Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DYSONANS POZNAWCZY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000114365
Tytuł oryginału: Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Characteristics of the phenomenon of cognitive dissonance on the example of academic youth - introduction to empirical research Pt. 1
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski, Krzysztof Herman.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 275-288, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; psychologia społeczna
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; social psychology
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000114366
Tytuł oryginału: Charakterystyka zjawiska dysonansu poznawczego na przykładzie młodzieży akademickiej - wprowadzenie do badań empirycznych Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Characteristics of the phenomenon of cognitive dissonance on the example of academic youth - introduction to empirical research Pt. 2
Autorzy: Adam Szromek, Krzysztof Herman, Mateusz Naramski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 289-307, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; psychologia społeczna
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; social psychology
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/4
Nr opisu: 0000104915
Tytuł oryginału: Zjawisko dysonansu i konsonansu poznawczego w zachowaniach konsumentów produktu turystycznego - wprowadzenie do zagadnienia
Tytuł w wersji angielskiej: The phenomenon of cognitive dissonance and consonance in the behavior of tourism product consumers - introduction to the issue
Autorzy: Adam Szromek.
¬ródło: -Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 348-355, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorz±d. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dysonans poznawczy ; konsonans poznawczy ; konsument produktu turystycznego ; psychologia ; Festinger
Słowa kluczowe angielskie: cognitive dissonance ; cognitive consonance ; tourism product consumer ; psychology ; Festinger
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000084828
Tytuł oryginału: Bezpieczeństwo pracy, a bezpieczeństwo zatrudnienia pracowników przedsiębiorstwa górniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Employment and job security dissonance among mining companies' employees
Autorzy: Małgorzata Wyganowska, Katarzyna Tobór-Osadnik.
¬ródło: -Bezp. Pr. Ochr. Gór. 2013 nr 5, s. 20-25, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2081-4224
Słowa kluczowe polskie: bezpieczeństwo pracy ; zatrudnienie ; dysonans poznawczy ; przedsiębiorstwo górnicze
Słowa kluczowe angielskie: work safety ; employment ; cognitive dissonance ; mining enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4446


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie