Wynik wyszukiwania
Zapytanie: VIRTUAL COMMUNITY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000129285
Tytuł oryginału: Crowdsourcing - nowa organizacja współpracy i zaangażowania klienta w proces kreowania wartości
Tytuł w wersji angielskiej: Crowdsourcing - a new cooperation or customer's organization in the value creating process
Autorzy: Wiesława* Caputa, A. Paździor.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 132, s. 119-129, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: crowdsourcing ; relacje z klientem ; strategia ; wirtualna społeczność
Słowa kluczowe angielskie: crowdsourcing ; customer relationship ; strategy ; virtual community
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000112291
Tytuł oryginału: Bariery w wykorzystaniu crowdsourcingu na potrzeby budowania kapitału klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Factors determining effective use of crowdsourcing in building customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 39-51, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; społeczność wirtualna ; kultura organizacyjna ; potencjał wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; virtual community ; organizational culture ; potential of knowledge
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/4
Nr opisu: 0000111530
Tytuł oryginału: Strategies for using virtual communities in building customer capital.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 41
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: zasoby wiedzy ; kapitał klienta ; społeczność wirtualna
Słowa kluczowe angielskie: knowledge resources ; customer capital ; virtual community
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/4
Nr opisu: 0000075081
Tytuł oryginału: Budowanie społeczności wirtualnej w oparciu o platformę internetową.
Autorzy: E. Lubina, Marcin* Dąbrowski.
Źródło: W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Internet w procesie kształcenia. Pod red. B. Kędzierskiej i J. Migdałka. Kraków : Rabid, 2004, s. 359-368, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: informacja ; społeczeństwo informacyjne ; społeczność wirtualna
Słowa kluczowe angielskie: information ; information society ; virtual community
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie