Wynik wyszukiwania
Zapytanie: QUALITY OF SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 29



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/29
Nr opisu: 0000131774
Tytuł oryginału: New technologies and quality of customer service - case study
Autorzy: Katarzyna Midor.
¬ródło: -MAPE Multidiscipl. Asp. Eng. Prod. 2019 vol. 2 iss. 1, s. 548-558, bibliogr. 16 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 2545-2827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nowe technologie ; klient ; jako¶ć usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie
Słowa kluczowe angielskie: new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/29
Nr opisu: 0000116681
Tytuł oryginału: Komutacja kanałów i komutacja pakietów.
Autorzy: Jerzy** Wojtuszek, Piotr Kłosowski.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2017
Opis fizyczny: , 143 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7880-438-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 11
Słowa kluczowe polskie: komutacja ; natężenie ruchu ; współczynnik strat ; jako¶ć obsługi ; model Erlanga ; model Engseta ; pole komutacyjne ; pole Closa ; protokół komunikacyjny ; bezpieczeństwo sieci ; ruch telekomunikacyjny ; internet ; usługi sieciowe ; model OSI ; model TCP/IP ; filtrowanie pakietów
Słowa kluczowe angielskie: commutation ; traffic intensity ; loss coefficient ; quality of service ; Erlang model ; Engset model ; switching network ; Clos-network switch ; communication protocol ; network security ; telecom traffic ; internet ; Web service ; OSI model ; TCP/IP model ; packet filtering
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/29
Nr opisu: 0000108551
Tytuł oryginału: Unexpected anomalies of isochronous communication over USB 3.1 Gen 1
Autorzy: Michał Sawicki, Andrzej Kwiecień.
¬ródło: -Comput. Standards Interfaces 2017 vol. 49, s. 67-70, bibliogr. 8 poz.
Impact Factor: 1.465
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 0920-5489
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kolejkowanie pakietów ; izochroniczna transmisja danych ; teoria systemów komunikacji w czasie rzeczywistym ; jako¶ć obsługi ; USB 3.1
Słowa kluczowe angielskie: packet scheduling ; isochronous data transfer ; real-time communication system theory ; quality of service ; USB 3.1
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


4/29
Nr opisu: 0000105938
Tytuł oryginału: OPNET Modeler simulations of performance for multi nodes wireless systems
Tytuł w wersji polskiej: Symulacje działania wielowęzłowych sieci bezprzewodowych w ¶rodowisku OPNET Modeler
Autorzy: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
¬ródło: -Int. J. Metrol. Qual. Eng. 2016 vol. 7 nr 1, art. nr 105, s. 1-5, bibliogr. 9
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2107-6839
e-ISSN: 2107-6847
DOI:
Słowa kluczowe polskie: opóĽnienie ; WiFi ; OPNET ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/29
Nr opisu: 0000112182
Tytuł oryginału: Study of passenger streams and service quality of an urban transport company
Autorzy: Katarzyna Markowska.
¬ródło: -J. Kones, Powertrain Transp. 2016 vol. 23 no. 4, s. 335-338, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1231-4005
e-ISSN: 2354-0133
Słowa kluczowe polskie: potok pasażerski ; jako¶ć usług ; przedsiębiorstwo transportowe
Słowa kluczowe angielskie: passenger stream ; quality of service ; transport company
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER


6/29
Nr opisu: 0000106074
Tytuł oryginału: The analysis of architectural barriers in Pszczyna Municipial Office from disable person point of view
Tytuł w wersji polskiej: Analiza barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Pszczynie z punktu widzenia klient niepełnosprawnego
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 87, s. 429-441, bibliogr. 46 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; bariera architektoniczna ; postrzegana jako¶ć ; jako¶ć usług ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: disability ; architectural barrier ; perceived quality ; quality of service ; public administration
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/29
Nr opisu: 0000097688
Tytuł oryginału: Bariery architektoniczne w urzędzie miejskim - postrzeganie przez klienta niepełnosprawnego na przykładzie D±browy Górniczej
Tytuł w wersji angielskiej: Architectural barriers in the city office - perceived by the customer disabled on the example of D±browa Górnicza
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 265-278, bibliogr. 44 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; architectural barrier
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


