Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EMOCJE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000126416
Tytuł oryginału: Zum Problem innerer emotionaler Auseinandersetzung mit dem Fremd-/Anderssein im interkulturallen Bereich.
Autorzy: Marzena* Będkowska-Obł±k.
¬ródło: W: Sprachliche Dimensionen der Fremdheit und Andersartigkeit. Hrsg. Iwona Wowro, Mariusz Jakosz, Renata Kozieł. Berlin : Peter Lang, 2018, 131-149, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-3-631-74541-0
Seria: (Warschauer Studien zur Germanistik und zur Angewandten Linguistik ; Bd. 13)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: obco¶ć ; emocje ; relacje międzykulturowe
Słowa kluczowe angielskie: strangeness ; emotions ; intercultural relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: GER
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/4
Nr opisu: 0000105055
Tytuł oryginału: Nowe technologie w analizie wpływu muzyki na nastrój człowieka i percepcję atrakcyjno¶ci twarzy.
Tytuł w wersji angielskiej: New technologies in the analysis of the impact of music on human mood and the perception of facial physical attractiveness
Autorzy: D. Danel, A. Lipowicz, Andrzej Mitas, K. Wierzbicki, Maria Bieńkowska, Agata Wijata.
¬ródło: W: Muzyka w dialogu z edukacj±. Wybrane konteksty aktywno¶ci i edukacji muzycznej. Red. Ewa Kochanowska, Rafał Majzner. Kraków : Wydaw. LIBRON - Filip Lohner, 2015, s. 147-159, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-65148-17-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: atrakcyjno¶ć fizyczna twarzy ; emocje ; muzyka ; nastrój ; tonacja molowa ; tonacja durowa
Słowa kluczowe angielskie: facial physical attractiveness ; emotions ; music ; mood ; key of minor ; key of major
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/4
Nr opisu: 0000105932
Tytuł oryginału: Zachowania twórcze w organizacjach wysokich technologii
Tytuł w wersji angielskiej: The secret of vision of the contemporary organizations
Autorzy: Joanna Machnik-Słomka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. PCzęst., Zarz. 2015 nr 19, s. 216-228, biblipgr. 40 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2083-1560
Słowa kluczowe polskie: wizja ; emocje ; wiedza ; przywództwo
Słowa kluczowe angielskie: vision ; emotions ; knowledge ; leadership
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000075936
Tytuł oryginału: Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych
Tytuł w wersji angielskiej: Creating affective reactions of users' websites
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje
Słowa kluczowe angielskie: client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie