Wynik wyszukiwania
Zapytanie: VALUE FOR THE CUSTOMER
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000112416
Tytuł oryginału: Proinnowacyjne postawy przedsiębiorców sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w kreowaniu wartości dla klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Pro-innovative attitudes of MSME sector entrepreneurs in the creation of value for customers
Autorzy: Joanna* Tokar.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2013 t. 49 nr 4, s. 439-452
Uwagi: Tytuł zeszytu: Być, mieć czy władać? Red. Wojciech Czakon, Mariusz Wojewoda
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1426-9724
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; postawa proinnowacyjna ; klient ; wartość dla klienta ; kreatywność
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; innovation-oriented attitude ; customer ; value for the customer ; creativity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie