Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TOURIST MARKET
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000075962
Tytuł oryginału: Symptomy stronniczo¶ci turystów w ocenie atrakcyjno¶ci krajowej oferty turystycznej na przykładzie Polski i Czech
Tytuł w wersji angielskiej: Symptoms of bias of poles and czechs in the evaluation of domestic tourist offer on the example of Polish and Czech
Autorzy: M. Żemła, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Usług 2012 nr 82, s. 165-178
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1896-382X
Słowa kluczowe polskie: rynek turystyczny ; atrakcyjno¶ć turystyczna ; Polska ; Republika Czeska
Słowa kluczowe angielskie: tourist market ; tourist attractiveness ; Poland ; Czech Republic
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000066831
Tytuł oryginału: Rozwój obszarów turystycznych i uzdrowiskowych w koncepcjach S.C. Ploga i R.W. Butlera
Autorzy: Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 305-322, bibliogr. 38 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: turystyka ; zarz±dzanie turystyk± ; turystyka zdrowotna ; uzdrowisko ; rynek turystyczny ; atrakcyjno¶ć turystyczna
Słowa kluczowe angielskie: tourism ; tourism management ; health tourism ; spa ; tourist market ; tourist attractiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


3/4
Nr opisu: 0000050641
Tytuł oryginału: Klaster perspektyw± dla przedsiębiorstw turystycznych w Polsce
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 4, s. 65-72, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: klaster ; przedsiębiorstwo turystyczne ; rynek turystyczny ; konkurencyjno¶ć przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: cluster ; tourist enterprise ; tourist market ; enterprises competitiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


4/4
Nr opisu: 0000046543
Tytuł oryginału: Symulacyjny model decyzyjny wyboru miejscowo¶ci wypoczynkowej przez turystów
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 45, s. 215-225, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: proces decyzyjny ; model symulacyjny ; preferencje konsumenta ; rynek turystyczny
Słowa kluczowe angielskie: decision-making process ; simulation model ; consumer preferences ; tourist market
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie