Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SOCIAL INFLUENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000087915
Tytuł oryginału: Problematyka wpływu społecznego i motywacji jednostek do stosowania odnawialnych Ľródeł energii.
Tytuł w wersji angielskiej: The issue of social influence and motivation of individuals to use renewable energy sources
Autorzy: Anita* Pollak, Agata* Hilarowicz.
¬ródło: W: Odnawialne Ľródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2013, s. 84-101, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 477)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,45
Słowa kluczowe polskie: odnawialne Ľródła energii ; wpływ społeczny ; budownictwo
Słowa kluczowe angielskie: renewable energy sources ; social influence ; building engineering
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


2/4
Nr opisu: 0000075458
Tytuł oryginału: Etyczne aspekty wpływu społecznego.
Tytuł w wersji angielskiej: Ethical aspects of the social influence
Autorzy: Grażyna Osika.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 393-407, bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe polskie: etyka biznesu ; etyka zawodowa ; wpływ społeczny ; zasoby ludzkie ; organizacja
Słowa kluczowe angielskie: business ethics ; professional ethics ; social influence ; human resources ; organization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/4
Nr opisu: 0000075409
Tytuł oryginału: Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralno¶ci współczesnych liderów.
Tytuł w wersji angielskiej: Social influence or manipulation? Considerations around the morality of modern leaders
Autorzy: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja
Słowa kluczowe angielskie: business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/4
Nr opisu: 0000030061
Tytuł oryginału: Model wpływu zachowań otoczenia na decyzje konsumenckie
Tytuł w wersji angielskiej: Model of influence of the neighbourhood behaviour on the consumers' (!)
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 153-160, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zachowanie konsumenta ; wpływ społeczny ; otoczenie ; symulacja ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: consumer behaviour ; social influence ; environment ; simulation ; cellular automata
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie