Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SPATIAL IDENTITY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000101289
Tytuł oryginału: Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarządzaniu jego przestrzenią - studium na przykładzie miasta Zabrze
Tytuł w wersji angielskiej: The importance of naming of urban space elements in the creation of city marketing strategy and managing its space - case study of Zabrze city
Autorzy: Marek* Synowiec, Adam Szromek.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 273-288, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing terytorialny ; tożsamość przestrzenna ; Zabrze
Słowa kluczowe angielskie: territorial marketing ; spatial identity ; Zabrze
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000095024
Tytuł oryginału: Możliwości wykorzystania wartości kulturowych i tożsamości przestrzennej na przykładzie wybranych realizacji prokrajobrazowych we Francji
Tytuł w wersji angielskiej: Opportunities for using the cultural values and spatial identity - examples of selected pro-landscape projects in France
Autorzy: Szymon Opania.
Źródło: -Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2014 z. 31, s. 37-45, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 1507-6407
Słowa kluczowe polskie: krajobraz ; wartości kulturowe ; tożsamość przestrzenna ; wizerunek
Słowa kluczowe angielskie: landscape ; cultural values ; spatial identity ; image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000024048
Tytuł oryginału: Tożsamość przestrzeni i miejsc w dobie globalizacji - w poszukiwaniu nowej utopii.
Tytuł w wersji angielskiej: Identity of space and place under globalization - the search for a new utopia
Autorzy: Magdalena Żmudzińska-Nowak.
Źródło: W: ULAR 2. Odnowa krajobrazu miejskiego. Tożsamość miejsca w dobie globalizacji. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, Gliwice, 22-23 czerwca 2006. Red. Nina Juzwa [i in.]. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2006, s. 101-107, bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe polskie: utopia przestrzenna ; globalizacja ; przestrzeń miejska ; tożsamość przestrzenna ; tożsamość miejsca
Słowa kluczowe angielskie: spatial utopia ; globalization ; urban space ; spatial identity ; place identity
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 117983


stosując format:
Nowe wyszukiwanie