Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SUSPENSION DESIGN
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000125529
Tytuł oryginału: Hybrid wheel innovative suspension system.
Autorzy: Wojciech Kocoń, Wojciech Skarka.
Źródło: W: Transdisciplinary Engineering Methods for Social Innovation of Industry 4.0. Proceedings of the 25th ISPE Inc. International Conference on Transdisciplinary Engineering, [Modena, Italy], July 3-6, 2018. Ed. by Margherita Peruzzini, Marcello Pellicciari, Cees Bil, Josip Stjepandić, Nel Wognum. Amsterdam : IOS Press, 2018, s. 496-505, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-1-61499-897-6978-1-61499-898-3
Seria: (Advances in Transdisciplinary Engineering ; vol. 7 2352-751X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksujące publikację: Scopus; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: konstrukcja lekka ; metoda TRIZ ; konstrukcja zawieszenia ; Inventor ; model 3D ; Matlab/Simulink ; tłumienie drgań ; optymalizacja obręczy
Słowa kluczowe angielskie: lightweight structure ; TRIZ method ; suspension design ; inventor ; 3D model ; Matlab/Simulink ; vibration damping ; rim optimization
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie