Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ELEKTRONICZNY SYSTEM HANDLU TREŚCIAMI
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000130640
Tytuł oryginału: Heterogeneous data with agreed content aggregation system development.
Autorzy: L. Churyn, Agnieszka Kowalska-Styczeń, Y. Burov, A. Berko, A. Vasevych, I. Pelekh, Y. Ryshkovets.
Źródło: W: Modern machine learning technologies and data science. Workshop of the 8th international conference on "Mathematics. Information Technologies. Education", MoMLeT and DS 2019, Shatsk, Ukraine, 2 June 2019 through 4 June 2019 [online]. Ed. by Michael Emmerich,Vasyl Lytvyn, Iryna Yevseyeva, Vitor Basto-Fernandes, Dmytro Dosyn, Victoria Vysotska. [B.m.] : [ b.w.], 2019, plik pdf s. 1-20, bibliogr. 37 poz.
Seria: (CEUR Workshop Proceedings ; vol. 2386 1613-0073)
Uwagi: http://ceur-ws.org/Vol-2386/paper4.pdf [dostęp 29 lipca 2019]
Bazy indeksujące publikację: Scopus
Słowa kluczowe polskie: rynek reklamy internetowej ; reklama kontekstowa ; kampania reklamowa ; informatyka ; technologia informacyjna ; Google AdWords ; serwis internetowy ; zasób informacji ; analiza statystyczna ; system inteligentny ; mediana filtracji ; systemy automatyki ; usługa reklamowa ; strona internetowa ; wyszukiwarka ; zarządzanie reklamą kontekstową ; automatyzacja reklamy kontekstowej ; zautomatyzowany system informacji zarządczej ; elektroniczny system handlu treściami ; wynik wyszukiwania ; uzgodniony system agregacji treści ; technologia dla przedsiębiorstw ; reklama w Internecie
Słowa kluczowe angielskie: Internet advertising market ; contextual advertising ; advertising campaign ; computer science ; information technology ; Google AdWords ; Web service ; information resource ; statistical analysis ; intelligent system ; median filtration ; automation systems ; advertising service ; Web page ; search engine ; contextual advertising management ; contextual advertising automation ; automated management information system ; electronic content commerce system ; search result ; agreed content aggregation system ; enterprise technology ; online advertising
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie