Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PUBLIC SECTOR IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000110237
Tytuł oryginału: Proces budowy wizerunku organizacji niedochodowej i czynniki go warunkujące.
Tytuł w wersji angielskiej: The process of creating a non-profit organisation's image and determining factors
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Public management 2012. Społeczne aspekty funkcjonowania organizacji publicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Witolda Kieżuna, Jarosława Wołejszo, Stanisława Sirko. Akademia Obrony Narodowej. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2012, 408-424, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-7523-181-6978-83-7523-182-3
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; sektor publiczny ; wizerunek ; procesy ; procedury marketingu ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; public sector image ; processes ; marketing procedures ; communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie