Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000087916
Tytuł oryginału: Wykorzystywanie narzędzi komunikacji marketingowej w procesach dialogu z klientami rozwi±zań odnawialnych Ľródeł energii.
Tytuł w wersji angielskiej: Using tools of the marketing communication in the dialogue with renewable energy sources customers
Autorzy: Marta Macełko.
¬ródło: W: Odnawialne Ľródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2013, s. 101-126, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 477)
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,3
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; energia odnawialna ; ¶wiadomo¶ć społeczna ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; prosument
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; renewable energy ; social consciousness ; Integrated Marketing Communications ; prosumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


2/3
Nr opisu: 0000074146
Tytuł oryginału: Koncepcja IMC w działalno¶ci zakładów opieki zdrowotnej w ¶wietle wyników badań empirycznych
Tytuł w wersji angielskiej: IMC conception in the performance of health care institutions in the light of the results of empirical investigations
Autorzy: Karolina* Tabin.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 169-183, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zakład opieki zdrowotnej ; komunikacja marketingowa ; IMC ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: health care organization ; marketing communication ; IMC ; Integrated Marketing Communications ; marketing promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


3/3
Nr opisu: 0000022169
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w obliczu społeczeństwa informacyjnego.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing communication in the information age
Autorzy: Karolina* Tabin, Joanna* Kałuża.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 187-198 bibliogr. 23 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1723 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: komunikacja marketingowa ; społeczeństwo informacyjne ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; zarz±dzanie wiedz±
Słowa kluczowe angielskie: marketing communication ; information society ; Integrated Marketing Communications ; knowledge management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie