Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SERVICE MANAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000105060
Tytuł oryginału: Koncepcja modelu wspomagającego ocenę porównawczą wybranych procesów świadczenia usług z wykorzystaniem alternatywnych środków technicznych.
Autorzy: Jan Kaźmierczak, Eugeniusz Piechoczek.
Źródło: W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2016, s. 828-837, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-941281-0-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: usługi ; zarządzanie usługami ; ujęcie procesowe ; konwersja ; efektywność świadczenia usług ; lotnictwo ; bezzałogowy obiekt latający
Słowa kluczowe angielskie: services ; service management ; process approach ; conversion ; effectiveness of services ; aviation ; unmanned flying object
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000088540
Tytuł oryginału: Funkcje Information Technology Infrastructure Library w zarządzaniu usługami IT
Tytuł w wersji angielskiej: Information Technology Infrastructure Library functions in IT service management
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 293-307, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: ITIL ; zarządzanie usługami ; Service Desk
Słowa kluczowe angielskie: ITIL ; service management ; Service Desk
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/5
Nr opisu: 0000073661
Tytuł oryginału: The concept study of Servqual method's gap
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Źródło: -Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 0.728
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług ; Servqual ; model jakościowy
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000080763
Tytuł oryginału: Zastosowanie ITIL (Information Technology Infrastructure Library) w zarządzaniu usługami IT
Tytuł w wersji angielskiej: ITIL (Information Technology Infrastructure Library) application in it services management
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt.
Źródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Ekon. Probl. Usług 2012 nr 88, s. 175-183, bibliogr. 4 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1896-382X
Słowa kluczowe polskie: IT ; zarządzanie usługami ; ITIL ; Service Desk
Słowa kluczowe angielskie: IT ; service management ; ITIL ; Service Desk
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:
Dostęp BCPŚ:


5/5
Nr opisu: 0000039862
Tytuł oryginału: Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector
Autorzy: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
Źródło: -Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.
Impact Factor: 0.225
p-ISSN: 0033-5177
e-ISSN: 1573-7845
Słowa kluczowe polskie: motywacja ; system motywacji ; zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie