Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SERVICE QUALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 35



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/35
Nr opisu: 0000129417
Tytuł oryginału: Badanie oddziaływania rozwiniętego systemu zarządzania jakością na doskonalenie wyrobu/usługi i procesu powstawania wyrobu/usługi wśród wybranych organizacji. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Dorota Książek.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2018
Opis fizyczny: , 205 k., bibliogr. 237 poz. + zał.: 102 k.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Promotor: dr hab. inż. Mariusz Ligarski, dr inż. Michał Molenda
Słowa kluczowe polskie: system zarządzania jakością ; zarządzanie jakością ; TQM ; ISO ; inżynieria produkcji ; zarządzanie produkcją ; doskonalenie jakości ; jakość usług ; jakość produktu ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: quality management system ; quality management ; TQM ; ISO ; production engineering ; production management ; quality improvement ; service quality ; product quality ; improvement
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. R-5561+CD, R-5562
Dostęp BCPŚ:


2/35
Nr opisu: 0000127002
Tytuł oryginału: Ocena bezpieczeństwa obsługi pasażerów na przykładzie międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice
Tytuł w wersji angielskiej: The assessment of safety in the case of passenger service on example of the International Katowice Airport
Autorzy: A. Wolny, Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 739-753, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: poziom obsługi klienta ; jakość obsługi ; bezpieczeństwo ; ryzyko ; zagrożenia ; port lotniczy
Słowa kluczowe angielskie: level of customer service ; service quality ; security ; risk ; threats ; airport
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/35
Nr opisu: 0000125725
Tytuł oryginału: Raporty NIK o stanie infrastruktury wodociągowej i jakości świadczonych usług dostaw wody
Autorzy: Izabela Zimoch, B. Mulik.
Źródło: -Technol. Wody 2018 R. 10 nr 5, s. 60-65
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-1467
Słowa kluczowe polskie: sieć wodociągowa ; jakość usług ; kontrola jakości ; Najwyższa Izba Kontroli
Słowa kluczowe angielskie: water network ; service quality ; quality control ; Supreme Audit Office
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


4/35
Nr opisu: 0000124543
Tytuł oryginału: The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Źródło: W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.
ISBN: 978-80-7509-555-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; level of service ; Servqual ; public administration
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/35
Nr opisu: 0000118626
Tytuł oryginału: Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach
Tytuł w wersji angielskiej: Advantages of using e-government from the point of view of the disabled on the example of the Katowice municipal office
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan Kaźmierczak
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność ; administracja publiczna ; komunikacja ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: disability ; public administration ; communication ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/35
Nr opisu: 0000107483
Tytuł oryginału: Model profilu czynników wpływających na poziom jakości obsługi klienta niepełnosprawnego.
Tytuł w wersji angielskiej: The model of the profile of factors' affecting the level of customers with disability service
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
Opis fizyczny: , 199 s., bibliogr. 160 poz.
ISBN: 978-83-7880-380-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 603)
Liczba arkuszy wydawniczych: 15
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność ; obsługa klienta ; jakość obsługi ; administracja samorządowa ; województwo śląskie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


7/35
Nr opisu: 0000113457
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego z funkcjonowania e-administracji - ocena zalet korzystania z e-urzędu.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Jakość w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 221-230
ISBN: 978-83-62785-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; osoba niepełnosprawna ; jakość obsługi ; e-usługi ; bezpieczeństwo
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; disabled person ; service quality ; e-services ; security
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


8/35
Nr opisu: 0000115610
Tytuł oryginału: Procesy szkolenia i doskonalenia pracowników w ochronie zdrowia
Tytuł w wersji angielskiej: Staff training and development in health care
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2015 nr 17, s. 163-176, bibliogr. 29 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku w sieci powiązań - oblicza i perspektywy. Red. Krzysztof Koj, Jarosław Szostak
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1642-9605
Słowa kluczowe polskie: ochrona zdrowia ; szkolenie ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: health care ; training ; human resources management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


9/35
Nr opisu: 0000088572
Tytuł oryginału: Cechy atrakcyjności polskich uzdrowisk
Tytuł w wersji angielskiej: The attractiveness features of the polish spas
Autorzy: Adam Szromek.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 251-264, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; jakość usług ; ruch turystyczny ; turystyka zdrowotna
Słowa kluczowe angielskie: spa ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; service quality ; tourist traffic ; health tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/35
Nr opisu: 0000082143
Tytuł oryginału: An evaluation of e-administration functioning in municipal offices in Poland
Tytuł w wersji polskiej: Ocena funkcjonowania e-administracji w urzędach miejskich w Polsce
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2012 vol. 6, s. 73-88
p-ISSN: 1842-9327
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; analiza czynnikowa ; jakość usług ; komunikacja interpersonalna
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; factor analysis ; service quality ; interpersonal communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


11/35
Nr opisu: 0000072084
Tytuł oryginału: Czynniki jakości usług świadczonych przez przychodnie medyczne
Tytuł w wersji angielskiej: Quality factors of services provided by medical clinics
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


12/35
Nr opisu: 0000077312
Tytuł oryginału: Functioning of e-administration exemplified by the Silesian Province - research results
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 119-125, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; jakość usług ; analiza czynnikowa ; samorząd ; Aglomeracja Śląska
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; service quality ; factor analysis ; self-government ; Silesia Agglomeration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Dostęp on-line:


13/35
Nr opisu: 0000087105
Tytuł oryginału: Kształtowanie usług medycznych na podstawie oceny i odczucia pacjenta
Tytuł w wersji angielskiej: Medical services improvement based on patients' feedback
Autorzy: A. Waszkiewicz, Barbara* Białecka.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 259-273, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jakość usług ; placówka medyczna ; badanie jakościowe
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; medical centre ; qualitative research
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


14/35
Nr opisu: 0000075806
Tytuł oryginału: Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej
Tytuł w wersji angielskiej: Process parameters description of public administration electronics services
Autorzy: Piotr Janke.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jakość usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


15/35
Nr opisu: 0000073661
Tytuł oryginału: The concept study of Servqual method's gap
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 0.728
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług ; Servqual ; model jakościowy
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


16/35
Nr opisu: 0000070102
Tytuł oryginału: Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych
Autorzy: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
Źródło: -Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe
Słowa kluczowe angielskie: company image ; service quality ; funeral services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


17/35
Nr opisu: 0000067983
Tytuł oryginału: Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and assessment of students' needs within the scope of technical and organisational elements of the process of education on the basis of the example of the Faculty of Organisation and Management at the Silesian Technical University
Autorzy: Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
Źródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jakość kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


18/35
Nr opisu: 0000073655
Tytuł oryginału: Analiza zadowolenia klienta ze świadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Nowe wyzwania dla zarządzania w świetle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. Świerczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jakość usług ; Servqual ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 133652


19/35
Nr opisu: 0000071489
Tytuł oryginału: Komponenty poziomu jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Tytuł w wersji angielskiej: Components of the level of service qualities provided by the civil service on the example of the municipal office in Sosnowiec
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 2082-5501
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urząd Miejski w Sosnowcu ; jakość usług ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-SA
Dostęp on-line:


20/35
Nr opisu: 0000057674
Tytuł oryginału: Ocena czynników jakości usług w administracji samorządowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: sektor publiczny ; administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: public sector ; local government administration ; service quality ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4543


21/35
Nr opisu: 0000057445
Tytuł oryginału: Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości w usługach medycznych
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: usługi medyczne ; jakość usług ; zarządzanie jakością ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf
Słowa kluczowe angielskie: medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


22/35
Nr opisu: 0000063619
Tytuł oryginału: Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej Cz. 1
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 1
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


23/35
Nr opisu: 0000063633
Tytuł oryginału: Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej Cz. 2
Tytuł w wersji angielskiej: Service quality standards in municipal transport Pt. 2
Autorzy: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0209-3324
Słowa kluczowe polskie: komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych ; kontrola jakości
Słowa kluczowe angielskie: urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4301
Dostęp on-line:


24/35
Nr opisu: 0000058806
Tytuł oryginału: Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej
Autorzy: Sandra Grabowska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jakość usług ; małe i średnie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


25/35
Nr opisu: 0000055250
Tytuł oryginału: Jakość usług w administracji samorządowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta ; analiza jakości
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.411


26/35
Nr opisu: 0000051106
Tytuł oryginału: Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
Źródło: W: Podstawowe problemy metrologii. PPM'09. [Materiały VII konferencji naukowo-technicznej], Sucha Beskidzka, 10-13 maja 2009. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. [Gliwice] : Komisja Metrologii Oddziału PAN w Katowicach, 2009, s. 216-219, bibliogr. 4 poz.
Organizator: Katedra Metrologii, Elektroniki i Automatyki Politechniki Śląskiej, Wydawnictwo Pomiary Automatyka Kontrola (Agenda SIMP)
Seria: (Prace Komisji Metrologii Oddziału PAN w Katowicach ; Seria: Konferencje ; nr 14)
Słowa kluczowe polskie: system pomiarowy ; rozproszony system pomiarowy ; jakość usług ; niezawodność
Słowa kluczowe angielskie: measurement system ; distributed measurement system ; service quality ; reliability
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 124833
Dostęp on-line:


27/35
Nr opisu: 0000055126
Tytuł oryginału: The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
Tytuł w wersji polskiej: Jakość usługi przewozowej w transporcie lotniczym w znaczeniu logistycznym
Autorzy: Rafał Burdzik.
Źródło: W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz.
Seria: (Monograph ; [Politechnika Śląska] nr 239)
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; air transport ; logistic customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


28/35
Nr opisu: 0000046558
Tytuł oryginału: Some aspects of quality of service in wireless LAN
Tytuł w wersji polskiej: Wybrane zagadnienia jakości usług w sieciach bezprzewodowych
Autorzy: J. Domańska, Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, Filip* Kłębczyk.
Źródło: -Stud. Informat. 2008 vol. 29 nr 4B, s. 113-126, bibliogr. 23 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; jakość usług ; 802.11 ; QoS ; TBF
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; service quality ; 802.11 ; QoS ; TBF
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4193
Dostęp on-line:


29/35
Nr opisu: 0000048097
Tytuł oryginału: Wpływ mechanizmów kontroli ruchu na jakość usług w sieciach bezprzewodowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Agnieszka Brachman.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2008
Opis fizyczny: , 170 s., bibliogr. 151 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki.
Promotor: prof. dr hab. inż. Tadeusz* Czachórski
Słowa kluczowe polskie: sieć bezprzewodowa ; przepustowość ; jakość usług ; protokół TCP ; protokół MAC ; algorytm kolejkowania ; badanie symulacyjne
Słowa kluczowe angielskie: wireless network ; throughput ; service quality ; TCP protocol ; MAC protocol ; scheduling algorithm ; simulation analysis
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.Ab. R-4506
Dostęp BCPŚ:


30/35
Nr opisu: 0000039862
Tytuł oryginału: Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector
Autorzy: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
Źródło: -Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.
Impact Factor: 0.225
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
Słowa kluczowe polskie: motywacja ; system motywacji ; zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


31/35
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
Źródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4543


32/35
Nr opisu: 0000036306
Tytuł oryginału: Badanie jakości świadczonych usług za pomocą metody SERVQUAL.
Autorzy: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
Źródło: W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; Servqual ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual ; customer service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. MgCzO 120699


33/35
Nr opisu: 0000073616
Tytuł oryginału: Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual method ; quality measurement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


34/35
Nr opisu: 0000011214
Tytuł oryginału: Motywacja w systemie zarządzania jakością usług
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Probl. Jakości 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; jakość usług ; system motywacji ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


35/35
Nr opisu: 0000013555
Tytuł oryginału: Self-similarity of network traffic and the performances of QoS mechanisms
Tytuł w wersji angielskiej: Samopodobieństwo ruchu sieciowego a działanie mechanizmów jakości usług
Autorzy: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
Źródło: -Arch. Informat. Teor. Stosow. 2004 t. 16 z. 4, s. 337-349, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 0867-2121
Słowa kluczowe polskie: jakość usług ; samopodobieństwo ; ocena efektywności ; modelowanie
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; selfsimilarity ; performance evaluation ; modelling
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4405


stosując format:
Nowe wyszukiwanie