Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ORGANISATIONAL INNOVATION
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000109821
Tytuł oryginału: Inteligentne specjalizacje regionu jako szansa wzrostu innowacyjności przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Smart specialization in a region as an opportunity for a company to improve its innovational growth
Autorzy: Jan Brzóska.
Źródło: -Stud. Ekon. 2014 nr 183, s. 38-48, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Innowacje, a wzrost gospodarczy. Część 2. Red. Janina Harasim, Witold Gradoń
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: region ; innowacyjność organizacji ; gospodarka oparta na wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: region ; organisational innovation ; knowledge based economy
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000080292
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Procesy i strategie.
Autorzy: Agata* Hilarowicz, Adam Lech.
Źródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 58-74
Słowa kluczowe polskie: strategia innowacji ; innowacja procesowa ; innowacja produktowa ; innowacja marketingowa ; innowacja organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: innovation strategy ; process innovation ; product innovation ; marketing innovation ; organisational innovation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000076778
Tytuł oryginału: Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw
Autorzy: Monika Żelichowska.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2009 nr 1, s. 46-55, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: konkurencyjność ; przewaga konkurencyjna ; innowacja produktowa ; innowacja procesowa ; innowacja organizacyjna ; innowacja marketingowa ; przedsiębiorstwo innowacyjne
Słowa kluczowe angielskie: competitiveness ; competitive advantage ; product innovation ; process innovation ; marketing innovation ; organisational innovation ; innovative enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000032415
Tytuł oryginału: Innowacje organizacyjne w procesie rozwoju nowego produktu.
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
Źródło: W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 270-282, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; innowacja organizacyjna ; działalność innowacyjna ; nowy produkt ; rozwój produktu
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; organisational innovation ; innovative venture ; new product ; product development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 120081


stosując format:
Nowe wyszukiwanie