Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SATISFYING OF THE CUSTOMER
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000067983
Tytuł oryginału: Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and assessment of students' needs within the scope of technical and organisational elements of the process of education on the basis of the example of the Faculty of Organisation and Management at the Silesian Technical University
Autorzy: Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
Źródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jakość kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jakość usług
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie