Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MEDIA CHANNEL
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000104912
Tytuł oryginału: Analiza porównawcza wybranych sposobów prezentacji oferty turystycznej - studium przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Comparative analysis of selected ways of tourism offer presentation - case study
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
Źródło: -Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2015 nr 379, s. 278-287, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. Red. Andrzej Rapacz
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:
Słowa kluczowe polskie: oferta turystyczna ; broszura ; ulotka ; przewodnik ; strona WWW ; kanał przekazu
Słowa kluczowe angielskie: tourism offer ; brochure ; flyer ; guide ; website ; media channel
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie