Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TRADEMARK
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000085760
Tytuł oryginału: Oznaczenia odróżniaj±ce.
Autorzy: Tomasz Szewc.
¬ródło: W: Podstawy ochrony własno¶ci intelektualnej. Praca zbiorowa. Pod red.: Małgorzaty Baron-Wiaterek, Piotra Horosza, Tomasza Szewca. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2013, s. 100-122
ISBN: 978-83-7880-033-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,1
Słowa kluczowe polskie: znak towarowy ; chronione oznaczenie geograficzne ; gwarantowana tradycyjna specjalno¶ć ; ochrona własno¶ci przemysłowej
Słowa kluczowe angielskie: trademark ; protected geographical indication ; traditional speciality guaranteed ; industrial property protection
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/9
Nr opisu: 0000085790
Tytuł oryginału: Zwalczanie nieuczciwej konkurencji.
Autorzy: Piotr* Horosz.
¬ródło: W: Podstawy ochrony własno¶ci intelektualnej. Praca zbiorowa. Pod red.: Małgorzaty Baron-Wiaterek, Piotra Horosza, Tomasza Szewca. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2013, s. 150-172
ISBN: 978-83-7880-033-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,5
Słowa kluczowe polskie: nieuczciwa konkurencja ; ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; prawo polskie ; ochrona własno¶ci przemysłowej ; ochrona własno¶ci intelektualnej ; chronione oznaczenie geograficzne ; znak towarowy ; nieuczciwa reklama
Słowa kluczowe angielskie: unfair competition ; Law on unfair competition ; Polish law ; industrial property protection ; intellectual property protection ; protected geographical indication ; trademark ; unfair advertising
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/9
Nr opisu: 0000081810
Tytuł oryginału: Artykul 7. [Brak zwi±zku między rodzajem produktu a rejestracj± znaku].
Autorzy: Wojciech Kowalski.
¬ródło: W: Konwencja Paryska o ochronie własno¶ci przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 254-255
Słowa kluczowe polskie: znak towarowy ; produkt ; prawo
Słowa kluczowe angielskie: trademark ; product ; law
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. N/Pt


4/9
Nr opisu: 0000081809
Tytuł oryginału: Artykuł 6 sexies. [Obowi±zek ochrony znaków usługowych].
Autorzy: Wojciech Kowalski.
¬ródło: W: Konwencja Paryska o ochronie własno¶ci przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 248-251
Słowa kluczowe polskie: znak usługowy ; znak towarowy ; prawo
Słowa kluczowe angielskie: service trade mark ; trademark ; law
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. N/Pt


5/9
Nr opisu: 0000081808
Tytuł oryginału: Artykuł 6 ter. [Przeszkody rejestracji i przesłanki unieważnienia znaków zawieraj±cych herby, flagi, godła itp.].
Autorzy: Wojciech Kowalski.
¬ródło: W: Konwencja Paryska o ochronie własno¶ci przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 208-222
Słowa kluczowe polskie: znak towarowy ; herb ; flaga ; godło ; prawo
Słowa kluczowe angielskie: trademark ; crest ; flag ; emblem ; law
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. N/Pt


6/9
Nr opisu: 0000081797
Tytuł oryginału: Artykuł 6. [Warunki zgłaszania i rejestracji znaków towarowych. Niezależno¶ć krajowych rejestracji znaku].
Autorzy: Wojciech Kowalski.
¬ródło: W: Konwencja Paryska o ochronie własno¶ci przemysłowej. Komentarz. Red. A. Adamczak, A. Szewc. Warszawa : LEX - a Wolters Kluwer business, 2008, s. 190-194
Słowa kluczowe polskie: znak towarowy ; prawo
Słowa kluczowe angielskie: trademark ; law
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. N/Pt


7/9
Nr opisu: 0000021612
Tytuł oryginału: Warto¶ć niematerialna w aspekcie ochrony prawnej.
Autorzy: Tatiana Karkoszka, Beata Krupińska.
¬ródło: W: Intellect 2005. Kapitał intelektualny jako szansa na poprawę jako¶ci zarz±dzania w warunkach globalizacji. Materiały z konferencji naukowej, Kazimierz Dolny, 25-27 XI 2005. T. 2. Pod red. E. Skrzypek. Lublin : Zakład Ekonomiki Jako¶ci i Zarz±dzania Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2005, s. 115-121, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe polskie: wynalazek ; projekt racjonalizatorski ; znak towarowy ; ochrona prawna
Słowa kluczowe angielskie: invention ; proposal for an improvement ; trademark ; law protection
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 116256


8/9
Nr opisu: 0000086635
Tytuł oryginału: Cybersquatting.
Autorzy: Jarosław Antoniuk.
¬ródło: W: Społeczeństwo informacyjne. Wizja czy rzeczywisto¶ć? II Ogólnopolska konferencja naukowa. T. 2. Red. Lesław H. Haber. Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych Stosowanych. Kraków : Uczelniane Wydaw. Naukowo-Dydaktyczne AGH, 2004, s. 109-117, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: cybersquatting ; znak towarowy ; prawo ochronne ; nieuczciwa konkurencja
Słowa kluczowe angielskie: cybersquatting ; trademark ; protection right ; unfair competition
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. MgCzO 111462


9/9
Nr opisu: 0000086589
Tytuł oryginału: Funkcje znaku towarowego w Internecie.
Tytuł w wersji angielskiej: The functions of trademarks in Internet
Autorzy: Jarosław Antoniuk.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 163-168, bibliogr. 13 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: znak towarowy ; marketing ; internet
Słowa kluczowe angielskie: trademark ; marketing ; internet
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie