Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TARGET MARKET
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000078447
Tytuł oryginału: Segmentacja eurokonsumentów oparta na kryteriach psychograficznych.
Tytuł w wersji angielskiej: Segmentation of Euro-consumers based on psychographic criteria
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Wybrane aspekty zarządzania rozwojem regionalnym i lokalnym. Pod red. K. Heffnera. Opole : PRO BULICO, 2009, s. 270-280, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: rozwój przedsiębiorstwa ; konsumpcjonizm ; rynek docelowy ; eurokonsument
Słowa kluczowe angielskie: development of enterprise ; consumerism ; target market ; euro-consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000078412
Tytuł oryginału: Wybór rynku, produktu, sposobu promocji i dystrybucji.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarządzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 208-225
Słowa kluczowe polskie: rynek docelowy ; produkt ; dystrybucja ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: target market ; product ; distribution ; marketing promotion
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000022142
Tytuł oryginału: Organizacja marketingu i sprzedaży przedsiębiorstw górnictwa węgla kamiennego.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing and sale organization in a coal mining enterprise
Autorzy: Henryk Dźwigoł.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 19-27 bibliogr. 12 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: strategia marketingowa ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia przedsiębiorstwa ; rynek docelowy
Słowa kluczowe angielskie: marketing strategy ; mining enterprise ; enterprise strategy ; target market
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


stosując format:
Nowe wyszukiwanie