Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SERVICE QUALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 34



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/34
Nr opisu: 0000127002
Tytuł oryginału: Ocena bezpieczeństwa obsługi pasażerów na przykładzie międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice
Tytuł w wersji angielskiej: The assessment of safety in the case of passenger service on example of the International Katowice Airport
Autorzy: A. Wolny, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 739-753, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: poziom obsługi klienta ; jako¶ć obsługi ; bezpieczeństwo ; ryzyko ; zagrożenia ; port lotniczy
Słowa kluczowe angielskie: level of customer service ; service quality ; security ; risk ; threats ; airport
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/34
Nr opisu: 0000125725
Tytuł oryginału: Raporty NIK o stanie infrastruktury wodoci±gowej i jako¶ci ¶wiadczonych usług dostaw wody
Autorzy: Izabela Zimoch, B. Mulik.
¬ródło: -Technol. Wody 2018 R. 10 nr 5, s. 60-65
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-1467
Słowa kluczowe polskie: sieć wodoci±gowa ; jako¶ć usług ; kontrola jako¶ci ; Najwyższa Izba Kontroli
Słowa kluczowe angielskie: water network ; service quality ; quality control ; Supreme Audit Office
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/34
Nr opisu: 0000124543
Tytuł oryginału: The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
¬ródło: W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.
ISBN: 978-80-7509-555-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; level of service ; Servqual ; public administration
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/34
Nr opisu: 0000118626
Tytuł oryginału: Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach
Tytuł w wersji angielskiej: Advantages of using e-government from the point of view of the disabled on the example of the Katowice municipal office
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan KaĽmierczak
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; administracja publiczna ; komunikacja ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: disability ; public administration ; communication ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/34
Nr opisu: 0000107483
Tytuł oryginału: Model profilu czynników wpływaj±cych na poziom jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego.
Tytuł w wersji angielskiej: The model of the profile of factors' affecting the level of customers with disability service
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2016
Opis fizyczny: , 199 s., bibliogr. 160 poz.
ISBN: 978-83-7880-380-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 603)
Liczba arkuszy wydawniczych: 15
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; obsługa klienta ; jako¶ć obsługi ; administracja samorz±dowa ; województwo ¶l±skie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/34
Nr opisu: 0000113457
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego z funkcjonowania e-administracji - ocena zalet korzystania z e-urzędu.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Jako¶ć w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarz±dzania Jako¶ci± i Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 221-230
ISBN: 978-83-62785-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; osoba niepełnosprawna ; jako¶ć obsługi ; e-usługi ; bezpieczeństwo
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; disabled person ; service quality ; e-services ; security
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/34
Nr opisu: 0000115610
Tytuł oryginału: Procesy szkolenia i doskonalenia pracowników w ochronie zdrowia
Tytuł w wersji angielskiej: Staff training and development in health care
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2015 nr 17, s. 163-176, bibliogr. 29 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku w sieci powi±zań - oblicza i perspektywy. Red. Krzysztof Koj, Jarosław Szostak
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1642-9605
Słowa kluczowe polskie: ochrona zdrowia ; szkolenie ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: health care ; training ; human resources management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


8/34
Nr opisu: 0000088572
Tytuł oryginału: Cechy atrakcyjno¶ci polskich uzdrowisk
Tytuł w wersji angielskiej: The attractiveness features of the polish spas
Autorzy: Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 251-264, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; jako¶ć usług ; ruch turystyczny ; turystyka zdrowotna
Słowa kluczowe angielskie: spa ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; service quality ; tourist traffic ; health tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


9/34
Nr opisu: 0000082143
Tytuł oryginału: An evaluation of e-administration functioning in municipal offices in Poland
Tytuł w wersji polskiej: Ocena funkcjonowania e-administracji w urzędach miejskich w Polsce
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2012 vol. 6, s. 73-88
p-ISSN: 1842-9327
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; analiza czynnikowa ; jako¶ć usług ; komunikacja interpersonalna
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; factor analysis ; service quality ; interpersonal communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


10/34
Nr opisu: 0000072084
Tytuł oryginału: Czynniki jako¶ci usług ¶wiadczonych przez przychodnie medyczne
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors of services provided by medical clinics
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


11/34
Nr opisu: 0000077312
Tytuł oryginału: Functioning of e-administration exemplified by the Silesian Province - research results
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 119-125, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; jako¶ć usług ; analiza czynnikowa ; samorz±d ; Aglomeracja ¦l±ska
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; service quality ; factor analysis ; self-government ; Silesia Agglomeration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp on-line:


12/34
Nr opisu: 0000087105
Tytuł oryginału: Kształtowanie usług medycznych na podstawie oceny i odczucia pacjenta
Tytuł w wersji angielskiej: Medical services improvement based on patients' feedback
Autorzy: A. Waszkiewicz, Barbara* Białecka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 259-273, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jako¶ć usług ; placówka medyczna ; badanie jako¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; medical centre ; qualitative research
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


13/34
Nr opisu: 0000075806
Tytuł oryginału: Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej
Tytuł w wersji angielskiej: Process parameters description of public administration electronics services
Autorzy: Piotr Janke.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jako¶ć usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


14/34
Nr opisu: 0000073661
Tytuł oryginału: The concept study of Servqual method's gap
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 0.728
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; zarz±dzanie usługami ; jako¶ć usług ; Servqual ; model jako¶ciowy
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


15/34
Nr opisu: 0000070102
Tytuł oryginału: Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych
Autorzy: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; jako¶ć usług ; usługi pogrzebowe
Słowa kluczowe angielskie: company image ; service quality ; funeral services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


16/34
Nr opisu: 0000067983
Tytuł oryginału: Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and assessment of students' needs within the scope of technical and organisational elements of the process of education on the basis of the example of the Faculty of Organisation and Management at the Silesian Technical University
Autorzy: Bartosz Szczę¶niak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
¬ródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedz± 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


17/34
Nr opisu: 0000073655
Tytuł oryginału: Analiza zadowolenia klienta ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Nowe wyzwania dla zarz±dzania w ¶wietle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. ¦wierczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarz±dzania Ochron± Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jako¶ć usług ; Servqual ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133652


18/34
Nr opisu: 0000071489
Tytuł oryginału: Komponenty poziomu jako¶ci usług ¶wiadczonych przez administrację publiczn± na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Tytuł w wersji angielskiej: Components of the level of service qualities provided by the civil service on the example of the municipal office in Sosnowiec
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 2082-5501
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urz±d Miejski w Sosnowcu ; jako¶ć usług ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-SA
Dostęp on-line:


19/34
Nr opisu: 0000057674
Tytuł oryginału: Ocena czynników jako¶ci usług w administracji samorz±dowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: sektor publiczny ; administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: public sector ; local government administration ; service quality ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


20/34
Nr opisu: 0000057445
Tytuł oryginału: Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jako¶ci w usługach medycznych
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jako¶ć usług ; zarz±dzanie jako¶ci± ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


21/34
Nr opisu: 0000063619
Tytuł oryginału: Standardy jako¶ci usług w komunikacji miejskiej Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 1
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jako¶ć usług ; jako¶ć usług transportowych
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


22/34
Nr opisu: 0000063633
Tytuł oryginału: Standardy jako¶ci usług w komunikacji miejskiej Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 2
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jako¶ć usług ; jako¶ć usług transportowych ; kontrola jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


23/34
Nr opisu: 0000058806
Tytuł oryginału: Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej
Autorzy: Sandra Grabowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jako¶ć usług ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


24/34
Nr opisu: 0000055250
Tytuł oryginału: Jako¶ć usług w administracji samorz±dowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; obsługa klienta ; analiza jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


25/34
Nr opisu: 0000051106
Tytuł oryginału: Niezawodno¶ć przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
¬ródło: W: Podstawowe problemy metrologii. PPM'09. [Materiały VII konferencji naukowo-technicznej], Sucha Beskidzka, 10-13 maja 2009. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. [Gliwice] : Komisja Metrologii Oddziału PAN w Katowicach, 2009, s. 216-219, bibliogr. 4 poz.
Organizator: Katedra Metrologii, Elektroniki i Automatyki Politechniki ¦l±skiej, Wydawnictwo Pomiary Automatyka Kontrola (Agenda SIMP)
Seria: (Prace Komisji Metrologii Oddziału PAN w Katowicach ; Seria: Konferencje ; nr 14)
Słowa kluczowe polskie: system pomiarowy ; rozproszony system pomiarowy ; jako¶ć usług ; niezawodno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: measurement system ; distributed measurement system ; service quality ; reliability
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 124833
Dostęp on-line:


26/34
Nr opisu: 0000055126
Tytuł oryginału: The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
Tytuł w wersji polskiej: Jako¶ć usługi przewozowej w transporcie lotniczym w znaczeniu logistycznym
Autorzy: Rafał Burdzik.
¬ródło: W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz.
Seria: (Monograph ; [Politechnika ¦l±ska] nr 239)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; air transport ; logistic customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


27/34
Nr opisu: 0000046558
Tytuł oryginału: Some aspects of quality of service in wireless LAN
Tytuł w wersji polskiej: Wybrane zagadnienia jako¶ci usług w sieciach bezprzewodowych
Autorzy: J. Domańska, Tadeusz* Czachórski, Adam Domański, Filip* Kłębczyk.
¬ródło: -Stud. Informat. 2008 vol. 29 nr 4B, s. 113-126, bibliogr. 23 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; jako¶ć usług ; 802.11 ; QoS ; TBF
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; service quality ; 802.11 ; QoS ; TBF
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


28/34
Nr opisu: 0000048097
Tytuł oryginału: Wpływ mechanizmów kontroli ruchu na jako¶ć usług w sieciach bezprzewodowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Agnieszka Brachman.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2008
Opis fizyczny: , 170 s., bibliogr. 151 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Tadeusz* Czachórski
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; przepustowo¶ć ; jako¶ć usług ; protokół TCP ; protokół MAC ; algorytm kolejkowania ; badanie symulacyjne
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; throughput ; service quality ; TCP protocol ; MAC protocol ; scheduling algorithm ; simulation analysis
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4506
Dostęp BCP¦:


29/34
Nr opisu: 0000039862
Tytuł oryginału: Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector
Autorzy: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.
Impact Factor: 0.225
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
Słowa kluczowe polskie: motywacja ; system motywacji ; zarz±dzanie jako¶ci± ; zarz±dzanie usługami ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


30/34
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


31/34
Nr opisu: 0000036306
Tytuł oryginału: Badanie jako¶ci ¶wiadczonych usług za pomoc± metody SERVQUAL.
Autorzy: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
¬ródło: W: Sesja Okoliczno¶ciowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysz±ca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika ¦l±ska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; Servqual ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual ; customer service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. MgCzO 120699


32/34
Nr opisu: 0000073616
Tytuł oryginału: Mierzenie jako¶ci usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; metoda Servqual ; pomiar jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual method ; quality measurement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


33/34
Nr opisu: 0000011214
Tytuł oryginału: Motywacja w systemie zarz±dzania jako¶ci± usług
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; jako¶ć usług ; system motywacji ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


34/34
Nr opisu: 0000013555
Tytuł oryginału: Self-similarity of network traffic and the performances of QoS mechanisms
Tytuł w wersji angielskiej: Samopodobieństwo ruchu sieciowego a działanie mechanizmów jako¶ci usług
Autorzy: Tadeusz* Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
¬ródło: -Arch. Informat. Teor. Stosow. 2004 t. 16 z. 4, s. 337-349, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 0867-2121
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; samopodobieństwo ; ocena efektywno¶ci ; modelowanie
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; selfsimilarity ; performance evaluation ; modelling
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4405


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie