Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PBL
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000129250
Tytuł oryginału: Optymalizacja procesu immobilizacji zanieczyszczeń w pyłach z oczyszczania gazów odlotowych z instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych (ITPOK) - studium przypadku
Autorzy: Monika Czop, Barbara Kozielska, Krzysztof Gromysz, Beata ŁaĽniewska-Piekarczyk, Dominika Bistuła, Aleksandra Górniak, Szymon Nowak, Liliana Piec, Nikolina Poranek, Mateusz Sylwa.
¬ródło: -PM News 2019 wyd. 19, s. 38
p-ISSN: 2544-2740
e-ISSN: 2544-3771
Słowa kluczowe polskie: oczyszczanie gazu ; termiczne przekształcanie odpadów ; odpady komunalne ; nauczanie przez projekty ; PBL
Słowa kluczowe angielskie: gas cleaning ; thermal waste treatment ; municipal waste ; project based learning ; PBL
Typ publikacji: GD
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp BCP¦:


2/8
Nr opisu: 0000133078
Tytuł oryginału: Project based learning from the perspective of a university teacher - case study.
Autorzy: Monika Czop, Jan Kaczmarczyk, Beata ŁaĽniewska-Piekarczyk.
¬ródło: W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 6339-6345, bibliogr. 5 poz.
ISBN: 978-84-09-14755-7
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: umiejętno¶ci ; komunikacja ; projekt ; kreatywno¶ć ; PBL
Słowa kluczowe angielskie: skills ; communication ; project ; creativity ; PBL
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/8
Nr opisu: 0000130340
Tytuł oryginału: Zautomatyzowana i bezobsługowa ocena stanu technicznego wielkogabarytowej konstrukcji inżynierskiej pod względem identyfikacji oraz lokalizacji uszkodzeń
Autorzy: Marcin Górski, Ryszard** Białecki, Jarosław Domin, Paulina Wienchol, J. Zaj±c, Krzysztof Grzyb, Kamil Lamkowski, J. Kamiński, M. Doledutko.
¬ródło: -PM News 2019 wyd. 19, s. 33
p-ISSN: 2544-2740
e-ISSN: 2544-3771
Słowa kluczowe polskie: PBL ; nauczanie przez projekty ; robot ; monitorowanie stanu technicznego ; termografia
Słowa kluczowe angielskie: PBL ; project based learning ; robot ; structural health monitoring ; thermography
Typ publikacji: GD
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp BCP¦:


4/8
Nr opisu: 0000116272
Tytuł oryginału: Wykorzystanie Project Based Learning w edukacji klasy kreatywnej
Tytuł w wersji angielskiej: The use of Project Based Learning in education of the creative class
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 102, s. 407-422, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: kreatywno¶ć ; klasa kreatywna ; edukacja twórcza ; PBL ; zwinne zarz±dzanie projektami
Słowa kluczowe angielskie: creativity ; creative class ; creative education ; PBL ; agile project management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/8
Nr opisu: 0000110448
Tytuł oryginału: Beyond the university: socially engaged student's workshops on public space and housing.
Autorzy: Agata Twardoch, Michał Stangel.
¬ródło: W: 8. Architektura v perspektive 2016. 8th Architecture in Perspective 2016. Sbornik prispevku z mezinarodni konference. Eds.: Martina Perinkova, Martin Nedved. Vysoka skola banska Technicka univerzita Ostrava. Fakulta stavebni, katedra architektury. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2016, s. 23-25, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-80-248-3940-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: warsztaty ; PBL ; nauczanie przez projekty ; edukacja architektoniczna ; nauczanie w architekturze ; dydaktyka
Słowa kluczowe angielskie: workshop ; PBL ; project based learning ; architectural education ; teaching in architecture ; teaching
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 146700


6/8
Nr opisu: 0000107430
Tytuł oryginału: Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
Autorzy: Lucyna Czarnowska, Zbigniew Żmudka.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; edukacja inżynierska ; nauczanie poprzez rozwi±zywanie problemów ; PBL ; ocena nauczyciela
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; engineering education ; problem based learning ; PBL ; teacher assessment ; targeted post-course survey
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/8
Nr opisu: 0000100153
Tytuł oryginału: Project Based Learning - do¶wiadczenia w kształceniu inżynierów w Danmarks Tekniske Universitet.
Tytuł w wersji angielskiej: Project Based Learning - experience in teaching at the Technical University of Danemark
Autorzy: Edyta Krzystała.
¬ródło: W: II Konferencja naukowa w ramach projektu Inżynier bez granic. Inżynier bez granic - nowoczesne formy kształcenia bazuj±ce na współpracy ponadnarodowej, Gliwice, 29 maja 2015 r. [B.m.] : [b.w.], 2015, s. 14-17, bibliogr. 5 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,42
Słowa kluczowe polskie: kształcenie inżynierów ; PBL ; nauczanie przez projekty ; Dania ; uczelnia techniczna
Słowa kluczowe angielskie: engineering education ; PBL ; project based learning ; Denmark ; technical university
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/8
Nr opisu: 0000092708
Tytuł oryginału: Project-based learning Experiences from the initial stage of implementation in a higher education institution
Autorzy: Seweryn Spałek.
¬ródło: -Int. J. Innov. Learn. 2014 vol. 16 no. 1, s. 1-11
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1471-8197
e-ISSN: 1741-8089
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nauczanie przez projekty ; nauczanie poprzez rozwi±zywanie problemów ; PBL ; nowe metody nauczania ; zastosowanie wiedzy ; uniwersytet ; do¶wiadczenie ; wdrożenie pilotażowe ; innowacja ; szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: project based learning ; problem based learning ; PBL ; new teaching methods ; knowledge application ; university ; experience ; pilot implementation ; innovation ; higher education
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie