Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000123107
Tytuł oryginału: Customer satisfaction study using the Servqual method
Autorzy: Aneta Kania, K. Plasczyk.
Źródło: -J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2018 vol. 86 iss. 2, s. 78-84, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 1734-8412
DOI:
Słowa kluczowe polskie: badanie satysfakcji klienta ; metoda Servqual ; jakość
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction surveys ; Servqual method ; quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000121708
Tytuł oryginału: Customer satisfaction survey and a possibility of using QFD method for satisfaction improvement - the analysis of the case.
Tytuł w wersji polskiej: Badanie satysfakcji klienta i możliwość zastosowania metody QFD do poprawy tego zadowolenia - analiza przypadku
Autorzy: Sara Gruszka, Mariusz Ligarski.
Źródło: W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 50-57, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-80-248-4136-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; badanie satysfakcji klienta ; badanie ankietowe ; kwestionariusz ankiety ; metoda QFD
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; customer satisfaction surveys ; questionnaire survey ; QFD method
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000093011
Tytuł oryginału: Uwarunkowania jakości badania satysfakcji klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Determinants of quality customer satisfaction surveys
Autorzy: Michał Molenda.
Źródło: W: Systemy wspomagania w inżynierii produkcji. Jakość i bezpieczeństwo. Monografia. Red. Jacek Sitko, Bartosz Szczęśniak. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2014, s. 154-163, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-83-940150-1-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksujące publikację: BazTech; BazEkon; Index Copernicus; EBSCOhost
Słowa kluczowe polskie: jakość ; zarządzanie jakością ; badanie satysfakcji klienta ; system zarządzania jakością
Słowa kluczowe angielskie: quality ; quality management ; customer satisfaction surveys ; quality management system
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000058619
Tytuł oryginału: Pomiar postrzeganej i oczekiwanej jakości na przykładzie wybranej usługi motoryzacyjnej.
Autorzy: Michał Zasadzień, M. Kolak.
Źródło: W: Nowoczesność przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: badanie satysfakcji klienta ; myjnia samochodowa ; warsztat wulanizacyjny ; metoda Servqual ; potrzeba klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction need ; car wash ; vulcanizing shop ; Servqual method ; customer need
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 129381


stosując format:
Nowe wyszukiwanie