Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PRODUCT DEVELOPMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000123041
Tytuł oryginału: Portal crowdfundingowy jako narzędzie wspieraj±ce realizację małych projektów
Tytuł w wersji angielskiej: Crowdfunding platform as a supporting tool for realization of small projects
Autorzy: Filip Liebert, Mateusz Trzeciak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 114, s. 255-271, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie projektem ; portal crowdfundingowy ; narzędzia zarz±dzania projektem ; rozwój produktu ; nowy produkt
Słowa kluczowe angielskie: project management ; crowdfunding platform ; project management tools ; product development ; new product
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/12
Nr opisu: 0000112330
Tytuł oryginału: Bariery realizowania projektów rozwoju nowych produktów w M¦P - czę¶ć teoretyczna
Tytuł w wersji angielskiej: Barriers of realizing new product development projects in SMEs - theoretical part
Autorzy: Filip Liebert, Mateusz Trzeciak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 99-112, bibliogr. 66 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: rozwój produktu ; nowy produkt ; NPD ; zarz±dzanie projektem ; bariera ; krytyczne czynniki sukcesu
Słowa kluczowe angielskie: product development ; new product ; NPD ; project management ; barrier ; critical factors of the success
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/12
Nr opisu: 0000096962
Tytuł oryginału: Granice inwestycyjne zwiększania stopnia dojrzało¶ci w zarz±dzaniu projektami.
Autorzy: Seweryn Spałek.
¬ródło: W: Innowacje w zarz±dzaniu i inżynierii produkcji. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2015, s. 821-830, bibliogr. 43 poz.
ISBN: 978-83-930399-7-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie projektem ; dojrzało¶ć ; przedsiębiorstwo ; inwestycja ; koszty ; czas ; rozwój produktu ; NPD
Słowa kluczowe angielskie: project management ; maturity ; company ; investment ; costs ; time ; product development ; NPD
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/12
Nr opisu: 0000081617
Tytuł oryginału: Acquisition and knowledge representation in the product development process with the use of augmented reality.
Autorzy: Marcin Januszka, Wojciech Moczulski.
¬ródło: W: Concurrent engineering apporaches for sustainable product development in a multi-disciplinary environment. Proceeding of the 19th ISPE International Conference on Concurrent Engineering. Vol. 1. Eds: J. Stjepandis, G. Rock, C. Bil. London : Springer, 2013, s. 315-326, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-1-4471-4425-0978-1-4471-4426-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,77
Bazy indeksuj±ce publikację: Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: poszerzona rzeczywisto¶ć ; rozwój produktu ; wiedza projektowa ; CAD ; UML
Słowa kluczowe angielskie: augmented reality ; product development ; design knowledge ; CAD ; UML
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/12
Nr opisu: 0000088541
Tytuł oryginału: Wykorzystanie marketingu przemysłowego w procesach rozwoju nowego produktu
Tytuł w wersji angielskiej: Use of the industrial marketing in development processes of new product
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 309-324, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing przemysłowy ; rozwój produktu ; studium przypadku
Słowa kluczowe angielskie: industrial marketing ; product development ; case study
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/12
Nr opisu: 0000066669
Tytuł oryginału: Wybrane problemy uruchamiania nowej produkcji
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2011 z. 56, s. 215-237, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: nowa produkcja ; rozwój produktu ; zarz±dzanie projektem ; zarz±dzanie innowacjami
Słowa kluczowe angielskie: new production ; product development ; project management ; innovation management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


7/12
Nr opisu: 0000058121
Tytuł oryginału: Wiedza klientów, dostawców i konkurencji w procesie rozwoju nowego produktu
Autorzy: Mirosław Matusek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 177-189, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; nowy produkt ; rozwój produktu ; zarz±dzanie projektem
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; new product ; product development ; project management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


8/12
Nr opisu: 0000058498
Tytuł oryginału: Rozwój rynku, produktu, narzędzi promocji i dystrybucji.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarz±dzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 247-269
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja ; promocja marketingowa ; rozwój produktu ; polityka cenowa
Słowa kluczowe angielskie: distribution ; marketing promotion ; product development ; price policy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/12
Nr opisu: 0000028288
Tytuł oryginału: Analiza procesu rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of new product development process in idustrial enterprises
Autorzy: Mirosław Matusek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 219-234, bibliogr. 20 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo przemysłowe ; nowy produkt ; rozwój produktu ; marketing ; sprzedaż ; produkcja ; innowacja
Słowa kluczowe angielskie: industrial enterprise ; new product ; product development ; marketing ; sale ; production ; innovation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


10/12
Nr opisu: 0000032415
Tytuł oryginału: Innowacje organizacyjne w procesie rozwoju nowego produktu.
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Przedsiębiorczo¶ć i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 270-282, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; innowacja organizacyjna ; działalno¶ć innowacyjna ; nowy produkt ; rozwój produktu
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; organisational innovation ; innovative venture ; new product ; product development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120081


11/12
Nr opisu: 0000030758
Tytuł oryginału: Proces rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwie.
Tytuł w wersji angielskiej: New product's development process in a company
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Nowe wyzwania i uwarunkowania rozwoju przemysłu i usług. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 398-410, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 83-85587-18-7
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; rozwój produktu ; nowy produkt ; strategia rozwoju ; model liniowy ; model zintegrowany ; studium przypadku
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; product development ; new product ; development strategy ; linear model ; integrated model ; case study
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119579


12/12
Nr opisu: 0000047787
Tytuł oryginału: Współczesne wymogi stawiane procesom uruchamiania produkcji nowych produktów.
Tytuł w wersji angielskiej: Contemporary requirements of introduction of new products processes
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 326-338, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: nowy produkt ; innowacja ; przewaga konkurencyjna ; rozwój produktu
Słowa kluczowe angielskie: new product ; innovation ; competitive advantage ; product development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie