar sieci ; jako¶ć usług ; transmisja video
Słowa kluczowe angielskie: multimedia communication ; network measurement ; quality of service ; video streaming
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


36/83
Nr opisu: 0000094407
Tytuł oryginału: Simulations and analysis of performance algorithms used in wireless networks and measurement systems.
Autorzy: Beata Krupanek.
¬ródło: W: Innovative control systems for tracked vehicle platforms. Ed. Aleksander Nawrat. Cham : Springer, 2014, s. 175-187, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-04623-5978-3-319-04624-2
Seria: (Studies in Systems, Decision and Control ; Vol. 2 2198-4182)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Springer
DOI:
Słowa kluczowe polskie: opóĽnienie ; WiFi ; OPNET ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


37/83
Nr opisu: 0000088572
Tytuł oryginału: Cechy atrakcyjno¶ci polskich uzdrowisk
Tytuł w wersji angielskiej: The attractiveness features of the polish spas
Autorzy: Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 251-264, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; jako¶ć usług ; ruch turystyczny ; turystyka zdrowotna
Słowa kluczowe angielskie: spa ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; service quality ; tourist traffic ; health tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


38/83
Nr opisu: 0000082143
Tytuł oryginału: An evaluation of e-administration functioning in municipal offices in Poland
Tytuł w wersji polskiej: Ocena funkcjonowania e-administracji w urzędach miejskich w Polsce
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2012 vol. 6, s. 73-88
p-ISSN: 1842-9327
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; analiza czynnikowa ; jako¶ć usług ; komunikacja interpersonalna
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; factor analysis ; service quality ; interpersonal communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


39/83
Nr opisu: 0000072084
Tytuł oryginału: Czynniki jako¶ci usług ¶wiadczonych przez przychodnie medyczne
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors of services provided by medical clinics
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


40/83
Nr opisu: 0000077312
Tytuł oryginału: Functioning of e-administration exemplified by the Silesian Province - research results
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 119-125, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; jako¶ć usług ; analiza czynnikowa ; samorz±d ; Aglomeracja ¦l±ska
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; service quality ; factor analysis ; self-government ; Silesia Agglomeration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp on-line:


41/83
Nr opisu: 0000087105
Tytuł oryginału: Kształtowanie usług medycznych na podstawie oceny i odczucia pacjenta
Tytuł w wersji angielskiej: Medical services improvement based on patients' feedback
Autorzy: A. Waszkiewicz, Barbara* Białecka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 259-273, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jako¶ć usług ; placówka medyczna ; badanie jako¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; medical centre ; qualitative research
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


42/83
Nr opisu: 0000075806
Tytuł oryginału: Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej
Tytuł w wersji angielskiej: Process parameters description of public administration electronics services
Autorzy: Piotr Janke.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jako¶ć usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


43/83
Nr opisu: 0000074793
Tytuł oryginału: Strict priority scheduler for rate controlled transmission.
Autorzy: Łukasz* Chróst, Agnieszka Brachman.
¬ródło: W: The Eleventh International Conference on Networks. ICN 2012, Saint Gilles, Reunion Island, February 29 - March 5, 2012. Eds: P. Lorenz, T. Gyires, I. Pozniak-Koszalka. Red Hook : Curran, 2012, s. 1-6, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: kolejkowanie pakietów ; ¶cisłe szeregowanie priorytetów ; jako¶ć usług ; sieć bezprzewodowa
Słowa kluczowe angielskie: packet scheduling ; strict priority scheduler ; quality of service ; wireless network
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


44/83
Nr opisu: 0000073661
Tytuł oryginału: The concept study of Servqual method's gap
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 0.728
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; zarz±dzanie usługami ; jako¶ć usług ; Servqual ; model jako¶ciowy
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


45/83
Nr opisu: 0000070102
Tytuł oryginału: Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych
Autorzy: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; jako¶ć usług ; usługi pogrzebowe
Słowa kluczowe angielskie: company image ; service quality ; funeral services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


46/83
Nr opisu: 0000068743
Tytuł oryginału: Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawno¶ci±. Analiza poziomu jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawno¶ci±. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; jako¶ć usług ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; quality of service ; Servqual method
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133871


47/83
Nr opisu: 0000067983
Tytuł oryginału: Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and assessment of students' needs within the scope of technical and organisational elements of the process of education on the basis of the example of the Faculty of Organisation and Management at the Silesian Technical University
Autorzy: Bartosz Szczę¶niak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
¬ródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedz± 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


48/83
Nr opisu: 0000068053
Tytuł oryginału: Scheduling algorithms for different approaches to quality of service provisioning.
Autorzy: Agnieszka Brachman, Jakub* Mieszczanin.
¬ródło: W: Computer networks. CN 2011. 18th Conference, Ustroń, Poland, June 14-18, 2011. Proceedings. Eds. Andrzej Kwiecień, Piotr Gaj, Piotr Stera. Berlin : Springer-Verlag, 2011, s. 135-143, bibliogr. 27 poz.
Seria: (Communications in Computer and Information Science ; 160 1865-0929)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; szeregowanie ; szeregoweanie hierarchiczne ; krzywa obsługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; scheduling ; hierarchical scheduling ; service curve
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 133754
Dostęp on-line:


49/83
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzegan± jako¶ć usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


50/83
Nr opisu: 0000071573
Tytuł oryginału: Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of satisfaction of clients of helpline services of the selected telecommunication operators
Autorzy: Michał Zasadzień, Bartosz Szczę¶niak, K. Falarska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie jako¶ci± - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarz±dzania Jako¶ci±. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


51/83
Nr opisu: 0000073655
Tytuł oryginału: Analiza zadowolenia klienta ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Nowe wyzwania dla zarz±dzania w ¶wietle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. ¦wierczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarz±dzania Ochron± Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jako¶ć usług ; Servqual ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133652


52/83
Nr opisu: 0000071489
Tytuł oryginału: Komponenty poziomu jako¶ci usług ¶wiadczonych przez administrację publiczn± na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Tytuł w wersji angielskiej: Components of the level of service qualities provided by the civil service on the example of the municipal office in Sosnowiec
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 2082-5501
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urz±d Miejski w Sosnowcu ; jako¶ć usług ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-SA
Dostęp on-line:


53/83
Nr opisu: 0000057674
Tytuł oryginału: Ocena czynników jako¶ci usług w administracji samorz±dowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: sektor publiczny ; administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: public sector ; local government administration ; service quality ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


54/83
Nr opisu: 0000057445
Tytuł oryginału: Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jako¶ci w usługach medycznych
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jako¶ć usług ; zarz±dzanie jako¶ci± ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


55/83
Nr opisu: 0000063619
Tytuł oryginału: Standardy jako¶ci usług w komunikacji miejskiej Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 1
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jako¶ć usług ; jako¶ć usług transportowych
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


56/83
Nr opisu: 0000063633
Tytuł oryginału: Standardy jako¶ci usług w komunikacji miejskiej Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 2
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jako¶ć usług ; jako¶ć usług transportowych ; kontrola jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


57/83
Nr opisu: 0000054559
Tytuł oryginału: Analiza punktualno¶ci dla wspólnego odcinka linii tramwajowych.
Autorzy: Renata Żochowska, A. Socik.
¬ródło: W: Systemy transportowe. Teoria i praktyka. VI Konferencja naukowo-techniczna, Katowice, 22 wrze¶nia 2009. Materiały konferencyjne. Katowice : Katedra Inżynierii Ruchu. Wydział Transportu Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 519-528, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: miernik punktualno¶ci ; transport zbiorowy ; transport miejski ; linia tramwajowa ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: factor of punctuality ; public transport ; urban transport ; tram line ; quality of service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 126429


58/83
Nr opisu: 0000058806
Tytuł oryginału: Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej
Autorzy: Sandra Grabowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jako¶ć usług ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


59/83
Nr opisu: 0000055250
Tytuł oryginału: Jako¶ć usług w administracji samorz±dowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; obsługa klienta ; analiza jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


60/83
Nr opisu: 0000051106
Tytuł oryginału: Niezawodno¶ć przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
¬ródło: W: Podstawowe problemy metrologii. PPM'09. [Materiały VII konferencji naukowo-technicznej], Sucha Beskidzka, 10-13 maja 2009. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. [Gliwice] : Komisja Metrologii Oddziału PAN w Katowicach, 2009, s. 216-219, bibliogr. 4 poz.
Organizator: Katedra Metrologii, Elektroniki i Automatyki Politechniki ¦l±skiej, Wydawnictwo Pomiary Automatyka Kontrola (Agenda SIMP)
Seria: (Prace Komisji Metrologii Oddziału PAN w Katowicach ; Seria: Konferencje ; nr 14)
Słowa kluczowe polskie: system pomiarowy ; rozproszony system pomiarowy ; jako¶ć usług ; niezawodno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: measurement system ; distributed measurement system ; service quality ; reliability
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 124833
Dostęp on-line:


61/83
Nr opisu: 0000051236
Tytuł oryginału: Niezawodno¶ć przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
¬ródło: -Pomiary Autom. Kontr. 2009 vol. 55 nr 9, s. 783-786, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 0032-4140
Słowa kluczowe polskie: Opnet Modeler ; jako¶ć usług ; system pomiarowy
Słowa kluczowe angielskie: OPNET Modeler ; quality of service ; measurement system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.661
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


62/83
Nr opisu: 0000055126
Tytuł oryginału: The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
Tytuł w wersji polskiej: Jako¶ć usługi przewozowej w transporcie lotniczym w znaczeniu logistycznym
Autorzy: Rafał Burdzik.
¬ródło: W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz.
Seria: (Monograph ; [Politechnika ¦l±ska] nr 239)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; air transport ; logistic customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


63/83
Nr opisu: 0000049247
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do badania jako¶ci usług w administracji samorz±dowej.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009
Opis fizyczny: , 122 s., bibliogr. 67 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 208)
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; jako¶ć usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp BCP¦:


64/83
Nr opisu: 0000040450
Tytuł oryginału: Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorz±dowej
Autorzy: Alicja* Gębczyńska.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; jako¶ć usług ; urz±d administracji samorz±dowej ; PN-EN ISO 9001
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


65/83
Nr opisu: 0000046558
Tytuł oryginału: Some aspects of quality of service in wireless LAN
Tytuł w wersji polskiej: Wybrane zagadnienia jako¶ci usług w sieciach bezprzewodowych
Autorzy: J. Domańska, Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, Filip* Kłębczyk.
¬ródło: -Stud. Informat. 2008 vol. 29 nr 4B, s. 113-126, bibliogr. 23 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; jako¶ć usług ; 802.11 ; QoS ; TBF
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; service quality ; 802.11 ; QoS ; TBF
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


66/83
Nr opisu: 0000048097
Tytuł oryginału: Wpływ mechanizmów kontroli ruchu na jako¶ć usług w sieciach bezprzewodowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Agnieszka Brachman.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2008
Opis fizyczny: , 170 s., bibliogr. 151 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Tadeusz* Czachórski
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; przepustowo¶ć ; jako¶ć usług ; protokół TCP ; protokół MAC ; algorytm kolejkowania ; badanie symulacyjne
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; throughput ; service quality ; TCP protocol ; MAC protocol ; scheduling algorithm ; simulation analysis
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4506
Dostęp BCP¦:


67/83
Nr opisu: 0000039862
Tytuł oryginału: Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector
Autorzy: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.
Impact Factor: 0.225
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
Słowa kluczowe polskie: motywacja ; system motywacji ; zarz±dzanie jako¶ci± ; zarz±dzanie usługami ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


68/83
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


69/83
Nr opisu: 0000036420
Tytuł oryginału: Algorytmy obsługi użytkowników w rozwiniętych sieciach lokalnych i rozległych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Jarosław Karcewicz.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2006
Opis fizyczny: , 133 k., bibliogr. 89 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Andrzej* Grzywak
Słowa kluczowe polskie: sieć komputerowa ; kolejkowanie ; usługi internetowe ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: computer network ; quenching ; internet services ; quality of services
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4370
Dostęp BCP¦:


70/83
Nr opisu: 0000036306
Tytuł oryginału: Badanie jako¶ci ¶wiadczonych usług za pomoc± metody SERVQUAL.
Autorzy: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
¬ródło: W: Sesja Okoliczno¶ciowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysz±ca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika ¦l±ska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; Servqual ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual ; customer service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. MgCzO 120699


71/83
Nr opisu: 0000073616
Tytuł oryginału: Mierzenie jako¶ci usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; metoda Servqual ; pomiar jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual method ; quality measurement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


72/83
Nr opisu: 0000025597
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jako¶ci usług ¶wiadczonych przez szkołę
Tytuł w wersji angielskiej: The usage of servqual method to evaluate the level of quality in school
Autorzy: Radosław Wolniak, W. Wa¶ka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 55-78, bibliogr. 36 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; szkoła ; jako¶ć usług ; jako¶ć kształcenia
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; school ; quality of services ; level of education
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


73/83
Nr opisu: 0000025755
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu
Tytuł w wersji angielskiej: The usage of servqual method to evaluate the level of quality in school
Autorzy: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; administracja publiczna ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; public administration ; quality of services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


74/83
Nr opisu: 0000011214
Tytuł oryginału: Motywacja w systemie zarz±dzania jako¶ci± usług
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; jako¶ć usług ; system motywacji ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


75/83
Nr opisu: 0000013471
Tytuł oryginału: WskaĽniki kształtuj±ce jako¶ć usług pocztowych
Autorzy: Bożena Skotnicka.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2005 nr 8, s. 51-53, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi pocztowe ; jako¶ć usług ; Poczta Polska
Słowa kluczowe angielskie: postal services ; quality of services ; Polish Post
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


76/83
Nr opisu: 0000021326
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty zarz±dzania jako¶ci± w ING Banku ¦l±skim S. A. a wymagania normy ISO 9001:2000
Autorzy: Magdalena* Wierzbicka, Mariusz Ligarski.
¬ródło: -Bank i Kredyt 2005 nr 2, s. 80-91
p-ISSN: 0137-5520
Słowa kluczowe polskie: ISO 9001:2000 ; usługa finansowa ; instytucja finansowa ; jako¶ć usług ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: ISO 9001 ; financial service ; financial institution ; quality of services ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


77/83
Nr opisu: 0000011553
Tytuł oryginału: Analiza możliwo¶ci wykorzystania metody QFD w organizacjach stosuj±cych normę ISO 9001:2000
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of possibility using QFD method in organizations which has ISO 9001:2000 certificate
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Brzeszcz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 57-76, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda QFD ; ISO 9001:2000 ; jako¶ć produktu ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: QFD method ; ISO 9001:2000 ; product quality ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


78/83
Nr opisu: 0000013555
Tytuł oryginału: Self-similarity of network traffic and the performances of QoS mechanisms
Tytuł w wersji angielskiej: Samopodobieństwo ruchu sieciowego a działanie mechanizmów jako¶ci usług
Autorzy: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
¬ródło: -Arch. Informat. Teor. Stosow. 2004 t. 16 z. 4, s. 337-349, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 0867-2121
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; samopodobieństwo ; ocena efektywno¶ci ; modelowanie
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; selfsimilarity ; performance evaluation ; modelling
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4405


79/83
Nr opisu: 0000013597
Tytuł oryginału: Wpływ samopodobnej natury ruchu internetowego na działanie mechanizmów jako¶ci usług, przykład regulaminu priorytetowego.
Autorzy: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
¬ródło: W: Współczesne problemy sieci komputerowych. Nowe technologie. Praca zbiorowa. Pod red.: Stefana Węgrzyna, Bolesława Pochopienia, Tadeusza Czachórskiego. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2004, s. 113-120, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 83-204-3010-0
Słowa kluczowe polskie: internet ; jako¶ć usług ; przesył ; samopodobieństwo
Słowa kluczowe angielskie: internet ; quality of services ; transmission ; self-similarity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 111352


80/83
Nr opisu: 0000010588
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody SERVQUAL
Autorzy: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: stacja paliw ; jako¶ć usług ; metoda Servqual ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


81/83
Nr opisu: 0000011556
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jako¶ci usług bankowych
Tytuł w wersji angielskiej: Uses Servqual method for assessment banking service quality
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


82/83
Nr opisu: 0000002812
Tytuł oryginału: Badania mechanizmów QoS w systemie Linux
Tytuł w wersji angielskiej: Research of QoS mechanisms in Linux operating system
Autorzy: Ryszard** Maceluch, Piotr Damian* Kasprzyk, Adam Domański.
¬ródło: -Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 335-344, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć komputerowa ; ruch sieciowy ; Linux ; jako¶ć usług ; router ; QoS
Słowa kluczowe angielskie: computer network ; network traffic ; Linux ; router ; quality of service ; QoS
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193


83/83
Nr opisu: 0000011782
Tytuł oryginału: Jako¶ć usług w administracji samorz±dowej jako obiekt badań
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2003 nr 10, s. 7-11
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; samorz±d terytorialny ; województwo ¶l±skie
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; quality of service ; local self-government ; Silesian Voivodeship
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie