Wynik wyszukiwania
Zapytanie: VULCANIZING SHOP
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000058619
Tytuł oryginału: Pomiar postrzeganej i oczekiwanej jakości na przykładzie wybranej usługi motoryzacyjnej.
Autorzy: Michał Zasadzień, M. Kolak.
Źródło: W: Nowoczesność przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: badanie satysfakcji klienta ; myjnia samochodowa ; warsztat wulanizacyjny ; metoda Servqual ; potrzeby klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction need ; car wash ; vulcanizing shop ; Servqual method ; customer needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 129381


stosując format:
Nowe wyszukiwanie