8/29
Nr opisu: 0000100034
Tytuł oryginału: Doskonalenie zarz±dzania jako¶ci± usług
Tytuł w wersji angielskiej: Improving the quality management services
Autorzy: Joanna Michalska-Ćwiek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; ci±głe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


9/29
Nr opisu: 0000101341
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie e-administracji z perspektywy osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Gliwicach
Tytuł w wersji angielskiej: The functioning of e-government from the perspective of people with disabilities on the example of the city council in Gliwice
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 359-368, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/29
Nr opisu: 0000101342
Tytuł oryginału: Ocena funkcjonowania e-administracji w D±browie Górniczej z punktu widzenia osób niepełnosprawnych
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment of the functioning of e-government in the D±browa Górnicza municipal office from the person with disabilities point of view
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 369-383, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/29
Nr opisu: 0000115707
Tytuł oryginału: Ocena jako¶ci usług medycznych przez pacjenta - satysfakcja z opieki medycznej i rehabilitacji. Badanie ankietowe.
Autorzy: B. Łabuz-Roszak, Ł. Kozarski, A. Pisz, M. Kozarska, Marek Roszak.
¬ródło: W: Wpływ jako¶ci na zarz±dzanie organizacj± w warunkach zmian otoczenia. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek, Mariusza Hofmana, Grzegorza Greli. Lublin : Katedra Zarz±dzania Jako¶ci± i Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2015, s. 147-157
ISBN: 978-83-62785-04-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; opieka medyczna ; rehabilitacja ; badanie ankietowe
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; medical care ; rehabilitation ; survey
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/29
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jako¶ć usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


13/29
Nr opisu: 0000100087
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of customer with disability from services rendered on the example of the Municipal Office of the city Rybnik
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


14/29
Nr opisu: 0000096002
Tytuł oryginału: Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Jako¶ć jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarz±dzania Jako¶ci± i Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.
ISBN: 978-83-62785-72-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; urz±d miejski ; jako¶ć usług ; Łaziska Górne
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


15/29
Nr opisu: 0000096020
Tytuł oryginału: Performance of HTTP video streaming under different network conditions
Autorzy: Arkadiusz Biernacki, K. Tutschku.
¬ródło: -Multimedia Tools Appl. 2014 vol. 72 iss. 2, s. 1143-1166, bibliogr. 32 poz.
Impact Factor: 1.346
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1380-7501
e-ISSN: 1573-7721
DOI:
Słowa kluczowe polskie: komunikacja multimedialna ; pomiar sieci ; jako¶ć usług ; transmisja video
Słowa kluczowe angielskie: multimedia communication ; network measurement ; quality of service ; video streaming
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


16/29
Nr opisu: 0000094407
Tytuł oryginału: Simulations and analysis of performance algorithms used in wireless networks and measurement systems.
Autorzy: Beata Krupanek.
¬ródło: W: Innovative control systems for tracked vehicle platforms. Ed. Aleksander Nawrat. Cham : Springer, 2014, s. 175-187, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-04623-5978-3-319-04624-2
Seria: (Studies in Systems, Decision and Control ; Vol. 2 2198-4182)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Springer
DOI:
Słowa kluczowe polskie: opóĽnienie ; WiFi ; OPNET ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


17/29
Nr opisu: 0000074793
Tytuł oryginału: Strict priority scheduler for rate controlled transmission.
Autorzy: Łukasz* Chróst, Agnieszka Brachman.
¬ródło: W: The Eleventh International Conference on Networks. ICN 2012, Saint Gilles, Reunion Island, February 29 - March 5, 2012. Eds: P. Lorenz, T. Gyires, I. Pozniak-Koszalka. Red Hook : Curran, 2012, s. 1-6, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: kolejkowanie pakietów ; ¶cisłe szeregowanie priorytetów ; jako¶ć usług ; sieć bezprzewodowa
Słowa kluczowe angielskie: packet scheduling ; strict priority scheduler ; quality of service ; wireless network
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


18/29
Nr opisu: 0000068743
Tytuł oryginału: Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawno¶ci±. Analiza poziomu jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawno¶ci±. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57
Słowa kluczowe polskie: osoba niepełnosprawna ; jako¶ć usług ; metoda Servqual
Słowa kluczowe angielskie: disabled person ; quality of service ; Servqual method
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133871


19/29
Nr opisu: 0000068053
Tytuł oryginału: Scheduling algorithms for different approaches to quality of service provisioning.
Autorzy: Agnieszka Brachman, Jakub* Mieszczanin.
¬ródło: W: Computer networks. CN 2011. 18th Conference, Ustroń, Poland, June 14-18, 2011. Proceedings. Eds. Andrzej Kwiecień, Piotr Gaj, Piotr Stera. Berlin : Springer-Verlag, 2011, s. 135-143, bibliogr. 27 poz.
Seria: (Communications in Computer and Information Science ; 160 1865-0929)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; szeregowanie ; szeregoweanie hierarchiczne ; krzywa obsługi
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; scheduling ; hierarchical scheduling ; service curve
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 133754
Dostęp on-line:


20/29
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzegan± jako¶ć usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


21/29
Nr opisu: 0000054559
Tytuł oryginału: Analiza punktualno¶ci dla wspólnego odcinka linii tramwajowych.
Autorzy: Renata Żochowska, A. Socik.
¬ródło: W: Systemy transportowe. Teoria i praktyka. VI Konferencja naukowo-techniczna, Katowice, 22 wrze¶nia 2009. Materiały konferencyjne. Katowice : Katedra Inżynierii Ruchu. Wydział Transportu Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 519-528, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: miernik punktualno¶ci ; transport zbiorowy ; transport miejski ; linia tramwajowa ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: factor of punctuality ; public transport ; urban transport ; tram line ; quality of service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 126429


22/29
Nr opisu: 0000051236
Tytuł oryginału: Niezawodno¶ć przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych
Autorzy: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
¬ródło: -Pomiary Autom. Kontr. 2009 vol. 55 nr 9, s. 783-786, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 0032-4140
Słowa kluczowe polskie: Opnet Modeler ; jako¶ć usług ; system pomiarowy
Słowa kluczowe angielskie: OPNET Modeler ; quality of service ; measurement system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.661
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


23/29
Nr opisu: 0000049247
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do badania jako¶ci usług w administracji samorz±dowej.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009
Opis fizyczny: , 122 s., bibliogr. 67 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 208)
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; jako¶ć usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp BCP¦:


24/29
Nr opisu: 0000040450
Tytuł oryginału: Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorz±dowej
Autorzy: Alicja* Gębczyńska.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; jako¶ć usług ; urz±d administracji samorz±dowej ; PN-EN ISO 9001
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


25/29
Nr opisu: 0000011553
Tytuł oryginału: Analiza możliwo¶ci wykorzystania metody QFD w organizacjach stosuj±cych normę ISO 9001:2000
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of possibility using QFD method in organizations which has ISO 9001:2000 certificate
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Brzeszcz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 57-76, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda QFD ; ISO 9001:2000 ; jako¶ć produktu ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: QFD method ; ISO 9001:2000 ; product quality ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


26/29
Nr opisu: 0000010588
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody SERVQUAL
Autorzy: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: stacja paliw ; jako¶ć usług ; metoda Servqual ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


27/29
Nr opisu: 0000011556
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do oceny jako¶ci usług bankowych
Tytuł w wersji angielskiej: Uses Servqual method for assessment banking service quality
Autorzy: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


28/29
Nr opisu: 0000002812
Tytuł oryginału: Badania mechanizmów QoS w systemie Linux
Tytuł w wersji angielskiej: Research of QoS mechanisms in Linux operating system
Autorzy: Ryszard** Maceluch, Piotr Damian* Kasprzyk, Adam Domański.
¬ródło: -Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 335-344, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1642-0489
Słowa kluczowe polskie: sieć komputerowa ; ruch sieciowy ; Linux ; jako¶ć usług ; router ; QoS
Słowa kluczowe angielskie: computer network ; network traffic ; Linux ; router ; quality of service ; QoS
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4193


29/29
Nr opisu: 0000011782
Tytuł oryginału: Jako¶ć usług w administracji samorz±dowej jako obiekt badań
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2003 nr 10, s. 7-11
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; samorz±d terytorialny ; województwo ¶l±skie
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; quality of service ; local self-government ; Silesian Voivodeship
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie