Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INFOLINIA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000089968
Tytuł oryginału: The flow of information about the actions required in emergency situations: issues in urban areas in Poland
Tytuł w wersji polskiej: Przepływ informacji w sytuacjach kryzysowych: problematyka obszarów zurbanizowanych w Polsce
Autorzy: Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek.
Źródło: -Int. J. Soc. Sust. Econ. Soc. Cult. Context 2013 vol. 8 iss. 2, s. 61-71, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2325-1115
Słowa kluczowe polskie: informacja ; stan zagrożenia ; zagrożenia ; ratownictwo ; wiedza ; system zarządzania kryzysowego ; infolinia ; system informacji
Słowa kluczowe angielskie: information ; emergency ; threats ; rescue ; knowledge ; emergency management system ; call center ; information system
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
Źródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie