Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DANE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000119827
Tytuł oryginału: Generating knowledge about the downtime of the machines in the example of mining enterprise.
Autorzy: Kinga Stecuła, Jarosław Brodny.
Źródło: W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Science and technologies in geology, exploration and mining. Iss. 13, Exploration and mining. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 359-366, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-619-7105-00-1
Seria: (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: generowanie wiedzy ; efektywność ; dane ; wiedza
Słowa kluczowe angielskie: knowledge generating ; effectiveness ; data ; knowledge
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000114167
Tytuł oryginału: Niezawodność usług w sieci transportowej.
Autorzy: R. Polak, D. Laskowski, P. Łubkowski, Rafał Burdzik, Łukasz Konieczny.
Źródło: W: Niezawodność systemów technicznych. Materiały XLV Zimowej Szkoły Niezawodności, Szczyrk, 8-14 stycznia 2017. [B.m.] : [b.w.], 2017, s. 131, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe polskie: niezawodność ; sieć ; dane
Słowa kluczowe angielskie: reliability ; network ; data
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000118658
Tytuł oryginału: Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment and improvement of the information flow in complaints management on example of a manufacturing company
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 90-100, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: informacja ; dane ; zarządzanie reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: information ; data ; complaint management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie