Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MIX MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000124520
Tytuł oryginału: Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywno¶ci turystycznej
Tytuł w wersji angielskiej: Tourist product promotion instruments and their role in tourist activity promoting
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0239-4375
e-ISSN: 2544-1272
Słowa kluczowe polskie: promocja ; turystyka ; marketing mix
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; tourism ; mix marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000070335
Tytuł oryginału: Elementy marketingu mix na rynku produktów przemysłowych
Tytuł w wersji angielskiej: Elements of marketing mix on industrial products market
Autorzy: Przemysław* Musiał.
¬ródło: -Logistyka 2010 nr 4, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-6, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny]
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: marketing mix ; wyrób przemysłowy ; dystrybucja ; promocja ; polityka cenowa
Słowa kluczowe angielskie: mix marketing ; industrial product ; distribution ; promotion ; price policy
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000025599
Tytuł oryginału: Marketing mix w jednostkach administracji publicznej
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing mix in units of public administration
Autorzy: Krzysztof Skowron.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 97-114, bibliogr. 25 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing mix ; administracja publiczna ; samorz±d terytorialny ; jednostka administracji publicznej
Słowa kluczowe angielskie: mix marketing ; public administration ; local government ; public entity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie