Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GRUPA NIEFORMALNA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000088519
Tytuł oryginału: Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: Impact of word of mouth marketing on consumer behavior in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie