Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ETYKA EKOLOGICZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000097850
Tytuł oryginału: Rola marketingu w kształtowaniu postępowania konsumentów w dojrzałej gospodarce rynkowej
Tytuł w wersji angielskiej: The role of marketing in shaping consumer behaviour in a mature market economy
Autorzy: Małgorzata Hordyńska.
Źródło: -Handel Wewn. 2013 nr 3, s. 22-29, bibliogr. 9 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, t. 1
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: ochrona środowiska ; zarządzanie środowiskiem ; marketing ekologiczny ; zrównoważona konsumpcja ; etyka ekologiczna
Słowa kluczowe angielskie: environmental protection ; environment management ; ecomarketing ; sustainable consumption ; ecological ethics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie