Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RESPONSIBILITY CENTER
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000083366
Tytuł oryginału: Regiony sprzedaży jako ośrodki odpowiedzialności w controllingu działalności marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych. Teoria i praktyka. Red. W. Krawczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 397-410, bibliogr. 14 poz.
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 5 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: marketing ; sprzedaż ; controlling ; ośrodek odpowiedzialności
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; sale ; controlling ; responsibility center
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie