Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PUBLIC RELATIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 29



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/29
Nr opisu: 0000131573
Tytuł oryginału: Rola menedżera w kreowaniu wizerunku administracji publicznej.
Autorzy: Józef Piotr Ober, S. Drewniok.
¬ródło: W: Gumanitarnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 28. Ministerstvo Osviti i Nauki Ukraini, Nacionalnij Pedagogičnij Universitet Imeni M.P. Dragomanova. Fakultet Filosofii ta Suspilstvoznavstva. Fakultet Pedagogiki ta Psihologi, Gromadska Organizacija Akademija Rozvitku Psihologičnoj Nauki i Praktiki. Vinnica : TVORI, 2019, s. 90-95, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-966-949-172-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: public relations ; kreowanie wizerunku ; administracja publiczna ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; image creation ; public administration ; human resources management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/29
Nr opisu: 0000124953
Tytuł oryginału: Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
¬ródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-617-7706-74-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek
Słowa kluczowe angielskie: image ; image creation ; public relations ; market
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/29
Nr opisu: 0000128014
Tytuł oryginału: Sponsoring i public relations w sporcie.
Autorzy: Józef Piotr Ober, Edyta Wi¶niewska-Placheta, A. Szlosar.
¬ródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 22. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 93-101, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-617-7742-32-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: sponsoring ; public relations ; media relations ; community relations ; sport
Słowa kluczowe angielskie: sponsorship ; public relations ; media relations ; community relations ; sport
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/29
Nr opisu: 0000120973
Tytuł oryginału: Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w ¶wietle zmian w otoczeniu organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-946145-7-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/29
Nr opisu: 0000112243
Tytuł oryginału: Etyka public relations - standardy zawodu specjalisty ds. public relations w Polsce
Tytuł w wersji angielskiej: Ethics of public relations - standards for the profession of specialist public relations in Poland
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 98, s. 27-38, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: public relations ; etyka ; kodeks branżowy
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; ethics ; industry code
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/29
Nr opisu: 0000115311
Tytuł oryginału: Kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu społecznym.
Tytuł w wersji angielskiej: Creating a positive image of the organization in the social environment
Autorzy: Józef Piotr Ober, J. Karwot.
¬ródło: W: Wymiary odpowiedzialno¶ci i zrównoważonego rozwoju. Pod red. Aleksandry Kuzior. ¦l±skie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Zabrze : ¦l±skie Centrum Etyki Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju, 2016, s. 61-69, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-61975-50-2
Seria: (Etyka Biznesu i Zrównoważony Rozwój ; Interdyscyplinarne Studia Teoretyczno-Empiryczne ; nr 4 2451-456X)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wizerunku ; public relations ; otoczenie społeczne ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu ; CSR
Słowa kluczowe angielskie: image creation ; public relations ; social environment ; corporate social responsibility ; CSR
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/29
Nr opisu: 0000112645
Tytuł oryginału: Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media
Tytuł w wersji polskiej: Public relations i marketing relacji uczelni wyższych w dobie nowych mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/29
Nr opisu: 0000114923
Tytuł oryginału: Public relations in the marketing of product innovations
Tytuł w wersji polskiej: Public relations w marketingu innowacji produktywnych
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2016 nr 3, s. 49-63, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing innowacji ; public relations ; media relations ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: marketing of innovation ; public relations ; media relations ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


9/29
Nr opisu: 0000104141
Tytuł oryginału: Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta
Tytuł w wersji angielskiej: Using public relations for creating symbolic capital of the city
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marta Macełko.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 4, s. 227-241, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1899-8658
e-ISSN: 1644-9134
DOI:
Słowa kluczowe polskie: public relations ; kapitał symboliczny miasta ; wizerunek miasta
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; symbolic capital of the city ; image of city
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


10/29
Nr opisu: 0000100928
Tytuł oryginału: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013
Opis fizyczny: , 312 s.
ISBN: 978-83-7561-209-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 14,2
Słowa kluczowe polskie: komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


11/29
Nr opisu: 0000091405
Tytuł oryginału: Media społeczno¶ciowe w strategii public relations miast
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. SGGW Warszawa, Polit. Eur. Finans. Mark. 2013 nr 10, s. 361-370, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 2081-3430
Słowa kluczowe polskie: media społeczno¶ciowe ; public relations ; miasto ; wizerunek miasta
Słowa kluczowe angielskie: social media ; public relations ; city ; image of city
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


12/29
Nr opisu: 0000075725
Tytuł oryginału: Komunikacja społeczna jako element e-biznesu wywieraj±cy wpływ na konkurencyjno¶ć MSP
Tytuł w wersji angielskiej: The social communication as the element of the e-business exerting influence on the small and medium company's competitiveness
Autorzy: Sandra Grabowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 63-70, bibliogr. 9 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: komunikacja społeczna ; biznes elektroniczny ; konkurencyjno¶ć ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: social communication ; e-business ; competitiveness ; small and medium enterprises ; public relations
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


13/29
Nr opisu: 0000080290
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek firmy ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


14/29
Nr opisu: 0000075895
Tytuł oryginału: Marketing partnerski biblioteki - tworzenie relacji z otoczeniem.
Autorzy: Ewa Stawiarska, Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Gdzie jeste¶ czytelniku?. Rola biblioteki w strategii i działalno¶ci uczelni wyższej. XXV Forum Sekcji Bibliotek Szkół Wyższych Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Pod red. Krzysztofa Zioło. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 175-193, bibliogr. 18 poz.
Seria: (Biuletyn Biblioteki Głównej Politechniki ¦l±skiej ; nr 2 1899-6515)
Słowa kluczowe polskie: marketing partnerski ; biblioteka szkoły wyższej ; public relations ; zarz±dzanie relacjami
Słowa kluczowe angielskie: partnership marketing ; academic library ; public relations ; relationship management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 135022


15/29
Nr opisu: 0000075348
Tytuł oryginału: Wszystkie chwyty dozwolone?. Moralno¶ć i etyka reklamy.
Tytuł w wersji angielskiej: Are all tricks allowed? Morality and ethics of advertising and public relations
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 99-115, bibliogr. 22 poz.
Słowa kluczowe polskie: reklama ; etyka ; psychologia ; prawo ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; ethics ; psychology ; law ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


16/29
Nr opisu: 0000083238
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Public relations we współczesnym ¶wiecie. Między służb± organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


17/29
Nr opisu: 0000083237
Tytuł oryginału: CSR jako narzędzie budowania marki.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Public relations jako funkcja zarz±dzania w organizacjach. Praca zbiorowa. Pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej, Renaty Maćkowskiej. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2011, s. 61-76
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: CSR ; marka przedsiębiorstwa ; public relations ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; corporate brand ; public relations ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


18/29
Nr opisu: 0000068252
Tytuł oryginału: Czarny public relations jako metoda ograniczaj±ca podmiotowo¶ć obywatelsk±.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolno¶ci człowieka. "Omnes homines aequales sunt". Praca zbiorowa. T. 2. Pod red.: Aleksandry Kuzior, Jacka R±ba. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2010, s. 82-97
Słowa kluczowe polskie: public relations ; podmiotowo¶ć obywatelska
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; citizen subjectivity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


19/29
Nr opisu: 0000083227
Tytuł oryginału: Polityczne public relations w procesie kształtowania wizerunku partii politycznych na przykładzie Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwo¶ci.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Mediatyzacja kampanii politycznych. Pod red. M. Kolczyńskiego, M. Mazura, S. Michalczyka. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu ¦l±skiego, 2009, s. 384-395, bibliogr. 7 poz.
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu ¦l±skiego w Katowicach ; nr 2735 0208-6336)
Słowa kluczowe polskie: public relations ; partia polityczna ; wizerunek partii ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwo¶ć ; marketing polityczny
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; political party ; party image ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwo¶ć ; political marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


20/29
Nr opisu: 0000083283
Tytuł oryginału: PR-owiec, konsultant polityczny czy spin doctor - etyczne realia polskiego marketingu politycznego.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Etyka a polityka. Red. Henryk Kretek, Rafał Riedel. Racibórz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2009, s. 164-171
Słowa kluczowe polskie: marketing polityczny ; public relations ; partia polityczna ; spin doctor
Słowa kluczowe angielskie: political marketing ; public relations ; political party ; spin doctor
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


21/29
Nr opisu: 0000073712
Tytuł oryginału: Public relations i marketing w praktyce.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; public relations ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public relations ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


22/29
Nr opisu: 0000074414
Tytuł oryginału: Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


23/29
Nr opisu: 0000074141
Tytuł oryginału: Public relations czy reklama? O komunikacji XXI wieku
Tytuł w wersji angielskiej: Public relations or advertising ? Marketing communication of 21st century
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


24/29
Nr opisu: 0000068283
Tytuł oryginału: Public relations w procesie kształtowania wizerunku administracji gmin.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Społeczno¶ci lokalne na pograniczu. Praca zbiorowa. Pod red. Aleksandry Kuzior, Jacka R±ba, Iwony Sobieraj. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008, s. 105-115
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 170)
Słowa kluczowe polskie: public relations ; administracja ; społeczno¶ć lokalna
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; administration ; local community
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


25/29
Nr opisu: 0000073599
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Managing corporate reputation in the context of firm value growth
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Relacje i warto¶ć w strategiach zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: company image ; public relations ; credibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


26/29
Nr opisu: 0000018635
Tytuł oryginału: Rola promocji na rynku turystycznym
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2006 R. 57 nr 4, s. 71-76, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo turystyczne ; public relations ; promocja ; turystyka
Słowa kluczowe angielskie: tourist enterprise ; public relations ; promotion ; tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


27/29
Nr opisu: 0000023975
Tytuł oryginału: Wizerunek pozarz±dowych organizacji non profit a zaufanie społeczne.
Tytuł w wersji angielskiej: Image of the non-profit organizations and the social trust
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 115-124, bibliogr. 10 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1724 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; zaufanie społeczne ; organizacja pozarz±dowa ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; social trust ; non-governmental organization ; public relations
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


28/29
Nr opisu: 0000010984
Tytuł oryginału: Promocja przedsiębiorstw należ±cych do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice
Tytuł w wersji angielskiej: Promotion in enterprises of metallurgic industry - theory and practice Elements of promotion mix - case The Steel Works Katowice
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring
Słowa kluczowe angielskie: promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


29/29
Nr opisu: 0000077435
Tytuł oryginału: Public relations w procesie realizacji wielkich inwestycji.
Autorzy: Aneta Michalak.
¬ródło: W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003, s. 143-157, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 37)
Słowa kluczowe polskie: public relations ; inwestycja ; gospodarka rynkowa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; investment ; market economy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 109574


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie