Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CRM
Liczba odnalezionych rekordów: 25



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/25
Nr opisu: 0000106432
Tytuł oryginału: Modelowanie relacji z dostawc± na bazie do¶wiadczeń CRM - badania ankietowe
Tytuł w wersji angielskiej: Modelling of relationship with supplier based on experience of CRM - survey research
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska, K. Warzecha.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 89, s. 379-395, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: CRM ; SRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; zarz±dzanie relacjami z dostawcami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; SRM ; Customer Relationship Management ; management of supplier relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/25
Nr opisu: 0000103595
Tytuł oryginału: Wybrane narzędzia zarz±dzania społeczn± odpowiedzialno¶ci± biznesu w firmach branży kurierskiej.
Autorzy: K. Turoń, Maria Cie¶la, Piotr Czech.
¬ródło: W: Wybrane aspekty zarz±dzania a jako¶ć życia. Red. Ireneusz Miciuła. Katowice : Wydaw. Naukowe Sophia, 2015, s. 64-77, bibliogr.
ISBN: 978-83-65357-06-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,59
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ; CRM ; przedsiębiorstwo kurierskie
Słowa kluczowe angielskie: enterprise management ; enterprise sustainable development ; CRM ; courier enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/25
Nr opisu: 0000106292
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem aplikacji dostępnych w modelu SaaS
Tytuł w wersji angielskiej: Customer relationship management with use of applications available in SaaS model
Autorzy: Marcin Wyskwarski.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 549-558, bibliogr 13 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przetwarzanie w chmurze ; CRM ; SaaS
Słowa kluczowe angielskie: cloud computing ; CRM ; SaaS
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/25
Nr opisu: 0000093353
Tytuł oryginału: Innowacyjne podej¶cie do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli ¶l±skich MM¦P
Tytuł w wersji angielskiej: Innovative approach to building customer relations in the opinion of MSME representatives
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MM¦P
Słowa kluczowe angielskie: customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


5/25
Nr opisu: 0000067519
Tytuł oryginału: Systemy CRM a funkcjonowanie małych i ¶rednich przedsiębiorstw w dotychczasowych badaniach empirycznych.
Autorzy: Roman Kmieciak.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2010, s. 686-694, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-923797-9-9
Słowa kluczowe polskie: CRM ; e-CRM ; małe przedsiębiorstwo ; ¶rednie przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; e-CRM ; small enterprise ; medium enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 132019
Dostęp on-line:


6/25
Nr opisu: 0000059112
Tytuł oryginału: Wykorzystanie koncepcji CRM w zarz±dzaniu uczelni± wyższ±.
Autorzy: Elżbieta Gajda.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-923797-7-5
Słowa kluczowe polskie: CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarz±dzanie relacjami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; customer ; higher education ; relationship management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


7/25
Nr opisu: 0000048650
Tytuł oryginału: Badania nad wykorzystaniem kapitału społecznego przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce
Autorzy: Izabela* Grzanka.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 87-99, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: relacje z klientem ; CRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; kapitał społeczny przedsiębiorstwa ; wiedza ; zaufanie
Słowa kluczowe angielskie: realtionships with customer ; CRM ; Customer Relationship Management ; social capital of the company ; knowledge ; trust
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


8/25
Nr opisu: 0000074140
Tytuł oryginału: Kapitał społeczny w zarz±dzaniu relacjami z klientami
Tytuł w wersji angielskiej: Social capital in customer relationship management
Autorzy: Izabela* Grzanka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 51-60, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; klient ; kapitał społeczny ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; client ; social capital ; Customer Relationship Management ; CRM
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


9/25
Nr opisu: 0000036691
Tytuł oryginału: Recenzja.
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2008 R. 75 nr 2, s. 78
Praca recenzowana: CRM. Relacje z klientami / J. Dyche. Gliwice 2006
Słowa kluczowe polskie: CRM ; zarz±dzanie łańcuchem dostaw ; relacje partnerskie ; handel elektroniczny ; biznes plan
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; supply chain management ; partner relationships ; e-commerce ; business plan
Typ publikacji: REC
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


10/25
Nr opisu: 0000038456
Tytuł oryginału: Wykorzystanie sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientami.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2008, s. 448-455, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-923797-3-7
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; marketing partnerski ; CRM ; chatterbot
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; partnership marketing ; CRM ; chatterbot
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 121160


11/25
Nr opisu: 0000038488
Tytuł oryginału: Analiza procesów biznesowych pod k±tem wdrożenia CRM - case study.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, J. Magnuski.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2007, s. 353-359, bibliogr. 3 poz.
ISBN: 978-83-923797-2-0
Słowa kluczowe polskie: CRM ; zarz±dzanie procesami ; reengineering
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; process management ; reengineering
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 121158


12/25
Nr opisu: 0000028729
Tytuł oryginału: Innowacyjne metody wspomagania zarz±dzania sprzedaż±.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: ¦wiadectwo Petera Druckera. Red.: Iwona Sobieraj, Jerzy Broda, Jacek R±b. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2007, s. 353-358, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: enterprise management ; CRM
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


13/25
Nr opisu: 0000038861
Tytuł oryginału: Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Izabela* Grzanka.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2007
Opis fizyczny: , 358 k., bibliogr. 416 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4426
Dostęp BCP¦:


14/25
Nr opisu: 0000032418
Tytuł oryginału: Wdrożenie systemu CRM jako etap zarz±dzania projektem informatycznym.
Autorzy: Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Przedsiębiorczo¶ć i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 398-410, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; wdrożenie systemu ; efektywno¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: Customer Relationship Management ; CRM ; implementation of system ; efficiency of enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120081


15/25
Nr opisu: 0000036316
Tytuł oryginału: Wybrane trendy w zarz±dzaniu jako¶ci±.
Autorzy: G. Sochacki, Joanna Michalska.
¬ródło: W: Sesja Okoliczno¶ciowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysz±ca międzynarodowej konferencji naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 73-82, bibliogr. 16 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika ¦l±ska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: system zarz±dzania jako¶ci± ; EFQM ; BSC ; zarz±dzanie wiedz± ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: quality management system ; EFQM ; BSC ; knowledge management ; CRM
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120699


16/25
Nr opisu: 0000074935
Tytuł oryginału: "Kontrahent" w bazie danych
Autorzy: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Mark. Prakt. 2005 nr 2, s. 50-53
p-ISSN: 1425-8315
Słowa kluczowe polskie: klient ; dostawca ; partner handlowy ; baza danych ; CRM ; relacje biznesowe
Słowa kluczowe angielskie: customer ; supplier ; trading partner ; database ; CRM ; business relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4699


17/25
Nr opisu: 0000012057
Tytuł oryginału: Analiza strategiczna uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych przedsiębiorstwa hutniczego podstaw± wyboru strategii działań rynkowych
Tytuł w wersji angielskiej: Strategie analysis of metallurgic enterprise environment the base of strategic choice in the market
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2005 R. 72 nr 5, s. 305-310, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: analiza SWOT/TOWS ; analiza strategiczna ; scenariusze stanów otoczenia ; zintegrowany system zarz±dzania ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: SWOT/TOWS ; strategic analysis ; scenario of possible environment states ; integrated management system ; CRM
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


18/25
Nr opisu: 0000074934
Tytuł oryginału: Przekraczać oczekiwania
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: -MSP Gazeta Małych ¦rednich Przeds. 2005 nr 4, s. 32
p-ISSN: 1643-8639
Słowa kluczowe polskie: klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


19/25
Nr opisu: 0000074933
Tytuł oryginału: Tam gdzie klienci
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: -MSP Gazeta Małych ¦rednich Przeds. 2005 nr 2, s. 32
p-ISSN: 1643-8639
Słowa kluczowe polskie: klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


20/25
Nr opisu: 0000074936
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie kampaniami w CRM
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: -Mark. Prakt. 2005 nr 3, s. 20-22
p-ISSN: 1425-8315
Słowa kluczowe polskie: CRM ; baza danych ; kampania marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; database ; marketing campaign
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4699


21/25
Nr opisu: 0000015454
Tytuł oryginału: Czy CRM opłaca się niedużej firmie
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Mark. Prakt. 2004 nr 9, s. 41-43
p-ISSN: 1425-8315
Słowa kluczowe polskie: CRM ; koszt ; opłacalno¶ć ekonomiczna
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; cost ; cost-effectiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4699


22/25
Nr opisu: 0000011886
Tytuł oryginału: Jako¶ć wyników analitycznych w ¶ladowej analizie nieorganicznej
Tytuł w wersji angielskiej: The quolity of analytic measurement results in inorganic trace analysis
Autorzy: K. Srogi, Mariusz* Minkina.
¬ródło: -Wiad. Chem. 2004 R. 58 z. 11/12, s. 983-1007, bibliogr. 70 poz.
p-ISSN: 0043-5104
Słowa kluczowe polskie: analiza chemiczna ; jako¶ć wyników ; RM ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: chemical analysis ; results quality ; RM ; CRM
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.202


23/25
Nr opisu: 0000074937
Tytuł oryginału: Serce CRM - baza wiedzy o klientach
Autorzy: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Mark. Prakt. 2004 nr 10, s. 40-43
p-ISSN: 1425-8315
Słowa kluczowe polskie: CRM ; marketing ; baza wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; marketing ; knowledge base
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4699


24/25
Nr opisu: 0000017710
Tytuł oryginału: CRM - filozofia działania a technologia informatyczna.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. [VI Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarz±dzanie. IV Warsztaty z Nauk o Zarz±dzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, 13-15 stycznia 2003]. Zbiór prac. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2003, s. 473-480, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe polskie: CRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 114366


25/25
Nr opisu: 0000105369
Tytuł oryginału: Wspomaganie procesu obsługi klienta systemami klasy CRM.
Autorzy: Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: W: Logisticke rizeni podniku. Sbornik referatu z mezinarodni konference, Reka, 22.-23.11.2001. VSB - Technicka univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materialoveho inzenyrstvi. Katedra ekonomiky a managamentu v metalurgii [et al.]. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2001, s. 95-98
ISBN: 80-238-7644-9
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; obsługa klienta ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: management ; customer service ; CRM
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie