Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SOCIAL MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/26
Nr opisu: 0000126991
Tytuł oryginału: Aktywność na Facebooku oraz jej wpływ na użytkowników
Tytuł w wersji angielskiej: Facebook activity and its influence on the users
Autorzy: Kinga Stecuła.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 559-571, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: Facebook ; media społecznościowe ; zagrożenia Facebooka ; lajki
Słowa kluczowe angielskie: Facebook ; social media ; Facebook threats ; likes
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/26
Nr opisu: 0000127769
Tytuł oryginału: Aktywność pracowników w mediach społecznościowych a ryzyko reputacyjne przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Activity of emploees in social media and reputational risk of enterprise
Autorzy: Danuta Szwajca, Monika Prandzioch.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 124, s. 77-90, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacyjne ; zasoby ludzkie
Słowa kluczowe angielskie: social media ; corporate reputation ; reputational risk ; human resources
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/26
Nr opisu: 0000127271
Tytuł oryginału: Marketing uczelni w mediach społecznościowych i generacja sieci
Tytuł w wersji angielskiej: University marketing in social media and network generation
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 207-220, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; marketing uczelni ; generacja sieci ; wizja uczelni
Słowa kluczowe angielskie: social media ; university marketing ; network generation ; university vision
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/26
Nr opisu: 0000124575
Tytuł oryginału: Problematyka wolności w kontekście mediów społecznościowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Issue of freedom in context of social media
Autorzy: Kinga Stecuła.
Źródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Inspiracje teoretyczne i potencjalne rozwiązania. Praca zbiorowa. 10. Pod red. Aleksandry Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2018, s. 133-144, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-83-945539-4-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: wolność ; media społecznościowe ; naruszanie wolności ; granice wolności ; cyberprzemoc ; hejt
Słowa kluczowe angielskie: freedom ; social media ; violation of freedom ; borders of freedom ; cyberbullying ; hate
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/26
Nr opisu: 0000127427
Tytuł oryginału: The role of social media in company's activity
Autorzy: Małgorzata Nadziakiewicz.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 122, s. 151-157, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; nowe technologie ; internet ; biznes
Słowa kluczowe angielskie: social media ; new technologies ; internet ; business
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/26
Nr opisu: 0000122405
Tytuł oryginału: Use of social media by academic teachers in higher education - attitudes, opportunities and threats.
Autorzy: Beata Hysa.
Źródło: W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 398-403, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-84-697-9480-7
Seria: (INTED Proceedings ; 2340-1079)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; nauczyciel akademicki ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; ICT
Słowa kluczowe angielskie: social media ; academic teacher ; information and communication technologies ; ICT
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


7/26
Nr opisu: 0000127886
Tytuł oryginału: "Medium is the message" - creating a university image in the time of Web 2.0
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Eduk. Ekon. Menedżerów 2017 nr 4, s. 159-172, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 1734-087X
Słowa kluczowe polskie: media ; media społecznościowe ; Web 2.0
Słowa kluczowe angielskie: media ; social media ; Web 2.0
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


8/26
Nr opisu: 0000118058
Tytuł oryginału: Aktywność obywatelska w warunkach nowych form integracji społecznej.
Tytuł w wersji angielskiej: Active citizenship and new forms of social networking
Autorzy: Jacek Bendkowski.
Źródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Aktualne problemy. Praca zbiorowa. 9. Pod red. Aleksandry Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2017, s. 23-35, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-83-945539-2-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: aktywność obywatelska ; media społecznościowe ; sieć społecznościowa ; nowe wspólnoty ; integracja społeczna
Słowa kluczowe angielskie: active citizenship ; social media ; social network ; new communities ; social network
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. 147951


9/26
Nr opisu: 0000120207
Tytuł oryginału: Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Social media as a source of reputational enterprise risk
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Stud. Ekon. 2017 nr 322, s. 230-242, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: reputacja ; ryzyko reputacji ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: reputation ; reputational risk ; social media
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


10/26
Nr opisu: 0000121694
Tytuł oryginału: Rola mediów społecznościowych w procesie uczenia się na stanowisku pracy.
Tytuł w wersji angielskiej: The role of social media in workplace learning
Autorzy: Jacek Bendkowski.
Źródło: W: Gospodarka cyfrowa 2016. Zarządzanie, innowacje, społeczeństwo i technologie. Praca zespołowa. Red.: Artur Gąsiorkiewicz, Kamil Sitarski, Olga Sobolewska, Michał Wiśniewski. Warszawa : Wydział Zarządzania. Politechnika Warszawska, 2017, s. 8-18, bibliogr. 27 poz.
ISBN: 978-83-63370-02-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: wirtualizacja ; współkonfiguracja ; uczenie się na stanowisku pracy ; media społecznościowe ; sieć społeczna
Słowa kluczowe angielskie: virtualization ; co-configuration ; workplace learning ; social media ; social network
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


11/26
Nr opisu: 0000116116
Tytuł oryginału: The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2080-7279
e-ISSN: 2300-5661
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; zarządzanie reputacją ; komunikacja korporacyjna ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


12/26
Nr opisu: 0000119095
Tytuł oryginału: Znaczenie mediów społecznych w działalności organizacji.
Tytuł w wersji angielskiej: The role of social media in company's activity
Autorzy: Małgorzata Nadziakiewicz.
Źródło: W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. III Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 28-30 września 2017 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Third international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2017, s. 97
ISBN: 978-83-945539-3-7
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; nowe technologie ; internet ; biznes ; społeczność
Słowa kluczowe angielskie: social media ; new technologies ; internet ; business ; sociality
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


13/26
Nr opisu: 0000111529
Tytuł oryginału: Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


14/26
Nr opisu: 0000117157
Tytuł oryginału: Internal communication and cultural orientations of university employees.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marek Krannich.
Źródło: W: International Scientific Conference on Megatrends and Media - Critique in Media, Critique of Media, Smolenice, Slovakia, April 19-20, 2016. Ed. D. Petranova, S. Magal. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2016, s. 271-287
ISBN: 978-80-8105-796-0
Seria: (Megatrends and Media ; 2453-6474)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: kultura organizacyjna ; uczelnia wyższa ; media społecznościowe ; komunikacja ; orientacja kulturalna
Słowa kluczowe angielskie: organizational culture ; university ; social media ; communication ; cultural orientation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


15/26
Nr opisu: 0000107488
Tytuł oryginału: Media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa pracodawców i przyszłych pracowników
Autorzy: Beata Hysa, Anna Mularczyk, Iwona Zdonek.
Źródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2016 nr 5, s. 59-70, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; proces rekrutacji ; analiza SWOT ; pracodawca ; pracownik
Słowa kluczowe angielskie: social media ; recruitment process ; SWOT analysis ; employer ; employee
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.411


16/26
Nr opisu: 0000103895
Tytuł oryginału: Design and coding an integrated Facebook web application.
Autorzy: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
Źródło: W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, Dąbrowa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. Dąbrowa Górnicza : University of Dąbrowa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-83-64927-40-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społecznościowych
Słowa kluczowe angielskie: social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


17/26
Nr opisu: 0000101405
Tytuł oryginału: Komunikowanie społecznej odpowiedzialności łańcucha dostaw w social mediach.
Autorzy: Ewa Stawiarska.
Źródło: W: Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - kierunki rozwoju. Red. Adam Jabłoński i Marek Jabłoński. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 575-587, bibliogr.
ISBN: 978-83-62897-96-4
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie łańcuchem dostaw ; media społecznościowe ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR
Słowa kluczowe angielskie: supply chain management ; social media ; corporate social responsibility ; CSR
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


18/26
Nr opisu: 0000113194
Tytuł oryginału: Management of the image of higher education institution in times of web 2.0 and media convergence.
Tytuł w wersji polskiej: Zarządzanie wizerunkiem uczelni wyższych w erze web 2.0 i konwergencji mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Perspectives of business and entrepreneurship development. Economic, management, finance and system engineering from the academic and practioners views. 15th International Scientific Conference, Brno, May 28-29, 2015. Eds.: Iveta Simberova, Alena Kocmanova. Brno : Brno University of Technology Faculty of Business and Management, 2015, s. 376-384, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-80-214-5227-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Słowa kluczowe polskie: wizerunek uczelni ; media społecznościowe ; konwergencja mediów ; prosument ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: image of university ; social media ; media convergence ; prosument ; marketing communication
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


19/26
Nr opisu: 0000101934
Tytuł oryginału: Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami
Tytuł w wersji angielskiej: Social media in communication management of the university with students
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Kult. Media Teol. 2015 nr 21, s. 9-22, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2081-8971
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; zarządzanie komunikacją ; wizerunek uczelni
Słowa kluczowe angielskie: social media ; communication management ; image at the university
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


20/26
Nr opisu: 0000104398
Tytuł oryginału: Self-promotion on the Internet
Tytuł w wersji polskiej: Autopromocja w Internecie
Autorzy: Iwona Zdonek, Beata Hysa, Anna Mularczyk.
Źródło: -Stud. Ekon. 2015 nr 234, s. 214-226, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: organizacja inteligentna ; potencjał pracowników ; autopromocja w Internecie ; media społecznościowe ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: intelligent organization ; potential of employees ; self-promotion on the Internet ; social media ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


21/26
Nr opisu: 0000104390
Tytuł oryginału: Social media - the challenges and the future direction of the recruitment process in HRM area
Tytuł w wersji polskiej: Media społecznościowe - wyzwania i przyszłe kierunki procesu rekrutacji w obszarze HRM
Autorzy: Beata Hysa, Anna Mularczyk, Iwona Zdonek.
Źródło: -Stud. Ekon. 2015 nr 234, s. 54-67, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; HRM ; proces rekrutacji
Słowa kluczowe angielskie: social media ; HRM ; recruitment process
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


22/26
Nr opisu: 0000111025
Tytuł oryginału: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka.
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013
Opis fizyczny: , 219 s.
ISBN: 978-83-63705-68-8
Uwagi: Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
Liczba arkuszy wydawniczych: 10
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; internet ; mass media ; komunikacja cyfrowa
Słowa kluczowe angielskie: social media ; internet ; mass media ; digital communication
Typ publikacji: 000
Język publikacji: POL
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


23/26
Nr opisu: 0000091405
Tytuł oryginału: Media społecznościowe w strategii public relations miast
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Zesz. Nauk. SGGW Warszawa, Polit. Eur. Finans. Mark. 2013 nr 10, s. 361-370, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 2081-3430
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; public relations ; miasto ; wizerunek miasta
Słowa kluczowe angielskie: social media ; public relations ; city ; image of city
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


24/26
Nr opisu: 0000098782
Tytuł oryginału: Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-63705-68-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


25/26
Nr opisu: 0000090582
Tytuł oryginału: Social media jako źródło konkurowania przedsiębiorstw.
Tytuł w wersji angielskiej: Social media as the source of the competition of enterprises
Autorzy: J. Żukowska, Zdzisław Sroczyński.
Źródło: W: Internet w społeczeństwie informacyjnym. Zastosowania Internetu i systemów komputerowych. Praca zbiorowa. Pod red. R. Pregiel, M. Rostański. Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2013, s. 11-19, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-62897-41-4
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; zarządzanie
Słowa kluczowe angielskie: social media ; management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


26/26
Nr opisu: 0000127800
Tytuł oryginału: Media społecznościowe na usługach firm i instytucji kultury.
Autorzy: A. Paroń, Szymon Rubisz.
Źródło: W: Zarządzanie i komunikacja w sferze przedsiębiorczości i administracji - doświadczenia i perspektywy. Pod red. Tadeusza Pokusy, Wojciecha Duczmala. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, 2012, s. 91-106, bibliogr.
ISBN: 978-83-62683-33-8
Seria: (Monografie i Opracowania ; )
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; komunikacja ; zarządzanie
Słowa kluczowe angielskie: social media ; communication ; management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie