Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NON-PROFIT ORGANIZATION
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000111325
Tytuł oryginału: Zmiany ról i uwarunkowań pracy menedżerów w organizacjach publicznych i non profit. Red. Aldona Andrzejczak, Joanna Furmańczyk.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. edu-Libri, 2016
Opis fizyczny: , 266 s.
ISBN: 978-83-63804-86-2
Uwagi: Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
Liczba arkuszy wydawniczych: 12
Słowa kluczowe polskie: menedżer ; organizacja publiczna ; organizacja non-profit
Słowa kluczowe angielskie: manager ; public organization ; non-profit organization
Typ publikacji: 000
Język publikacji: POL
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/14
Nr opisu: 0000110222
Tytuł oryginału: Determinanty jakości w funkcjonowaniu organizacji non profit.
Tytuł w wersji angielskiej: Determinants of quality in the functioning of a non-profit organisation
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Praktyka zarządzania jakością w XXI wieku = The practice of quality management in the XXI century. Pod red. T. Sikory, M. Giemzy. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2012, s. 223-239, bibliogr. 21 poz.
ISBN: 978-83-929209-7-7
Słowa kluczowe polskie: organizacja niedochodowa ; pojęcie jakości ; konkurencja ; produkcja ; otoczenie
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; notion of quality ; competition ; product ; environment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


3/14
Nr opisu: 0000110237
Tytuł oryginału: Proces budowy wizerunku organizacji niedochodowej i czynniki go warunkujące.
Tytuł w wersji angielskiej: The process of creating a non-profit organisation's image and determining factors
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Public management 2012. Społeczne aspekty funkcjonowania organizacji publicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Witolda Kieżuna, Jarosława Wołejszo, Stanisława Sirko. Akademia Obrony Narodowej. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2012, 408-424, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-7523-181-6978-83-7523-182-3
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; sektor publiczny ; wizerunek ; procesy ; procedury marketingu ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; public sector image ; processes ; marketing procedures ; communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


4/14
Nr opisu: 0000110326
Tytuł oryginału: Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Public management 2011. Funkcjonowanie organizacji publicznych w dynamicznym otoczeniu. II Międzynarodowa konferencja naukowa. T. 2. Red. Jarosław Wołejszo, Arkadiusz Letkiewicz. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie. Szczytno : Wydział Wydaw. i Poligrafii Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 381-392, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-7462-296-7
Słowa kluczowe polskie: szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


5/14
Nr opisu: 0000110357
Tytuł oryginału: Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Kooperacje organizacji publicznych. T. 2. Red. Witold Kieżun, Arkadiusz Letkiewicz, Jarosław Wołejszo. Szczytno : Wydaw. Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 343-355, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-7462-302-5
Słowa kluczowe polskie: szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


6/14
Nr opisu: 0000110090
Tytuł oryginału: Marketingowe aspekty zarządzania organizacją non profit.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Społeczne, marketingowe i innowacyjne aspekty kreowania zmian w organizacjach. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydaw. AFM, 2011, s. 33-52, bibliogr.
ISBN: 978-83-7571-149-3
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; marketing ; finansowanie działalności
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; marketing ; financing activities
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


7/14
Nr opisu: 0000110324
Tytuł oryginału: Efektywność działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego.
Tytuł w wersji angielskiej: The effectiveness of marketing activities in public sector organisations
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Public management 2010. Prakseologiczne aspekty zarządzania we współczesnych organizacjach publicznych. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Witolda Kieżuna, Leopolda Ciborowskiego, Jarosława Wołejszo. Wydział Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej [et al.]. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2010, s. 198-207, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-83-7523-094-9
Słowa kluczowe polskie: organizacja niedochodowa ; sektor publiczny ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; public sector ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


8/14
Nr opisu: 0000110400
Tytuł oryginału: Misja jako wartość w kontaktach szkoły z jej otoczeniem rynkowym.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Wartości w komunikacji różnych grup społecznych. Red. Marzena Baryluk, Mirosława Wawrzak-Chodaczek. Polskie Centrum Certyfikacji. Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2009, s. 190-199
ISBN: 978-83-7611-562-7
Słowa kluczowe polskie: misja ; organizacja niedochodowa ; placówka oświatowa ; otoczenie rynkowe
Słowa kluczowe angielskie: mission ; non-profit organization ; educational institution ; market environment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


9/14
Nr opisu: 0000109872
Tytuł oryginału: Rola i funkcje organizacji non-profit w gospodarce społecznej.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Gospodarka społeczna w Europie. Red. Ewa Pancer-Cybulska. Wrocław : Wyższa Szkoła Handlowa, 2008, s. 259-266, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-925470-3-7
Seria: (Monografie ; Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu)
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; gospodarka społeczna
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; social economy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


10/14
Nr opisu: 0000041893
Tytuł oryginału: Wpływ kapitału społecznego na realizację celów w zamkniętych zakładach opieki zdrowotnej. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Elżbieta Pawłowska.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2008
Opis fizyczny: , 279 k., bibliogr. 253 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Promotor: dr hab. A. Sitko-Lutek
Słowa kluczowe polskie: kapitał społeczny ; opieka zdrowotna ; służba zdrowia ; zarządzanie służbą zdrowia ; organizacja non-profit
Słowa kluczowe angielskie: social capital ; health care ; health service ; health care management ; non-profit organization
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.Ab. R-4448
Dostęp BCPŚ:


11/14
Nr opisu: 0000110419
Tytuł oryginału: Organizacje non profit i specyfika ich produktów.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Dylematy teorii i praktyki zarządzania. T. 1: Ekonomiczno-prawne aspekty nowoczesnego zarządzania. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. Komisja Nauk Prawnych i Ekonomicznych, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2006, s. 108-125, bibliogr.
ISBN: 83-88980-38-6
Słowa kluczowe polskie: organizacja niedochodowa ; produkt
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; product
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


12/14
Nr opisu: 0000020575
Tytuł oryginału: Rola organizacji non-profit w społeczeństwie obywatelskim
Tytuł w wersji angielskiej: Role of non-governmental organizations in civic society
Autorzy: Marta Macełko.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 127-137, bibliogr. 21 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; społeczeństwo obywatelskie ; organizacja społeczna
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; civil society ; social organization
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


13/14
Nr opisu: 0000023975
Tytuł oryginału: Wizerunek pozarządowych organizacji non profit a zaufanie społeczne.
Tytuł w wersji angielskiej: Image of the non-profit organizations and the social trust
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 115-124, bibliogr. 10 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; zaufanie społeczne ; organizacja pozarządowa ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; social trust ; non-governmental organization ; public relations
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


14/14
Nr opisu: 0000109870
Tytuł oryginału: Zarys marketingu organizacji non-profit. Zagadnienia teoretyczne, studia przypadków. Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego. Kolegium Zarządzania.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Adres wydawniczy: Katowice : AE, 2001
Opis fizyczny: , 102 s., bibliogr.
ISBN: 83-88447-65-3
Uwagi: Podręcznik z ćwiczeniami
Słowa kluczowe polskie: marketing ; organizacja non-profit ; finansowanie działalności
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; non-profit organization ; financing activities
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie