Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MATRIX OF MARKETING NEEDS
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000102306
Tytuł oryginału: Research methodology of innovative behaviour.
Autorzy: Piotr Weryński.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2015
Opis fizyczny: , 153 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7930-950-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MM¦P ; budowanie marki
Słowa kluczowe angielskie: innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


2/15
Nr opisu: 0000089469
Tytuł oryginału: Innowacyjno¶ć w sektorze MM¦P według badanych.
Autorzy: Remigiusz Kozubek.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 62-70, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; innowacyjno¶ć ; mikro, małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; innovation ; micro, small and medium enterprises
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/15
Nr opisu: 0000091810
Tytuł oryginału: Kapitał ludzki jako Ľródło innowacji marketingowej w sektorze MM¦P.
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Perspektywy rozwoju przedsiębiorczo¶ci w warunkach niepewno¶ci i ryzyka. Red. M. Matejun, K. Szymańska. Politechnika Łódzka. ŁódĽ : Wydaw. Politechniki Łódzkiej, 2013, s. 37-44, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-7283-539-0
Seria: (Monografie Politechniki Łódzkiej ; [nr 2055])
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: sektor MM¦P ; kapitał ludzki ; kapitał intelektualny ; innowacja ; innowacja marketingowa ; marketing innowacji ; matryca potrzeb marketingowych ; rozwój organizacji
Słowa kluczowe angielskie: MSME sector ; human capital ; intellectual capital ; innovation ; marketing innovation ; marketing of innovation ; matrix of marketing needs ; organizational development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


4/15
Nr opisu: 0000089274
Tytuł oryginału: Matrix marketing needs - the tool for the small and medium sized enterprises.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 63-65, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna marka ; wizerunek ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative brand ; image ; e-communication ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/15
Nr opisu: 0000089459
Tytuł oryginału: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2013
Opis fizyczny: , 201 s.
Liczba arkuszy wydawniczych: 9
Słowa kluczowe polskie: małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; matryca potrzeb marketingowych ; badanie marketnigowe ; innowacyjno¶ć ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: small and medium enterprises ; matrix of marketing needs ; marketing research ; innovation ; promotion
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/15
Nr opisu: 0000089461
Tytuł oryginału: Metodologia i procedura badawcza etapu testowania MPM.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 11-22, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-045-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; metody badawcze ; testowanie ; quasi-eksperyment
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; research methods ; testing ; quasi-experiment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


7/15
Nr opisu: 0000089467
Tytuł oryginału: Optymalne narzędzie diagnostyczno-edukacyjne.
Autorzy: Izabela* Bieniek.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s.46-55, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; narzędzia badawcze
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; research tools
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/15
Nr opisu: 0000091203
Tytuł oryginału: Process of enterprise brand building in the view of MSME representatives in Silesian province.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 66-68, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna marka ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative brand ; e-communication ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/15
Nr opisu: 0000089473
Tytuł oryginału: Rezultaty zastosowanego planu quasi-eksperymantalnego i ewaluacji - relacja.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 79-92, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; ewaluacja
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; evaluation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


10/15
Nr opisu: 0000089466
Tytuł oryginału: Scenariusz zogniskowanego wywiadu grupowego.
Autorzy: Anna* Piekacz, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 23-33, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; zogniskowany wywiad grupowy
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; focus group interview
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


11/15
Nr opisu: 0000089468
Tytuł oryginału: Wizerunek MPM w¶ród badanych.
Autorzy: Remigiusz Kozubek.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 33-38, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; ocena jako¶ci ; mikro, małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; narzędzia badawcze
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; quality assessment ; micro, small and medium enterprises
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


12/15
Nr opisu: 0000089472
Tytuł oryginału: Znaczenie ewaluacji dla projektów innowacyjnych.
Autorzy: Marcin* Sławiński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 71-78, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; innowacyjno¶ć ; ewaluacja
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; innovation ; evaluation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/15
Nr opisu: 0000080201
Tytuł oryginału: Matryca potrzeb marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2012
Słowa kluczowe polskie: małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; matryca potrzeb marketingowych ; innowacyjno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: small and medium-sized enterprises ; matrix of marketing needs ; innovativeness
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


14/15
Nr opisu: 0000080206
Tytuł oryginału: O projekcie - założenia strategii.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 9-36
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna gospodarka ; kwalifikacje absolwenta ; przedsiębiorczo¶ć akademicka ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative economy ; graduate qualifications ; academic entrepreneurship ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


15/15
Nr opisu: 0000080312
Tytuł oryginału: Opis produktu finalnego.
Autorzy: Anna* Piekacz.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza problemu i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 201-211
Słowa kluczowe polskie: matryca potrzeb marketingowych ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: matrix of marketing needs ; small and medium-sized enterprises
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie